Onko 31 vuotias vanha?
Olen kolmeyks ja alkaa tuntua siltä että ollaan elämän loppusuoralla
Kommentit (30)
Aivan kauhean vanha - nyt äkkiä säästämään arkkurahoja!
Riippuu keneltä kysyt. Miesten mielestä et ole enää viehättävä, olet liian vanha jo. Joten rakkauden voit unohtaa. Ellei joku "tyydy" sinuun.
Muilta osin elämä on vasta alkanut. Elä ja nauti ja toteuta unelmasi!
Hyvä ikä, itsekin muistan siinä iässä että tuleekohan mitään uutta elämään, olin juuri eronnut, sitten vietin 6 sinkkuvuotta ja menin uusiin naimisiin ja sain toisen lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hyvinkin paljon mistä on kysymys. Petipuuhiin olet parhaimmillasi vielä noin 10v. Sen jälkeen alat keskimäärin "pihtailemaan". Joten anna nyt palaa niin ei tarvitse sitten myöhemmin katua, että miksi en silloin nuorempana vähän rietastellut ja toteutellut fantasioitani.
Juurikin näin! Seksuaalisesti, sinun pitäisi olla aktiivisimmillasi ja vauvakellon tikittää, jos niitä ei vielä ole siunaantunut.
Mistä mä niitä "riettaita" löydän.....asun vähän maalla ja käyn arkisin töissä? Ei oo näkynyt ketään oven takana vaikka kuinka usein yritän kurkistella?
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hyvinkin paljon mistä on kysymys. Petipuuhiin olet parhaimmillasi vielä noin 10v. Sen jälkeen alat keskimäärin "pihtailemaan". Joten anna nyt palaa niin ei tarvitse sitten myöhemmin katua, että miksi en silloin nuorempana vähän rietastellut ja toteutellut fantasioitani.
Juurikin näin! Seksuaalisesti, sinun pitäisi olla aktiivisimmillasi ja vauvakellon tikittää, jos niitä ei vielä ole siunaantunut.
Mistä mä niitä "riettaita" löydän.....asun vähän maalla ja käyn arkisin töissä? Ei oo näkynyt ketään oven takana vaikka kuinka usein yritän kurkistella?
-AP-
Jos tekisit muutakin kun töistä kotiin ja taas töihin ja kotiin, lähde rientoihin, lavatanssit ym tapahtumat missä ihmisiä liikkuu.
Ei 31v ole yhtään vanhan nainen 55v miehelle, mutta 40v miehelle toki jo vanhus.