Pysäköitkö perhepaikoille vaikka et saisi?
Eli nämä pysäköintiruudut jotka on muita isompia ja tarkoitettu pienten lasten kanssa asioiville. Todella turhauttavaa kun niihin monesti pysäköi sinkut ja lapsettomat parit.
Kommentit (38)
Kukaan ei voi kieltää niihin pysäköintiä tai valvoa niitä. Täysin turha palvelu lapsiperheille. Milloin muut kuin autolliset saavat palvelua näissä hypermarketeissa? Muuta kuin lanssipalvelun kun joku avmamma ajaa päälle parkkipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi kieltää niihin pysäköintiä tai valvoa niitä. Täysin turha palvelu lapsiperheille. Milloin muut kuin autolliset saavat palvelua näissä hypermarketeissa? Muuta kuin lanssipalvelun kun joku avmamma ajaa päälle parkkipaikalla.
Jaa ehkä sitten kun ne ei autolliset tuo rahaa riittävästi sinne kauppaan ja vaatii kaupalta niitä palveluita.
Pysäköin silloin, kun olen liikkeellä rollaattoria käyttävän, muistisairaan läheisen kanssa - tosin tuossa pysäköintihallissa, jossa äitini käyttämä lääkärikeskus sijaitsee, lukee paikoilla vain Perhepaikka, ei erillistä lisäkylttiä että olisi vain lapsiperheille.Paikkoja on myöskin useita (5 tai 6, en muista tarkasti) eikä niissä juuri ole ollut autoja kun olen asioinut tuolla. Rollaattorin kanssa tarvitsee myös tilaa, ettei kolhi naapuriruudun autoa. Muulloin en koskaan. Ja kun joku kuitenkin kysyy, niin ei, emme ole ainakaan vielä saaneet invalupaa. Tosin tilanna varmaankin muuttuu lähivuosien aikana, silloin sitten luvalla invaruutuun.
En vielä, mutta jos liikkuminen vaikeutuu, niin pysäköin. On mulla perhe.
Meillä on perhe johon kuuluu minun lisäsi vaimo ja kissa. Eikös tällainen perheellinen saa parkeerata perheparkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ehkä sitten kun ne ei autolliset tuo rahaa riittävästi sinne kauppaan ja vaatii kaupalta niitä palveluita.
Painu sinä kotiisi nu ss imaan niitä kersojasi saa tana
Mä olen kotona ja voihan mä tuotakin tehdä jos välttämättä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoja?
..kersoja?
Meidän lähimarketissa lapsiperhepaikat ovat lähellä Alkon ovea ja sen asiakkaat siihen näyttää pysäköivän.
Vierailija kirjoitti:
Pysäköin silloin, kun olen liikkeellä rollaattoria käyttävän, muistisairaan läheisen kanssa - tosin tuossa pysäköintihallissa, jossa äitini käyttämä lääkärikeskus sijaitsee, lukee paikoilla vain Perhepaikka, ei erillistä lisäkylttiä että olisi vain lapsiperheille.Paikkoja on myöskin useita (5 tai 6, en muista tarkasti) eikä niissä juuri ole ollut autoja kun olen asioinut tuolla. Rollaattorin kanssa tarvitsee myös tilaa, ettei kolhi naapuriruudun autoa. Muulloin en koskaan. Ja kun joku kuitenkin kysyy, niin ei, emme ole ainakaan vielä saaneet invalupaa. Tosin tilanna varmaankin muuttuu lähivuosien aikana, silloin sitten luvalla invaruutuun.
Invalupaa pitää hakea joten pyytäkää lääkäriltä se todistus siihen kun seuraavan kerran asioitte niin kyllä sen saa. Ei se sen vaikeampaa ole.
Onhan vanhemmat ja aikuisetkin lapset perhe
Pysäköin, koska olemme lapsiperhe. Lapset eivät kyllä ole juuri koskaan mukana kaupassa, mutta sitä ei ole missään kyltissä koskaan erikseen vaadittu.
Hai, mie pysäköin miun mersun kaupan ulko-oven lähelle, jos miulle tulee äkkilähtö.
En todellakaan. Mulla on toistaiseksi terveet jalat joita on hyvä käyttää välillä. Osaan myös parkkeerata normaalikokoiseen ruutuun sekä avata autoni ovet ilman ongelmia. Muitakaan vammoja ei ole, ainakaan asenne sellaisia. Lienen harvinaisuus laatuani.
En pysäköi ja meidän teini-ikäinen mesoo että hän ei kehtaa nousta autosta jos pysäköidään perhe paikalle.
Laki ei tunne perheparkkipaikkaa, joten jos kauppias oikeasti haluaa siihen parkittamisen jotenkin rajoitetuksi, niin hän tarjoaa asiakkaille autoon näkyvälle paikalle laitettavia parkkilappuja invaoikeuden tyyliin. Toistaiseksi yksikään kauppias ei ole tähän ryhtynyt, koska he pelkäävät, että se karkottaisi asiakkaita. Siksi en pätkääkään mieti, mihin autoni laillisesti ajan, parkkiruutu kuin parkkiruutu, kunhan sitä ei ole erikseen ilmoitettu invakortin saaneiden käyttöön.
Maalla en koskaan jätä autoa tuntemattomien pihaan tai pihatielle. Kaupungissa en edes ajattele, että tuo olisi jotenkin väärin, koska kaupunkilaiset pitävät jokaista pikkutien risteystä parkkialueena.
Vierailija kirjoitti:
En pysäköi ja meidän teini-ikäinen mesoo että hän ei kehtaa nousta autosta jos pysäköidään perhe paikalle.
No sitten teini-ikäinen jää autoon istumaan.
Todellakin pysäköin. On hyvin tilaa eikä joku idiootti hakkaa ovella jälkiä mun autoon. Lapset joutaa kävellä kauempaakin sinne kauppaan huutamaan. Ei lapsiperheet tarvitse mitään erikoisetuja. Oma valinta lisääntyä.