Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä repeillyt tässä ketjussa näitä jätkiä, joiden stondis ei kestä tatskaa...
Nainen (jolla pieni tatska reidessä)
Repeiletkö naisille jotka ei kostu kenelle tahansa?
No siis jos on jo valinnut mennä sänkyyn jonkun kanssa ja kiinnostus loppuu siihen että on tatska niin onhsn se aika hassua...
Kuinka moni antaisi jollekin tuntemattomalle, todennäköisesti itseoppineelle ja kivijalkamyymälässä pientä kioskia pitävälle luvan päättää puolestaan loppuelämän ajaksi minkälaisia vaatteita saa pitää?
Ei varmaan monikaan. Kuitenkin aika moni antaa tälläisen ns taiteilijan töhriä oman kehonsa lähtemättömästi.
Tai jos ajattelee omaa makuaan ja sen kehittymistä ja muuttumista ajan kanssa. Kuunteletko tänä päivänä samaa musiikkia, ajatko samanlaisella autolla tai pukeudutko samoihin vaatteisiin kuin 20v sitten? Itse ainakin näyttäisin naurettavalta jos nelikymppisenä liikkuisin kaupungilla samoissa vaatteissa mitä käytin 20 vuotiaana. Miksi sitten luulet että 20 vuotiaana osaat valita ihollesi kuvan jota jaksat katsella koko loppuikäsi
Mielestäni tatuoinnit pitäisi kieltää kokonaan tai ainakin alle 25 vuotiailta. On moraalisesti todella kyseenalaista että joku tekee 18 vuotiaalle lapselle (tai nuoremmallekin, eräs kaverini oli ottanut oman tatskansa 16 vuotiaana Helsingissä, tunnetussa liikkkeessä) lähtemättömiä tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni pistää vihaksi ja harmittaa todellapaljon, kun näkee kasvoiltaan hyvännäköisen ja kropaltaan upean naisen ja sitten sillä onkin tatuointeja. Tatuoinnit rumilla ja läskeillä ei häiritse minua yhtään, koska en olisi ollut heistä muutenkaan kiinnostunut.
Asiahan ei sulle paskaakaan kuulu. Miten voi pistää vihaksi jonkun toisen tatuoinnit?!
Miten toisen vihat sinulle kuuluu. Se ei kuulu sinulle paskaakaan.
Minä olen tatuoimaton nainen, mutta en ikinä haluaisi miestä, joka järkyttyy tatuoinneista naisilla. Jotenkin niin lapsellista tehdä suuri numero toisten tatuoinneista.
Sotkea nyt itseään jollain töhryillä. kaikkea se teettää.
Siksi, koska tatuoinnit tekee naisista maskuliinisia ja sitä kautta vähemmän naisellisia. Ainakin jotkut miehet (vielä) haluavat luomun ja naisen näköisen naisen.
Mulle tatuoitu ihminen olipa mies tai nainen, antaa sen kuvan, että hän on välinpitämätön itsestään. Samalla tavalla kuin tupakoiva ihminen.
Eli arvomme ei vain kohtaisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Isot tatuoinnit näyttää kuin olisi mustelma tai likaa iholla.
Oli joku näistä telkkarin ruokaohjelmista menossa jollain kanavalla. Keittiöstä näytettiin sellaista "yleiskuvaa" jossa kaikki ohjelmaan osalliset oli nähtävillä.
Vaikutti siltä, että yhdellä heistä olisi ollut hyvin likaiset käsivarret, lähikuvassa ne sitten paljastuikin tatuoinneiksi.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun näin kyseisen naisen telkkarissa, enkä silloin tiennyt kuka hän oli.
Myöhemmin pääsin tietämään, että kyseessä oli Natalia Salmela.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska tatuoinnit tekee naisista maskuliinisia ja sitä kautta vähemmän naisellisia. Ainakin jotkut miehet (vielä) haluavat luomun ja naisen näköisen naisen.
Tämä. Tykkään lempeistä, hieman ujoista naisellisista naisista ilman töhryjä. Valitettavasti katoava luonnonvara tällaiset nykypäivän Suomessa. No, ulkomailta onneksi löytää kunnon vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tatuoitu ihminen olipa mies tai nainen, antaa sen kuvan, että hän on välinpitämätön itsestään. Samalla tavalla kuin tupakoiva ihminen.
Eli arvomme ei vain kohtaisi mitenkään.
Niinpä. Tatuointi saattaa estää havaitsemasta melanooman syntyä.
Vaimollani ei ole tatuointeja, mikä on ihana asia.
Varmaan samoista syistä kuin naiset eivät tykkää tatuoinneista miehillä.
Tekee naisesta "huonon" näköisen.
En minä ole huomannut tuollaista että miehiä haittaisi. Sen verran moni tatuoitu nainen on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
osoitus vähästä älykkyydestä en panisi edes ilmaiseksi pari kertaa olen poistunut kun daami on riisunut vaatteensa ja näyttänyt töhryt. ihmetelleet miksi nämä sinua haittaavat. TODELLA HAITTAAVAT.
Et oo koskaan tehnyt näin
Tatuoinnit on alaluokan tyyliä.kuten pieruverkkarit/ Prisman vaatteet/ tupakointi/ kultaiset miesten kaulakorut/ persujen äänestäminen.
Tatuointi kertoo alaluokkaisuudesta ja sivistymättömyydestä ja näyttää erittäin rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tatuoinnit näyttää kuin olisi mustelma tai likaa iholla.
Oli joku näistä telkkarin ruokaohjelmista menossa jollain kanavalla. Keittiöstä näytettiin sellaista "yleiskuvaa" jossa kaikki ohjelmaan osalliset oli nähtävillä.
Vaikutti siltä, että yhdellä heistä olisi ollut hyvin likaiset käsivarret, lähikuvassa ne sitten paljastuikin tatuoinneiksi.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun näin kyseisen naisen telkkarissa, enkä silloin tiennyt kuka hän oli.
Myöhemmin pääsin tietämään, että kyseessä oli Natalia Salmela.
Hänelläkin on kuitenkin miehiä riittänyt parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ole telaketjufeministilesbo.
En minäkään. Kaikki suhteeni on olleet tatuoimattomien naisten kanssa. Tatuoitu nainen ei vain silmissäni ole yhtään viehättävä tai haluttava.