Iida Vainio ja Aleksi Valavuo kunnon sanasodassa
Popparit valmiina...?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Iida-Vainiolta-raju-avautuminen-urheiluvaâŠ
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-on-rajua-Aleksi-Valavuori-laukoo-suorâŠ
Kommentit (872)
Onneksi mikÀÀn "oikea" lehti ei ole tÀstÀ uutisoinnut. Iida ei ansaitse yhtÀÀn enÀÀ palstatilaa.
Eikös toi Aleksi sitÀ kovasti puolustellut aikasemmin. Nyt ei saanukkaan ni on sanasodassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi Aleksi sitÀ kovasti puolustellut aikasemmin. Nyt ei saanukkaan ni on sanasodassa.
Oman kolumninsa mukaan yritti antaa mahdollisuuden, opastaa ja neuvoa, mutta ei kuulemma mennyt oppi perille.
Mutta nÀistÀhÀn ei ikinÀ tiedÀ, mikÀ on oikea totuus. En siis ota kantaa siihen, onko tuo ylle kirjoittamani oikeasti tota vai ei, siteeraan lyhyesti sitÀ, mitÀ Valavuori itse kirjoitti.
urheilutoimittajaksi ilman tukintoa jep jep!
Vierailija kirjoitti:
urheilutoimittajaksi ilman tukintoa jep jep!
ja 20-vuotiaana (tai siis jossain vaiheessa tÀtÀ vuotta tytteli tÀyttÀÀ 20).
Saati tÀmÀ... NÀmÀ "kohut" kaikki 24h aikana....
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/iida-vainion-tekema-rikosilmoitus-sâŠ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enneminkin jeesas, ja Iida heitti sitten Aleksin bussin alle.
YllÀttyneitÀ olivat? Iidahan pyrkii vaan hyötymÀÀn kaikista.
Miksi tÀÀ yksi palstahullu jankkaa koko ajan iidasta?!
Kukaan enÀÀ uskaltaa palkata Iidaa, kun vastassa on joku kohu tai haukkumiseksi joutuminen. KetÀs kaikki Iida on haukkunut? NiitÀ muuten riittÀÀ, kun antaa googlen laulaa.
HyvÀ Aleksi , kun avasit suusi. Ei taida Iida ymmÀrtÀÀ , ettÀ valheesta jÀÀ kiinni. Syytti jÀÀkiekkopelaaja ja sehÀn oli selvÀÀ , itse kehittÀnyt tuollaisen valheen.
Kiinnostaa kuin kilo kiviÀ. MitÀ vi..... merkitystÀ jollain pikku julkkisten riidoilla?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mikÀÀn "oikea" lehti ei ole tÀstÀ uutisoinnut. Iida ei ansaitse yhtÀÀn enÀÀ palstatilaa.
SinÀhÀn sitÀ sille annat jatkuvalla jankuttamisella. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo kiviÀ. MitÀ vi..... merkitystÀ jollain pikku julkkisten riidoilla?
Mulla ei ole muutakaan elÀmÀÀ kuin kytÀtÀ julkkiksia ja haukkua niitÀ.
Olihan Iida sanasodassa urheiluselostaja Tapio Suomisenkin kanssa. Moneen suuntaan kerennyt jo mennÀ sukset ristiin ja laittaa sillat palamaan.
Tapparan peleihin ei ole tervetullut, kun aiheutti kohun seksuaalirikosilmoituksella, josta soitti itse Seiskaan. Nyt tutkintaan meni tÀmÀ yrittikö Pelicans hÀiritÀ peliÀ kutsumalla Iidan vieraaksi ja nÀyttÀmÀllÀ hÀntÀ isolla ruudulla.
Laskettelukeskus joutui ottamaan julkisesti kantaa, kun Iida teki somevideon, jossa lasketteli kÀnnissÀ.
Miten tuo Valavuo on koko ajan jonkun kanssa riidoissa tai jossain pulassa? Johtuuko se sittenkin hÀnen omasta kÀytöksestÀÀn?
Tukiaisen ja Maisan voi pÀÀstÀÀ some-elÀkkeelle, nyt kun seuraaja on löytynyt.
Eikö se olekaan Ilves mitÀ tÀmÀ suttura kannustaa?
Vierailija kirjoitti:
Olihan Iida sanasodassa urheiluselostaja Tapio Suomisenkin kanssa. Moneen suuntaan kerennyt jo mennÀ sukset ristiin ja laittaa sillat palamaan.
Tapparan peleihin ei ole tervetullut, kun aiheutti kohun seksuaalirikosilmoituksella, josta soitti itse Seiskaan. Nyt tutkintaan meni tÀmÀ yrittikö Pelicans hÀiritÀ peliÀ kutsumalla Iidan vieraaksi ja nÀyttÀmÀllÀ hÀntÀ isolla ruudulla.
Laskettelukeskus joutui ottamaan julkisesti kantaa, kun Iida teki somevideon, jossa lasketteli kÀnnissÀ.
Nuorena sitÀ tulee kokeiltua kaikkea tyhmÀÀ, kuten kÀnnissÀ laskettelua.
Aika sairasta maalittaa jotain 19v tyttöÀ netissÀ.
joo noi on tukkineet mun twitter-feedin, vaikka kumpaakaan en seuraa.