Hitto kun tekis mieli tilata paitoja kesäksi
Kommentit (9)
Sinä et tilaa yhtään paitaa vaan menet kivijalkaliikkeeseen ostamaan rahapäivänä.
Juuri iloitsin kun tilasin Vintedistä muutamat paidat, yhdet farkut ja yhdet Luhdan ulkoiluhousut. Kaikki nappiin / oikeaa kokoa ja merkkiä & mallia mitä halusinkin. Vain farkkujen lahkeet täytyy lyhentää mutta se oli odotettavissakin. Kaikki muu pesukoneesta suoraan päälle.
Ja löysin jopa sellaisen mekon jonka kaltainen minulla monta vuotta sitten oli mutta ei mahdu enää päälle. Nyt on aivan samanlainen kangas ja malli mutta vähän pelkistetympi vain.
Jes! Hienot löydöt.
Kuinka monta paitaa tarvitset? Sellpystä saa käytännössä mitä vaan vaatetta 3€/kpl kun jaksaa vähän nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri iloitsin kun tilasin Vintedistä muutamat paidat, yhdet farkut ja yhdet Luhdan ulkoiluhousut. Kaikki nappiin / oikeaa kokoa ja merkkiä & mallia mitä halusinkin. Vain farkkujen lahkeet täytyy lyhentää mutta se oli odotettavissakin. Kaikki muu pesukoneesta suoraan päälle.
Ja löysin jopa sellaisen mekon jonka kaltainen minulla monta vuotta sitten oli mutta ei mahdu enää päälle. Nyt on aivan samanlainen kangas ja malli mutta vähän pelkistetympi vain.
Jes! Hienot löydöt.
Vanhoja lumppuja.
Mitä odotat saavasi täältä? Että joku antaisi sinulle rahaa? Käytä entisiä paitojasi tai mene töihin.
Temu, Shein, Wish, Ali Baba... anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes! Hienot löydöt.
Vanhoja lumppuja.
Niinhän sinä luulet
Tilaa vaan.
Ja sitten tule tänne itkemään, että kaikki rahat on menneet.