Voi, kunpa vielä saisi kokea jotain tällaista
Kaiholla muistelen nuoruuden aikaisia suhteita, joissa seksiä oli tuntikausia kerrallaan. Suutelua, hyväilyä, suuseksiä, eri asentoja yms. yms. Välillä syötiin jotain, käytiin ehkä suihkussa tai kylvyssä, jossa halu taas heräsi.
Raajat toisiinsa kiehoutuneena, toisen iho ja tuoksu, loputon kiihko. Viimein joskus aamuyöstä nukahdettiin.
Aamulla oli suloisen puhkinaitu olo ja vähän väsynyt, mutta onnellinen fiilis muutaman tunnin yöunien jälkeen.
Tuon kun vielä saisi kokea.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisia seksipositiivisia naisia oikein löytää. kun tällä palstalla heitä tuntuu olevan paljonkin, mutta oikeassa elämässä tapaa vain seksiin kyllästyneitä? Kaiken muun pitää olla viimeisen päälle, mutta seksiin eivät jaksa enää vaivautua.
Ja olen kyllä harrastanut paljon seksiä aiemmin ja minua on haluttu paljonkin, mutta toisella tai kolmannella kierroksella olevat tuntuvat menettäneen halunsa elämän melskeissä. Itsellä haluja olisi, mutta en jaksa nähdä sitä liehittelyn vaivaa, että saisin pari kertaa viikossa peiton alla, jos sitäkään. Kaipaan nimenomaan sitä himoa, kaunista rakastelua, visuaalista nautintoa, estotonta kokeilunhalua, häpeilemättömyyttä, naamalla istumista ja jatkuvaa iholla oloa jota naiset vielä kolmekymppisenä jaksoivat.
M44
Ihan samaa ajattelen nelikymppisistä miehistä. Harvemmin niitä enää kunnon sessiot kiinnostaa tai sitten niillä ei kunto kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisia seksipositiivisia naisia oikein löytää. kun tällä palstalla heitä tuntuu olevan paljonkin, mutta oikeassa elämässä tapaa vain seksiin kyllästyneitä? Kaiken muun pitää olla viimeisen päälle, mutta seksiin eivät jaksa enää vaivautua.
Ja olen kyllä harrastanut paljon seksiä aiemmin ja minua on haluttu paljonkin, mutta toisella tai kolmannella kierroksella olevat tuntuvat menettäneen halunsa elämän melskeissä. Itsellä haluja olisi, mutta en jaksa nähdä sitä liehittelyn vaivaa, että saisin pari kertaa viikossa peiton alla, jos sitäkään. Kaipaan nimenomaan sitä himoa, kaunista rakastelua, visuaalista nautintoa, estotonta kokeilunhalua, häpeilemättömyyttä, naamalla istumista ja jatkuvaa iholla oloa jota naiset vielä kolmekymppisenä jaksoivat.
M44
Ihan samaa ajattelen nelikymppisistä miehistä. Harvemmin niitä enää kunnon sessiot kiinn
Mutta mistä näitä seksipositiivisia naisia löytää? Voisiko joku vastata? Yksikin riittää ja monisuhteisiin en taivu.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena on ihan eri, eihän vanhempana tuollaista jaksa. Mutta muistella voi, miten kiihkeää ja ihanaa se olikaan.
Itsehän kyllä jaksaisin, mutta mies ei..
Ap
Sama. Eikä miestä houkuttelusta huolimatta kiinnostanut kuin hätäiset ja pikaiset sekä raivorunkkustondikset niin eipä sitten lopulta kiinnostanut minuakaan. Ero oli elämäni paras päätös.
Juu sama minulla, meillä oli ikäeroa 11v. ja aluksi naitiin kuin "kaniinit", mutta kun mies täytti 45 niin alkoi hiipumaan, eikä suikkari lupaukset, seksihepeneet ja muutkaan enää saaneet syttymään. Jääkiekko tai olut saunan jälkeen oli tärkeämpää, joten katselkoot kiekkoa, minulla on nyt uusi elämä ja parikin ns. fwb:tä, enkä kaipaa enää muiden py
Voi itku. Katkeruus ja pätemisen tarve eivät kaunista ihmistä
Ikää on yli 50 ja kyllä kunto kestää vielä. Haluat eivät ole samanlaiset kuin nuorena, ja nykyään riittää ihan vartin seksisessiot vrt tuntien naimiset nuorena. Saan aivan yhtä suuren tyydytyksen tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
M44
Tämä ei olekaan oikea elämä, täällä keksitään tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Ihan samaa ajattelen nelikymppisistä mie
Kotona nysvään enkä missään käy. Liian monesti tullut näpeille niin ei oikein enää uskalla mitään yrittää.
Jospå.
..menisit vaa vaikka zZzz..n u k k u m a a n.. öitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Kurja juttu, jos muisteloni kuulostavat omien kokemustesi pohjalta tarinoinnilta, mutta minulla on ollut onni saada toteuttaa seksuaalisuuttani varsin kokonaisvaltaisesti tyydyttävällä tavalla ja kaipaisin tuota edelleen.
Saan kyllä puolisoltani hyvää seksiä, mutta toivoisin, että sitä olisi enemmän ja kokonaisvaltaisemmin kuin tunnin sessio kerran viikossa. Sellaista, mitä M44 tuossa kirjoituksessaan niin hienosti kuvaa.
Ap (N50)
Katkeruus ja pätemisen tarve ei kiillota miehenkään kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ja pätemisen tarve ei kiillota miehenkään kuvaa.
Voi kurjaa. Itketään palstoilla, vaikkei katsota peiliin, ja ymmärretä sitä kautta, miksi seksielämä on väljehtynyttä. Ei voi mitään, se on luonnollista ikääntyessä.
Näin aikuisena (+50v) seksi on edelleen yhtä ihanaa ja kiihkeetä kuin teininä. Ero on siinä, että nykyisin riittää kerta pari viikossa. Vaikka ei jaksa/pysty sellaisiin maraton sessioihin kuin reilu 30v sitten, niin ihan yhtä nautinnollista ja kiimaista se silti on
Ne kokemukset täytyy kokea nuorena. Vanhana ei halua, kykene tai ei viitsi nähdä sitä kaikkea vaivaa. Biologia menee niin että nuorena lisäännytään, ja vanhana tehdään sitten jotakin muuta. Jos ei nelikymppisenä ole mitään seksin saralta muisteltavaa, niin turha toivoa että sitä siitä eteenpäinkään tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena on ihan eri, eihän vanhempana tuollaista jaksa. Mutta muistella voi, miten kiihkeää ja ihanaa se olikaan.
Itsehän kyllä jaksaisin, mutta mies ei..
Ap
Minä kyllä miehenä jaksaisin, mutta vaimoa pitää aina houkutella ja lämmitellä . Ja ikää on. Minusta tuntuu, että paljon se on miehestä kiinni . Nyky lääkitykset ym. buusterit auttaa jaksamaan ja haluamaankin. En katsele kiekkomatseja enkä kittaa olutta, mutta tuohon rakasteluun en kyllä tunnu kyllästyvän. Taas tekis mieli. Saiskohan tänään, sitä tässä odottelen, eikä vain pelkkää panemista vaan että sais hyväillä vaimon vartaloa kaikessa miehen intohimossa.
Voi että, tuollaista minäkin kaipaan ja etsin. Olen 43v nainen, sinkku, ja tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Turhauttavaa. Tuntuu ettei oikein miehillä riitä puhtia eikä myöskään kiinnostusta. Lyhyt pano riittää monille ja sitten lähinnä telkkari kiinnostaa loppuillan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Ihan samaa ajattelen nelikymppisistä mie
Eikai ne missään tietyssä paikassa pyöri. Ja täällä palstalla tuskin pyörii ne keitä seksi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne kokemukset täytyy kokea nuorena. Vanhana ei halua, kykene tai ei viitsi nähdä sitä kaikkea vaivaa. Biologia menee niin että nuorena lisäännytään, ja vanhana tehdään sitten jotakin muuta. Jos ei nelikymppisenä ole mitään seksin saralta muisteltavaa, niin turha toivoa että sitä siitä eteenpäinkään tulisi.
Ihana negatiivinen suhtautuminen sulla elämään. Inhorealismia joka kumpuaa kai jostain katkeroitumisesta. Tsemppiä.
Minäkin haluaisin viettää vaikka kokonaisen viikonlopun seksin merkeissä nauttien erilaisesta seksistä, kiihkeästä, rauhallisesta, eri asennoissa, käyttäen erilaisia leluja, nauttia seksin tuoksuista ja mausta, pitää hyvänä ja hellitellä, läpsiä pepulle ja näykkiä nännejä ja häbläreitä. Onko tämä kaikki vain toivetta?
M 58
Kik Sakurasi
Voi kunpa saisi vielä kokea uudestaan nuoruuden, niin sekstailisin niin paljon kuin sielu sietää, miksi piti elää siveellisesti. Nyt on myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa saisi vielä kokea uudestaan nuoruuden, niin sekstailisin niin paljon kuin sielu sietää, miksi piti elää siveellisesti. Nyt on myöhäistä.
Mitähän kaikkea tarkoitit tuolla sanalla siveellisest . Kyllähän seksiä voi olla paljonkin ja silti olla siveellinen. Siveellisyys minun mielestäni seksissä on pitäytymistä parisuhteeseen. Kun on henkisesti ja sielullisesti yhteenkuuluvuus -rakkaus-niin silloin seksikin on hyvää.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nuorena on seksi niin kuin nuorilla, keski- iässä niin kuin keski- ikäisillä. Hyvin yksinkertaista.