Minkälaiset ihmiset käyvät kaupassa aikaisin aamulla
Kommentit (47)
Varmaan aamuvirkut käyvät. Itse käyn usein illalla myöhään, on parasta.
mä käyn. En oo ikinä tykänny herätyskellosta joten teen vain ilta- ja yövuoroja.
Usein jään vapaalle yövuoron jälkeen ja siinä on hyvä käydä kaupassa aamutuimaan ettei tartte ruuhkaisaan kauppaan lähtee unien jälkeen iltapäivällä.
Minä. Herään super aikaisin, käyn lenkillä, suihkussa ja sitten käyn ostamassa kaupasta ruoka yms tarpeita. Kipaisen kodin kautta ja laitan ne jääkaappiin yms ja sitten riennänkin jo töihin. Töiden jälkeen en jaksa käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käy joskus aamupäivällä mutta illalla en koskaan. En kehtaisi kaupassa ostaa -60 % alennusruokia.
Ihan vaan tiedoksi, sieltä kaupasta saa illallakin ihan täyshintaista ruokaa ettei ole pakko ostaa -60% jos hävettää.
Käyn yleensä ilta-alessa 50/60%, koska olen köyhä. En käy aamuisin enää ollenkaan, koska olen huomannut, ettei hyllyjä ole täytetty aina edes klo10 mennessä, vaikka kauppa on auennut klo7.00.
Viikonloppuisin saatetaan käydä ruokakaupassa jo 8-9 maissa aamulla. Koska alle 5v. lapsemme heräävät silloinkin samaan aikaan kuin arkena, eli kuuden maissa, päivä alkaa aikaisin. Ja viikonloppuaamuisin kaupassa on vähiten stressaavaa käydä - ei ruuhkaa, ei jonoja.
Mun mies käy. On aamuvirkku ja inhoaa ruuhkassa pyörimistä.
Meillä S-marketti aukenee klo 7 ja menee klo 22 kiinni. Käyn puoli tuntia aukeamisen jälkeen, jotta paistopisteelle ovat jotain kamaa varmasti saaneet. Illalla puoli tuntia ennen sulkemista, jotta saan niitä punalaputettuja. Lisäksi noissa aikaikkunoissa ei yleensä ole tungosta kaupan käytävillä.
Aamuvuoro viikolla käyn 5 aikaan aamul kaupassa ja iltavuorossa klo 23 jälkeen. Aamuvuorossa ei kiinnosta mennä töiden jälkeen ruuhka-aikaan kauppaan vaan mielummin menen suoraan kotiin. Ja iltavuorossa ei kiinnosta lähteä kauppaan ennen töihin lähtöä vaan käyn töiden jälkeen kun en kuitenkaan saa unta muutamaan tuntiin. Onneksi voin valita kaupassa käynti ajankohtani.
Aamu ysiltä haetaan työttömän toffeeta eli coop lager olutta 😅
Käyn ilta 6 jälkeen, alet - 50 prossaa eikä pitkiä jonoja kassalla.
Käyn silloin kuin huvittaa.
t.työtön
Mä käyn kesällä, varsinkin helteellä aina ihan aamulla. Ei ole vielä liian kuumaa.
Menin eilen paikalliseen kauppaan noin 21.45 (sulkeutui 22) ja hämmästyin miten paljon oli ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Moni juoppo ainakin saapuu paikalle kaljakaappien avaamista varten heti yhdeksältä aamulla. t. myyjä
Nuo ovat asia erikseen. Eivät ole normaaleja ruokakaupassa kävijöitä.
Ja ap. puhui 6.00-9.00 kävijöistä.
Mä käyn joskus aamulla töihin mennessä kaupassa. Ostan ruoan töihin.
Minä, paniikkihäiriöinen kun olen. Vähän helpompaa kun ei ole pahimpia ruuhkia.