Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esihenkilö aina myöhässä teams-kokouksissa minun kanssani

Vierailija
04.05.2024 |

Olen huomannut viime aikoina muutenkin jotenkin negatiivista käyttäytymistä minua kohtaan. 

Mutta tämä on joka ikinen kerta muutaman minuutin myöhässä meidän kahdenkeskeisistä teams-palavereista. Sitten pahoittelee että on myöhässä. Tähän asti olen sanonut että ei se mitään tjsp.

Mutta nyt viimeksi en sanonut enää mitään.

Mitä te esimiehet viestitte tällaisella käytöksellä? Miksi teette tätä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestimme sitä, että meillä on paljon muutakin tehtävää kuin ne sinun Teams-palaverisi.

Vierailija
2/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestimme sitä, että meillä on paljon muutakin tehtävää kuin ne sinun Teams-palaverisi.

Ei mene minulle läpi. Esimies itse nämä palaverit varannut ja tiimi- ym. palavereissa aina ajoissa. Ja minulla olisi myös niin paljon muutakin tehtävää kuin palaverit pomon kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavassa palaverissa että toivot hänen ilmestyvän ajoissa paikalle jatkossa.

Vierailija
4/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene minulle läpi. Esimies itse nämä palaverit varannut ja tiimi- ym. palavereissa aina ajoissa. Ja minulla olisi myös niin paljon muutakin tehtävää kuin palaverit pomon kanssa.

Ap

Sinulla on juuri ne tehtävät mitä pomo määrää. Odotat sitten vaikka palaverin alkua.

Vierailija
5/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työmoraalin tarvitse koskea johtoporrasta.

Vierailija
6/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti? No minkäs sille sitten voi. Voisiko lukea sillä aikaa vaikka kirjaa kun odottelee tai keksiä jotain kivaa.

Vierailija
7/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä kalenteri on usein täynnä ja aina tulee kaikenlaisia kiireellistä mitä on hoidettava. Sitten aikataulu elää sen mukaan. En esimerkiksi voi sanoa asiakkaalle että nyt pitää mennä ja katkaista puhelua ja toisaalta jos minun ja alaisen palaverissa on jokin asia pahasti kesken, saa siitä seuraava palaveri sitten hieman odottaa. 

Vierailija
8/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esihenkilö on kaikkien kanssa myöhässä Teams-palaverista joskus jopa 5 min.

Vierailija
9/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä sama pomo?

Olen päätellyt, että omani yrittää asettaa minua "paikoilleni" alamaiseksi. On nimittäin vähemmän koulutettu kuin minä, pihalla käytännöistä ja epävarma. Odotuttaminen on vähän kuin kuitti, että "sinähän odotat, koska olet vähemmän tärkeä kuin minä".

Olen itse ajoissa paikalla ja odotan, mutta järjestän niin, että voin odotellessani edistää jotakin muuta hommaa.

Vierailija
10/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin niin paljon palavereita että saa hyppiä palaverista toiseen ja jos edellinen venähtää niin muut joutuvat odottamaan. Tapahtuu päivittäin. 

Vierailija
11/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on huono esimies ja se pitäisi vaihtaa. Jatkuva myöhästely kertoo ainoastaan sen että ei kunnioita ketään ja ajattelee vain itseään. Minun yrityksessä ei hyväksyttäisi tuollaista, jos se olisi jatkuvaa ja tietoisesti muiden töiden sekä ajankäytön aliarvioimista. Selkeästi työilmapiiriä vahingoittavaa käytöstä.

Vierailija
12/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on huono esimies ja se pitäisi vaihtaa. Jatkuva myöhästely kertoo ainoastaan sen että ei kunnioita ketään ja ajattelee vain itseään. Minun yrityksessä ei hyväksyttäisi tuollaista, jos se olisi jatkuvaa ja tietoisesti muiden töiden sekä ajankäytön aliarvioimista. Selkeästi työilmapiiriä vahingoittavaa käytöstä.

Tai sitten esimiehellä on paljon töitä ja palavereja toisen perään. Muutaman minuutin myöhästyminen ei kyllä ole mikään henkilökohtainen mielenosoitus. Omassa monikansallisessa yrityksessä harva on palavereissa juuri tasalta reikä reikä muutenkaan. Muutaman minuutin voinee jokainen odottaa, eri asia sitten jos puhutaan vartista eikä edes ilmoiteta että juostaan valitettavsti myöhässä. On myös firmoja missä ihmisillä on yksinkertaisesti liikaa töitä ja kaikkia asioita pitää yrittää tasapainoilla rajatuin resurssein. 

Vierailija
13/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella, osoittaa paikkaa hierarkiassa, mutta ei hyödytä nokitella siitä. 

Vierailija
14/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä korjaantuu kun kasvaa henkilöksi asti.

Vierailija
15/24 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kokouksissa minun kanssani ... on oudohko ilmauksena, mutta josko olet vähäsen erikoinen.

Vierailija
16/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esimiehet tajuaisivat kuinka pienellä se arvostus alaista kohtaan tehdään: olemalla ajoissa esimerkiksi kehityskeskustelussa.

Mutta vaikeaa tuntuu olevan. No, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan: arvostus lähtee myös esimiestä kohtaan.

Vierailija
17/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten esimiehellä on paljon töitä ja palavereja toisen perään. Muutaman minuutin myöhästyminen ei kyllä ole mikään henkilökohtainen mielenosoitus. Omassa monikansallisessa yrityksessä harva on palavereissa juuri tasalta reikä reikä muutenkaan. Muutaman minuutin voinee jokainen odottaa, eri asia sitten jos puhutaan vartista eikä edes ilmoiteta että juostaan valitettavsti myöhässä. On myös firmoja missä ihmisillä on yksinkertaisesti liikaa töitä ja kaikkia asioita pitää yrittää tasapainoilla rajatuin resurssein. 

Juostaan myöhässä :"""""DDDD 

Vierailija
18/24 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vıtuñ sana on yhä edelleen AP:LLÄ!!!!!! Mikä v.... siinä on niin vaikeaa???

Vierailija
19/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan moka, maksaa kuitenkin odottelun. Siinä voi vaikka samalla odotellessa miettiä muita asioita.

Vierailija
20/24 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isossa osassa firmoissa palaverit on määritelty 5 minuuttia lyhyemmiksi, jotta ehtii vaihtamaan ja valmistautumaan seuraavaan palaveriin. Kannattaa ehdottaa tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi