Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Voi, kunpa vielä saisi kokea jotain tällaista
04.05.2024 |
Kaiholla muistelen nuoruuden aikaisia suhteita, joissa seksiä oli tuntikausia kerrallaan. Suutelua, hyväilyä, suuseksiä, eri asentoja yms. yms. Välillä syötiin jotain, käytiin ehkä suihkussa tai kylvyssä, jossa halu taas heräsi.
Raajat toisiinsa kiehoutuneena, toisen iho ja tuoksu, loputon kiihko. Viimein joskus aamuyöstä nukahdettiin.
Aamulla oli suloisen puhkinaitu olo ja vähän väsynyt, mutta onnellinen fiilis muutaman tunnin yöunien jälkeen.
Tuon kun vielä saisi kokea.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Äh. Kaipaisin parisuhdetta, mutta tuollaiseen en lähtisi.
Olisipa unelmaa löytää seuraavanlainen nainen:
- On kiinnostunut minusta ja tykkää viettää kanssani aikaa, mutta ei halua seksiä eikä pahoita mieltään siitä, että minä en halua;
- Joka pitää minusta sellaisena kuin olen, eikä odota minulta mitään muuttumista tai haluaisi muuttaa minua mihinkään suuntaan;
- Ei ole mustasukkainen;
- Jota ei haittaa kevyt alkoholinkäyttö, vaan voi iltaisin ottaa itsekin muutaman siiderin ilman tunnontuskia;
- Joka ei halua asua omakotitalossa, ei marttaile, ei harrasta käsitöitä, ei askartelua, eikä mitään sellaista harrastusta, joka täyttää joka nurkan ja sopen ylimääräisellä tavaralla;
- Joka tykkäisi matkustella mukavasti kaupunkilomilla Euroopassa, kierrellä viinitiloilla, museoissa ja gallerioissa, syödä hyvin ja maistella viinejä;
- Joka ei haluaisi herätä viikonloppuaamuisin tai lomilla liian aikaisin;
- Jota ei haittaisi, jos joskus harrastusporukan kanssa tai työkavereiden kanssa viettäisin iltaa tai ylipäätään viettäisin aikaa harrastuksissa