Miksi suomalaiset naiset luulevat että pitkät suorat hiukset pukevat heitä?
Ette ole mitään latinokaunottaria joiden runsaat tummat hiukset laskeutuvat kauniisti. Teillä on lättänä maantienvärinen kuontalo, joka vielä rasvoittuvan päivässä!
Kommentit (71)
Minkälaiset hiukset suomalaisilla naisilla sitten pitäisi olla? Lyhyet kiharatko?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on keskijakaus, tekoripset, lyhyt takki ja treenihousut. Eihän niitä edes erota toisistaan. Laumasieluja suurin osa. Tossa basta oulun balkeassa katselin kun oli 5 neitosta, enkä erottanu yhtään. Kaikki kopioi kardashianeja, kaikilla pitää olla jättibeba, joka ei edes sovi suomikroppaan. Kyllä sen sitte huomaavat kun se treenaus loppuu ja läski valahtaa 😁. Missä on oman tiensä kulkijat, me jotka uskaltaa olla omia itsejään?
Helsingissä on jonkun verran, mutta täälläkin enemmistö nuorisosta näyttää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet kun oon saanu suomalaisen geenit isältäni oo ei musta sen takia kasvanu latinokaunotarta 🤷 kovasti olisin kyllä toivonut eri geenejä..
Minäkin toivoin lapsena mustaa kiharaa tukkaa. Nyt olen ihan tyytyväinen omaan maantienblondiin itseeni.
🤣
Mulla on tummaruskea ja melko paksu tukka. On luonnonkiharaa. On tumman ruskeat silmät.
Sepä, pitkä tukka pidentää kasvoja ja sopii hyvin harvoille. Ilme väsyy ja juonteet kasvavat alaspäin, näyttää että silmätkin roikkuvat. Jopa vähän yli olkapäiden hiusten pituus on pirteämpi kasvoille ja kohottaa ilmettä, vanhemmilla naisille lyhyet hiukset sopivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus paranee onneksi ihan itsekseen, ja sen jälkeen viis veisailee muiden mielipiteistä. Tsemppiä
Ja sen todella huomaa kun katsoo suominaisia ulkomailla 😖
Koulukiusaajille on ihan turha vastata. Uskallan kuvitella viestijän todellisen oman ulkonäön.
sivusta mukavaa päivää
Eikö ne hiukset rasvoitu ihan yhtälailla lyhyenäkin? Yhtä pahalta se rasvainen polkkatukkakin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niillä sun ihailemilla latinokaunottarilla on feikkiä kaikki. Myös hiukset.
No ei ole kaikilla. Hiukset niillä ei kuitenkaan ole paksummat, yhtä ohutta kuin suomalaisilla. Aasiassa ja venäjällä naisilla paksumpi tukka.
En tule koskaan ymmärtämään joidenkin fiksaatiota siihen millaiset hiukset ventovierailla naisilla on päässään. Oli kyse sitten maantienharmaiden, pitkien, kouvolatukkien, shokkivärjättyjen, tätipolkkien tai minkä tahansa haukkumisesta. Kaikkein tylsintähän se olisi jos jokaisella olisi melkein samanlaiset hiukset. Ihanaa että elämme länsimaassa jossa jokainen saa ilmaista tai olla ilmaisematta itseään hiuksillaan.
Pitkät suorat hiuksethan on sievät, varsinkin jos vähän pöyhöttää. Laineilevat myös. Turhan sliipatut on aina turhan sliipatut.
Letit on myös kivat, ja suorissa hiuksissa voi olla vaikka mitä pieniä kivoja keikautuksia.
Körttitukkakin on tosi jees.
Jännää, kun ne latinot saapuvat tänne. Alkaa hiusten blondaaminen...
Teki niin tai näin, se on aina väärinpäin.
Morkataanko missään niin paljon omanmaalaisia naisia kuin Suomessa?
Mun hiukset ovat maantien harmaat, pitkät ja luonnostaan kihartuvat. Ohut kuten monilla suomalaisilla naisilla. Ei ole kuitenkaan oman pohjoisen kuontalon kanssa ongelmia
Ei vai ap sanoisi mitä🙃
Sama mulle, mutta kyllä Jana on kaunis kun hiukset hulmuaa kivat kiharat. Samoin Julia Roberts upeat hiukset. Ulkomailla näkee upeita hiuksia ja leikkauksia. Harvalle suotu paksua tukkaa. Näillä mennään)
Niillä latinokaunottarilla on myös yleensä muhkea karvankasvu navasta varpaisiin saakka. Suattaapi olla myös nenän alla sheivattavaa jonkin verran. Siihen verrattuna hentoinen pohjoismainen hiuslaatu on helpompi ja ehkä joidenkin mielestä esteettisempi.
Ap, oletpa hyökkäävä. Mutta tuollaisille puheille me kaikki suomikaunottaret vaan heilautamme kauniita, kuohkeita, kiiltäviä hiuksiamme...
Vierailija kirjoitti:
Maantienväriset eli blondit on harvinaisuuksia maailman mittakaavassa. Ollaan tyytyväisiä omaan kauneuteemme.
Sanoo akka mettänreunasta joka ei koskaan edes matkusta minnekään.
Minkäs teet kun oon saanu suomalaisen geenit isältäni oo ei musta sen takia kasvanu latinokaunotarta 🤷 kovasti olisin kyllä toivonut eri geenejä..