Haluatko seksissä riisua miehesi kalsarit ja nähdä edessäsi sieltä terhakasti ponnahtavan elimen?
Entä tuntuuko parhaimmalta, jos mies riisuu pikkarisi vai haluatko tehdä sen itse?
Kommentit (5)
Niinhän sen kuulukin mennä! Siinä vaiheessa, kun saa riisua naisen rintaliivit, alkaa saanti olla varmaa! On kyllä kiihottava hetki, kun ei ole ihan varmaa mitä liivien sisältä paljastuu!
Vaimoni tekee aina noin vieraan miehen kanssa.
Jos penis on isokokoinen ja terhakka, se lisää sitä odotusta ja visuaalista puolta. Yhdellä urheilijanalulla oli ihan jäätävä stondis ja koko paketti. Olin silloin nuori neiti itsekin ja kyllä hän riisui multa ihanan kiivaana pikkuhousut alta aikayksikön ja oli nopeasti tulemassa sisääni. En koskaan unohda miltä se näytti ja tuntui kädessä. Seksiin ei harmi kyllä kunnolla ehditty sillä kertaa, koska typerät jonnet keskeyttivät meidät. Olin seuraamassa tän komistuksen iltatreenejä maalla pienellä kentällä. Olin naiivi ja ihan superlääpällään koko jätkään.
Joo, terhakka penis on kaunis asia. Haluan riisua omat pikkarini
Oi, mä haluan niin mielelläni tehdä juuri noin🥰 Ja mielellään miehen riisumaan multa pikkarit.