Minkälaiset ihmiset käyvät kaupassa aikaisin aamulla
Kommentit (47)
Minä. Usein käyn aamulla aikaisin tai illalla myöhään. Johtuu siitä, että työvuorot loppuu noin eli teen yövuoroa 20-8, ja toinen vuoro on 8-20. Vapaapäivinä en yleensä kaupassa käy paitsi tänään menen, kun eilen yövuoron jälkeen oli muuta.
Mä käyn noihin aikoihin koska inhoan ruuhkaa, haluan tehdä ostokset rauhassa.
Minä. Olen aamuvirkku eläkkeläinen. Käyn kaupassa aikaisin (Prisma auki 24t.). Oman kokemuksen mukaan paras aika ostoksille klo 4-6 välillä. Eipä ole ruuhkaa.
- mummo65v.
Mä käyn yleensä maanantaisn ja torstaisin klo 8.
Sielä on silloin aika monenlaista väkeä.
Aamuvirkut. Vaikka kyllä minäkin joskus vaikka olenkin yökukkuja.
Mä käyn illalla. En jaksa käydä aiemmin. Kunpa mun lähikauppa olisi edes klo 23 asti auki.
Aikaiset linnut nappaavat madon, sanoi mummovainaa.
Minä käy joskus aamupäivällä mutta illalla en koskaan. En kehtaisi kaupassa ostaa -60 % alennusruokia.
Käyn yleensä 22, tai miehen kanssa myöhemminkin. Ei ruuhkaa eikä liikaa ihmisiä liikkeellä.
Kai jokainen käy kaupassa oman halunsa mukaan. Nykyisinhän siihen on mahdollisuus, onhan ruokakaupat auki jatkuvasti.
Moni juoppo ainakin saapuu paikalle kaljakaappien avaamista varten heti yhdeksältä aamulla. t. myyjä
Ihanaa kun kaupat ovat pyhinäkin auki aamutuimasta yömyöhään.
En jaksa katsella muita ihmisiä, kun eivät vain osaa hoitaa ostoksiaan olematta toisten tiellä. Jos menet rivakasti ohi, tulee loukkaantunutta mutinaa siitä kuinka ei tässä ole mihinkään kiire. Minä en rentoudu kaupassa ja haluaisin hoitaa asiat rivakasti ja loogisesti
Minä. Aamuvirkku, enkä ole tällä hetkellä työelämässä. En tykkää yhtään ruuhkista, joulun alla tosin on jo aamustakin ruuhkaa.
Pakko käydä siinä kuuden aikoihin töihin mennessä hakemassa eväät, koska ei ole ruokalaa eikä kauppaa siellä työpaikan lähettyvillä.
Parasta työaikaa on aamuyön tunnit. Ihanan hiljaista.
(vapaa kassa)
Minä ja mies käydään yleensä lauantaina ennen 8.30. Olemme noin kuusikymppisiä keskituloisia työssä käyviä. Syy on helppo: tuohon aikaan ei ole ilkivaltaa tekeviä teinejä, juoppoja tai kirkuvia lapsia. Lähikaupoissa on niitä juoppoja jo aikaisemmin mutta marketeissa ei yleensä.
Mä käyn usein.
Aamulla haen perheelle ruokaa ja iltaisin joskus eväitä.
Yöhoitaja olen.