Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi laitat TORIssa

Vierailija
04.05.2024 |

jonkun asian suosikiksi muttet ota yhteyttä myyjään?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin itse, että suosikeiksi laittajat ottaisivat rohkeammin yhteyttä ja ehdottaisivat parempaa hintaa, jos ei hintapyyntö miellytä. Näin päästäisiin ainakin silloin tällöin kauppoihin asti.

Vierailija
22/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin itse, että suosikeiksi laittajat ottaisivat rohkeammin yhteyttä ja ehdottaisivat parempaa hintaa, jos ei hintapyyntö miellytä. Näin päästäisiin ainakin silloin tällöin kauppoihin asti.

Minä olen tehnyt näin. Esim 20 eur vaatteessa plus postit olen ehdottanut 23 eur posteineen. Useimmat ei vastaa viestiin mitään. Loput vastaa ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomat larppaa millaista elämä olisi, jos olisi 18e rahaa ostaa käytetty leivänpaahdin.

Vierailija
24/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan suosikkeihin kaikki mitä harkitsen. Etsin tällä hetkellä erääseen harrastukseen liittyviä kirjoja. Niitä on aika paljon torissa myynnissä. Klikkaan suosikkeihin kaikki ja sitten alan tekemään niistä karsintaa minkä haluan ostaan. 

Vierailija
25/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, aina kannattaa tarjota! 

Vierailija
26/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä toivot, niin laita siihen ilmoitukseesi hinnan perään "tai tarjoa", muuten ei uskalla, kun jotkut suuttuuu.

Vierailija
27/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo suosikkijuttu on hyvä myyjälle; näkee onko joku kiinnostunut ylipäätään. Itse myyn melko pienen joukon tuotteita, joten oletan ettei tarjouksia hetkessä tule. Hätähousumyyjiä nuo tykkäykset näköjään ärsyttää 😁

Vierailija
28/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle pätkääkään.

Vierailija
29/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän Torissa näkee myös sen, jos joku on klikannut ilmoitusta useamman kerran.  Sehän on vain hyvä merkki, kun näkee, että kiinnostusta on.

Vierailija
30/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten saa vielä notifikaation, kun myyjä alentaa hintaa.

En ikinä alenna hintoja. Siinäpä sitten odottelette.

Tämä suosikkisysteemi on köyhien mielikuvashoppailua. Vähän kuin "ostoskori" mihin voi kerätä tavaraa mihin kuitenkaan ei ole varaa. Sitten voi pettymyksellä käydä toteamassa, kun kohteet pikkuhiljaa katoavat suosikeista, kun joku toinen on ne ostanut.

No mitäpä se sua haittaa? Minä laitan tykkäyksen, jotta löydän tuotteen myöhemmin. Mitenkäs muutenkaan sen löytäisin? Hakemalla uudestaan? En osta mitään harkitsematta ja jos sen joku muu ostaa ennen minua, niin hyvä vaan.

Vierailija
31/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun tuote on kalliimpi kuin muilla 

Toista vastaavaa ei ole koko suomessa myynnissä ja hinta ovh:sta noin -80% joten hinnasta ei voi olla kyse

Jos tuote ei ole ollut sinullekaan enää tarpeellinen, se tuskin on ostajillekkaan. Siksi tykkäilevät, mutteivät tarjoa vielä.

Vierailija
32/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vielä ole kehdannut myöntää että merkitsee ilmoituksen koska jää odottamaan hinnan pudotusta tai ehkä jopa lahjoitusta. Suomalaiset tuntien näin päättelin. Kokeilin yhden tuotteen hintaa tiputtaa, josko ainoa merkitsijä ostaisi. Seuraavaksi kokeilen lahjoittaa. Sitten tiedän kuka kyttää. Sanon kuitenkin että toinen ehti ensin.

Vierailija
33/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo suosikkijuttu on hyvä myyjälle; näkee onko joku kiinnostunut ylipäätään. Itse myyn melko pienen joukon tuotteita, joten oletan ettei tarjouksia hetkessä tule. Hätähousumyyjiä nuo tykkäykset näköjään ärsyttää 😁

Ei se ainakaan ap:aa ärsytä, ihmetyttää vaan

Vierailija
34/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vielä ole kehdannut myöntää että merkitsee ilmoituksen koska jää odottamaan hinnan pudotusta tai ehkä jopa lahjoitusta. Suomalaiset tuntien näin päättelin. Kokeilin yhden tuotteen hintaa tiputtaa, josko ainoa merkitsijä ostaisi. Seuraavaksi kokeilen lahjoittaa. Sitten tiedän kuka kyttää. Sanon kuitenkin että toinen ehti ensin.

No mikä vika ja eikö sulla parempaa tekemistä ole? 🤦

Jos tuote on roikkunut torissa kuukausia niin kai sitä nyt odottelee, että hinta tippuu. Muutenkaan ihmisillä ei ole nykyään varaa juuri tuhlailla.

Ja siellä on ihmisiä, joilla on muutakin elämää eli eivät ehdi käyttämään onko jonkun suosikin hinta tippunut.

Enpä kyllä tekisi kauppaa tommosen kanssa.

Vierailija
35/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun tuote on kalliimpi kuin muilla 

Toista vastaavaa ei ole koko suomessa myynnissä ja hinta ovh:sta noin -80% joten hinnasta ei voi olla kyse

Jos tuote ei ole ollut sinullekaan enää tarpeellinen, se tuskin on ostajillekkaan. Siksi tykkäilevät, mutteivät tarjoa vielä.

No eikös torissa yleensä myydä itselleen tarpeettomia juttuja? 

Vierailija
36/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt etsiskellyt kohtuuhintaista levysoitinta sopivilla spekseillä. Tottakai merkkaan kiinnostavat ja vertailen niitä ja etsin tietoa.

Vierailija
37/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ne oikrasti puoaukiset harmitella kun pitäisi saada myytyä mut kukaan ei heti tyrkytä rahaa. Maltti on valttia

Vierailija
38/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa nyt linkkiä että mitä olet myymässä?

Vierailija
39/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ihmiset myyvät ylimääräisiä tuotteitaan. Suurin osa tuotteista ei ole mitenkään elintärkeitä kenellekään, vaan niitä hankitaan jos on ylimääräistä tilaa ja rahaa. Täällä myyjät vetävät herneen nenään, kun kenellekään ei kelpaa joku männävuosien hilavitkutin tai juuri se hilavitkutinharrastaja ei tajua ostaa sitä tuotetta juuri häneltä.

Vierailija
40/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä vika ja eikö sulla parempaa tekemistä ole? 🤦

Jos tuote on roikkunut torissa kuukausia niin kai sitä nyt odottelee, että hinta tippuu. Muutenkaan ihmisillä ei ole nykyään varaa juuri tuhlailla.

Ja siellä on ihmisiä, joilla on muutakin elämää eli eivät ehdi käyttämään onko jonkun suosikin hinta tippunut.

Enpä kyllä tekisi kauppaa tommosen kanssa.

Ei oo mitään tekemistä, harrastan Toria. Jos ei ole varaa ostaa niin miksi kyttää? Taidat olla se ostaja joka tarvitsee kuukauden maksuaikaa kahden euron tavaralle ja postikulut 0€ tai vähän kun säälivinkuu joku tuo kotiin kannettuna. En tee kauppoja köyhien kanssa.