Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysäköitkö perhepaikoille vaikka et saisi?

Vierailija
04.05.2024 |

Eli nämä pysäköintiruudut jotka on muita isompia ja tarkoitettu pienten lasten kanssa asioiville. Todella turhauttavaa kun niihin monesti pysäköi sinkut ja lapsettomat parit.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pysäköin. On hyvin tilaa eikä joku idiootti hakkaa ovella jälkiä mun autoon. Lapset joutaa kävellä kauempaakin sinne kauppaan huutamaan. Ei lapsiperheet tarvitse mitään erikoisetuja. Oma valinta lisääntyä.

Vierailija
22/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi kieltää niihin pysäköintiä tai valvoa niitä. Täysin turha palvelu lapsiperheille. Milloin muut kuin autolliset saavat palvelua näissä hypermarketeissa? Muuta kuin lanssipalvelun kun joku avmamma ajaa päälle parkkipaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi kieltää niihin pysäköintiä tai valvoa niitä. Täysin turha palvelu lapsiperheille. Milloin muut kuin autolliset saavat palvelua näissä hypermarketeissa? Muuta kuin lanssipalvelun kun joku avmamma ajaa päälle parkkipaikalla.

Jaa ehkä sitten kun ne ei autolliset tuo rahaa riittävästi sinne kauppaan ja vaatii kaupalta niitä palveluita.

Vierailija
24/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköin silloin, kun olen liikkeellä rollaattoria käyttävän, muistisairaan läheisen kanssa - tosin tuossa pysäköintihallissa, jossa äitini käyttämä lääkärikeskus sijaitsee, lukee paikoilla vain Perhepaikka, ei erillistä lisäkylttiä että olisi vain lapsiperheille.Paikkoja on myöskin useita (5 tai 6, en muista tarkasti) eikä niissä juuri ole ollut autoja kun olen asioinut tuolla. Rollaattorin kanssa tarvitsee myös tilaa, ettei kolhi naapuriruudun autoa. Muulloin en koskaan. Ja kun joku kuitenkin kysyy, niin ei, emme ole ainakaan vielä saaneet invalupaa. Tosin tilanna varmaankin muuttuu lähivuosien aikana, silloin sitten luvalla invaruutuun.

Vierailija
25/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta jos liikkuminen vaikeutuu, niin pysäköin. On mulla perhe. 

Vierailija
26/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perhe johon kuuluu minun lisäsi vaimo ja kissa. Eikös tällainen perheellinen saa parkeerata perheparkkiin?

Vierailija
27/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ehkä sitten kun ne ei autolliset tuo rahaa riittävästi sinne kauppaan ja vaatii kaupalta niitä palveluita.

Painu sinä kotiisi nu ss imaan niitä kersojasi saa tana

Mä olen kotona ja voihan mä tuotakin tehdä jos välttämättä haluat.

Vierailija
28/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kertoja?

Vierailija
29/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kertoja?

..kersoja?

Vierailija
30/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähimarketissa lapsiperhepaikat ovat lähellä Alkon ovea ja sen asiakkaat siihen näyttää pysäköivän.

Vierailija
31/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysäköin silloin, kun olen liikkeellä rollaattoria käyttävän, muistisairaan läheisen kanssa - tosin tuossa pysäköintihallissa, jossa äitini käyttämä lääkärikeskus sijaitsee, lukee paikoilla vain Perhepaikka, ei erillistä lisäkylttiä että olisi vain lapsiperheille.Paikkoja on myöskin useita (5 tai 6, en muista tarkasti) eikä niissä juuri ole ollut autoja kun olen asioinut tuolla. Rollaattorin kanssa tarvitsee myös tilaa, ettei kolhi naapuriruudun autoa. Muulloin en koskaan. Ja kun joku kuitenkin kysyy, niin ei, emme ole ainakaan vielä saaneet invalupaa. Tosin tilanna varmaankin muuttuu lähivuosien aikana, silloin sitten luvalla invaruutuun.

Invalupaa pitää hakea joten pyytäkää lääkäriltä se todistus siihen kun seuraavan kerran asioitte niin kyllä sen saa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
32/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vanhemmat ja aikuisetkin lapset perhe

Vierailija
33/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköin, koska olemme lapsiperhe. Lapset eivät kyllä ole juuri koskaan mukana kaupassa, mutta sitä ei ole missään kyltissä koskaan erikseen vaadittu. 

Vierailija
34/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai, mie pysäköin miun mersun kaupan ulko-oven lähelle, jos miulle tulee äkkilähtö.

Vierailija
35/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mulla on toistaiseksi terveet jalat joita on hyvä käyttää välillä. Osaan myös parkkeerata normaalikokoiseen ruutuun sekä avata autoni ovet ilman ongelmia. Muitakaan vammoja ei ole, ainakaan asenne sellaisia. Lienen harvinaisuus laatuani.

Vierailija
36/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysäköi ja meidän teini-ikäinen mesoo että hän ei kehtaa nousta autosta jos pysäköidään perhe paikalle. 

Vierailija
37/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki ei  tunne perheparkkipaikkaa, joten jos kauppias oikeasti haluaa siihen parkittamisen jotenkin rajoitetuksi, niin hän tarjoaa asiakkaille autoon näkyvälle paikalle laitettavia parkkilappuja invaoikeuden tyyliin. Toistaiseksi yksikään kauppias ei ole tähän ryhtynyt, koska he pelkäävät, että se karkottaisi asiakkaita. Siksi en pätkääkään mieti, mihin autoni laillisesti ajan, parkkiruutu kuin parkkiruutu, kunhan sitä ei ole  erikseen ilmoitettu invakortin saaneiden käyttöön.

Maalla en koskaan jätä autoa tuntemattomien pihaan tai pihatielle. Kaupungissa en edes ajattele, että tuo olisi jotenkin väärin, koska kaupunkilaiset pitävät jokaista pikkutien risteystä parkkialueena.

Vierailija
38/38 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysäköi ja meidän teini-ikäinen mesoo että hän ei kehtaa nousta autosta jos pysäköidään perhe paikalle. 

No sitten teini-ikäinen jää autoon istumaan.