Sain eilen ruokajakelusta kevätkaalia 2erää ja 1vuokallisen kananmuna myös kuiva paahtoleipä eihän niillä pärjää
Ei ollu mitään lihaa tai leikkelettä tms koko lihaa ravitsevaa
Kommentit (22)
Yhteiskunnan on sit sinutkin elätettävä? 🥱
Miksi sä taas jankkaat tätä samaa keksittyä paskaa?
Jankkaajat joutavatkin olla nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan on sit sinutkin elätettävä? 🥱
Pakko se on kun ei rahat vaan riitä asunto vuokra 700 euroa
Ajat ovat kovat. Suomalaisilta menee rahaa toiselle puolelle maapalloa, mutta omista köyhistä ei pidetä kunnolla huolta.
Korjaa nyt jo vihdoin tästä spämmistä toi vuokallinen! Mitä kieltä se edes on, viroa? Suomeksi ne on kennoja, taipuu kennollinen.
Vierailija kirjoitti:
Korjaa nyt jo vihdoin tästä spämmistä toi vuokallinen! Mitä kieltä se edes on, viroa? Suomeksi ne on kennoja, taipuu kennollinen.
Päävikainen haluaa vain tahallaan ärsyttää muita palstailijoita.
Ota selvää ensin, mitä ruokajakelu on.
Kas, kun ei munavasua annettu, vaan pelkkä vuokallinen. No sentään kaksi erää kevätkaalia. Mikä lie erän koko?
Kai se on sitten vaan mentävä töihin?
Kuules nyt. Olen 50v rankkaa työtä pitkää päivää tekevä monisairas nainen. En ole päivääkään ollut työtön. Ei ole ollut äitiyslomia, ei mitään tukia ikinä opintotuen jälkeen.
Minä olisin hyvin kiitollinen, jos joku antaisi minulle edes yhden kaalinpään tai leipäpalan. Olisin ihmeissäni ja kiitollinen.
Ei ole näkynyt. Kyllähän se antamisen suunta on aina ollut toisinpäin.
Sinun ap tulisi olla kiitollinen, jos ymmärtäisit yhtään. Saat ensinnäkim äyden ylöspidon toisten työstä. Ja nyt on vääränlaista lahjoitettu!
Maailmassa ei ole ilmaisia asioita. Tajua edes se.
Kun joka ikinen kaali on jonkun maksama. Istuttama, hoitama, pellosta talteen ottama, tukkuun, kauppaan ja lopulta sinulle valittajalle kuljettama ja ojentama.
Hävetä saat sinä ilmaisesta elämästäsi kiittämätön! Se on toisten selkänahasta kaikki. Joka euro ja joka kaali.
PS Minun vuokrani on yli 800, ja joka euro omasta pussista. En valita.
Vierailija kirjoitti:
Kas, kun ei munavasua annettu, vaan pelkkä vuokallinen. No sentään kaksi erää kevätkaalia. Mikä lie erän koko?
Lapsille on illaksi varmaankin karkkivasu. 800 g.
Mene syömään voikukkia, rölli!! Ja kiviä.
No sit sun on oltava pärjäilemättä. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt. Olen 50v rankkaa työtä pitkää päivää tekevä monisairas nainen. En ole päivääkään ollut työtön. Ei ole ollut äitiyslomia, ei mitään tukia ikinä opintotuen jälkeen.
Minä olisin hyvin kiitollinen, jos joku antaisi minulle edes yhden kaalinpään tai leipäpalan. Olisin ihmeissäni ja kiitollinen.
Sinun ap tulisi olla kiitollinen, jos ymmärtäisit yhtään. Saat ensinnäkim äyden ylöspidon toisten työstä. Ja nyt on vääränlaista lahjoitettu!
Kun joka ikinen kaali on jonkun maksama. Istuttama, hoitama, pellosta talteen ottama, tukkuun, kauppaan ja lopulta sinulle valittajalle kuljettama ja ojentama.
Hävetä saat sinä ilmaisesta elämästäsi kiittämätön! Se on toisten selkänahasta kaikki. Joka euro ja joka kaali.
PS Minun vuokrani on yli 800, ja joka
Ap on trolli joka jankuttaa tätä samaa jatkuvasti, turha sille on vastailla.
Vierailija kirjoitti:
PS Minun vuokrani on yli 800, ja joka
Yhdessä työpaikassani jaettiin lauantaisin leipää ja pullaa. Kerran sitten minä menin jakamaan kun ulkona oli kylmä ja autosta jaettiin. Eräs nainen oli ihmeissään että onko tosi että saa ihan ilmaiseksi, sanoin että on. Oli todella kiitollinen että sai leipää ilmaiseksi, kun on rahat tiukilla. No siihen sitten tuli pari vanhempaa naista kyselemään onko vaaleata leipää sanoin että on rieskaa ja ruisleipää, tämä kyselijä sitten sanoi että haluaa vaaleata kun ruisleipää on pakastin täynnä, alkoi niin v***maan että onko noin röyhkeitä ihmisiä olemassa edes, käskin mennä viereiseen kauppaan hakemaan sitä vaaleaa leipää. Eli osa on kiitollisia ertä jotain saa ja osa on ahneita ja röyhkeitä että ilman pitäisi kaikki saada, joo ei voitu valita mitä sieltä leipomosta saadaan.
Se on pärjättävä. Paista kaalia ja tee munakas ja syö leivän päällä nää.