Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?
Kommentit (895)
Tuttu otti parikymppisenä useita tatuointeja. Nyt 35v ja katuu usein nuoruuden hölmöyksiään.
"Kyllä sitä oli hölmö ja harkitsematon silloin".
Mitä te siitä tatuoinnista saatte. Apua itsetunto ongelmiin? Haluatte kuulua johonkin joukkoon ?
En ymmärrä miksi itse sellaisen ottaisin ja vielä maksaisin siitä.
Mä en inhoa, mutta vielä ei ole tullut ainuttakaan tatuointia vastaan, joka kaunistaisi kantajaansa. Saatikka näyttäisi hienolta.
Mutta tämä onkin vain oma mielipiteeni ja kokemukseni asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaukomatkailua harrastavien on hyvä muistaa ettei maailmalla mm Thaimaassa tatuointeja ole naisista kuin huorilla.
Länkkärimiehet osin siitäkin syystä hakee naisia Aasiasta, kun heillä ei ole iho nakutettu täyteen kuvia. Länsimaissa tatuoimaton nainen alkaa olla harvinaisuus.
Eikö "miehillä" saa olla mielipiteitä ja preferenssejä? Onko se vain naisten oikeus?
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä repeillyt tässä ketjussa näitä jätkiä, joiden stondis ei kestä tatskaa...
Nainen (jolla pieni tatska reidessä)
Repeiletkö naisille jotka ei kostu kenelle tahansa?
Vierailija kirjoitti:
En inhoa tatuointeja naisissa, en vain halua tapailla saati sitten seurustella heidän kanssaan. Laita tatska jos haluat. En pyydä treffeille. En pyydä treffeille myöskään savupiippuja enkä instagram-naisia.
Tästähän tässä on kyse. Ihan turha on ihmetellä, että miksi olemme erilaisia mieltymyksiltämme? Tatuoidun on vain hyväksyttävä, että joidenkin mielestä tatuoinnit on vain totaalinen red flag, vaikka ihmisenä olisi minkälainen tahansa muuten.
Lentoemännäksi turha hakea tatskabimbojen.
Moni ulkomaalainen lentomatkustaja ei halua palvelua ex vangilta tai narkkarilta.
Ai miksi? No siksi, että ne eivät vain ole kaikkien makuun.
En pidä tatuointeja mitenkään erityisen rumentavina, mutta kyllä niistä jonkinlaisia ennakkoluuloja tulee. Yleensä siitä kuuluisasta "eletystä elämästä". Vähän, kuten röökiä polttavat naiset, niin tatuoinneissa on vähän sama efekti.
Vierailija kirjoitti:
Moni ulkomaalainen lentomatkustaja ei halua palvelua ex vangilta tai narkkarilta.
Finnair ei palkkaa tatuoituja.
Vierailija kirjoitti:
Sanajärjestys hassu on, kuin venäläinen.
Mutta tatuoinnit on nykyään noillakin sallittuja, pitää vain olla peitettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rumia.
Tämä: rumia ovat ja osoitus naikkosen heikosta harkintakyvystä sekä alhaisesta sosiaalisesta asemasta.
Heikosta harkintakyvystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair ei palkkaa tatuoituja.
Palkkaahan
Vierailija kirjoitti:
Korjataan sen verran, että tatskat ei saa näkyä yhtään tuossa hommassa.
Vierailija kirjoitti:
osoitus vähästä älykkyydestä en panisi edes ilmaiseksi pari kertaa olen poistunut kun daami on riisunut vaatteensa ja näyttänyt töhryt. ihmetelleet miksi nämä sinua haittaavat. TODELLA HAITTAAVAT.
Aivan varmasti 😂😂
Vierailija kirjoitti:
"sopiiko tatuoinnin otto elämäntilanteeseen juuri nyt?"
Heh. Ylevää.
Olisi toki parempi miettiä "miltä tuo näyttää sitten yksinäisenä viisikymppisenä?"
Et luultavasti tajunnut yhtään mihin AP viittasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osoitus vähästä älykkyydestä en panisi edes ilmaiseksi pari kertaa olen poistunut kun daami on riisunut vaatteensa ja näyttänyt töhryt. ihmetelleet miksi nämä sinua haittaavat. TODELLA HAITTAAVAT.
Aivan varmasti 😂😂
Jep, normaalit ihmiset tutustuu toisiinsa ennen kuin daami riisuu vaatteensa joten jos se vähäinen älykkyys ei ole tullut sitä ennen esille, minua huolestuttaisi ko. miehen henkinen taso.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni pistää vihaksi ja harmittaa todellapaljon, kun näkee kasvoiltaan hyvännäköisen ja kropaltaan upean naisen ja sitten sillä onkin tatuointeja. Tatuoinnit rumilla ja läskeillä ei häiritse minua yhtään, koska en olisi ollut heistä muutenkaan kiinnostunut.
Asiahan ei sulle paskaakaan kuulu. Miten voi pistää vihaksi jonkun toisen tatuoinnit?!
Ei tollanen mulkku oikeasti saa keltään.