Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö täältä ainuttakaan miestä jolle nainen tehnyt jonkun aloitteen? Meneekö koko homma sitten päin puita?

Vierailija
04.05.2024 |

Eikö täältä muka löydy ainuttakaan miestä, jolle nainen tehnyt aloitteen? Meneekö sitten päin puita koko homma?

Nainen voi jopa vaistota itsekään sitä tajuamatta että tossa on kunnon mies, mutta joku sitä painaa... äidilliset vaistot herää ja 'haluaa ottaa huostaan'... entä jos nainen itsekin on samanlainen 'surkea tapaus' ja sielunfrendit löytävät toisensa?

Onko tämä sitten miehelle joku 'helppo tapaus' vai mitä siitä kaikesta voi tulla ja seuraa?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kyllä aloitteen jos nainen selkeästi antaa näin ymmärtää, ettei asiasta nouse #metoo tai raiskaussyytettä.

2/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pariutuminen on yksinkertaista. Jos nainen on hyvännäköinen = kemiaa on. Jos nainen ei ole hyvännäköinen = ei kemiaa. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aikoinaan aloitteen mieheni suhteen, iskin sen baarista ja toin kotiini. Nyt ollaan oltu 17v yhdessä.

Vierailija
4/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin taisi tapahtua. Menin puihin ja katselin muualle.

Vierailija
5/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen miehelle. Vuosi seurusteltiin ennen kuin tajusin, että miehelle olisi kelvannut kuka tahansa.

Vierailija
6/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo 2000 luvun alussa silloin kun meikäläisellä vielä oli ulkonäköä, teki yksi nainen aloitteen. Kehkeytyi sellainen on/off fwb tilanne siitä. 

Ei kai nykyään enään tapahdu sellaista.

Vierailija
7/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä aloitetta vielä odottelen. En toki enää pidätä hengitystäni.

M39

Vierailija
8/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehdään aloitteita jatkuvasti. Yleensä seurusteluni ovat alkaneet juuri naisen lähestyttyä ensin minua. Olen itse vähän laiska ja nirso tekemään aloitteita, joten sen takia yleensä menee näin. Tosin tämä EI ole välttämättä hyvä juttu, sillä vaikka saatan pitää näistä naisista, lopulta uskoisin, että se minulle kaikista sopivin ihminen olisi todennäköisemmin se, jota minun pitää oikeasti tavoitella ja syvästi haluta, jopa "himoita". 

Vierailija
9/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena kerran tehnyt aloitteen. En tee enää ikinä, sellainen opetus siitä. Enkä edes ole lihava enkä rumakaan.

Vierailija
10/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena kerran tehnyt aloitteen. En tee enää ikinä, sellainen opetus siitä. Enkä edes ole lihava enkä rumakaan.

Ajatella, jos miehillä olisi samanlainen mentaliteetti. Parisuhteita ei olisi.

Vierailija
11/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, jos miehillä olisi samanlainen mentaliteetti. Parisuhteita ei olisi.

Naisen ego ja itsetunto on tyypillisesti todella hauras. 

Vierailija
12/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle useampikin nainen tehnyt aloitteen. Ihan jees.

Vierailija
13/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen viimeksi (nainen siis olen). Sain kauniin parisuhteen muutamaksi vuodeksi. Totuus taisi kuitenkin olla, että mun ihastus ja rakkaus häneen oli 110%. Hänen minuun 80%. Loppui siis hänen tunteiden kylmenemiseen, koska ne ei koskaan edes olleet minun tunteiden tasoilla.

Vierailija
14/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Miehelle pariutuminen on yksinkertaista. Jos nainen on hyvännäköinen = kemiaa on. Jos nainen ei ole hyvännäköinen = ei kemiaa. 

Naisen kaksoisliekki on naista varakkaampi.

Vierailija
15/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee aloitteen, mies alkaa ajan mittaan kohdella huonosti ja vihjailla kauniimmista naisista. Kas kun nainen tekee aloitteen, monella miehellä nousee kusi päähän. Kokemusta on.

Vierailija
16/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 👧🏻huora on tehnyt aloitteen. 

Vierailija
17/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon tehnyt aloitteita deittisivuilla miehille ja ihan hyvällä menestyksellä. Tai no, ei niistä oo vielä mitään kehkeytynyt, mutta se ei kyllä oo siitä johtunut et kumpi on tehnyt aloitteen.

N32

Vierailija
18/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Olen poistunut tilanteesta mikäli nainen on ollut liian humalassa tai en ole itse tuntenut häntä kohtaan vetoa.

Pari kertaa olen ollut varattuna joten nainen ei saanut haluamaansa. Mutta kolme kertaa nainen on onnistunut. Yksi yhdenyön suhde, toinen vähän pitempi ja kolmas oikea parisuhde joka kesti aikansa.

Vierailija
19/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän keskivertoa paremmannäköinen mies, pituus 189cm.

Naisten tekemiä aloitteita on elämässäni ollut niin vähän, että muista ne kaikki, aina sinne 30v taakse teini-ikään saakka. Nimiä en, mutta tilanteet muistan, niin harvinaista se on keskiverrolle miehelle. Toptier miehet sitten erikseen.

M46

Vierailija
20/58 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on nainen yrittänyt tehdä aloitetta, mutta lähes poikkeuksetta väärä nainen.

Ensimmäinen houkutteli työpaikkaansa töihin lukioiässä. No, mukavahan se oli vähän rahaa saada, mutta ei se tyttö niin kiinnostanut.

Minulle on laulettu karaokessa balladia. Sen tarjouksen otin vastaan, mutta en yksin balladin takia.

Myöhemmin kotibileistä lähdettyäni samalla ovenavauksella poistui naikkonen, joka teki hyvin selväksi, mihin oli menossa yksin yötään viettämään. Ihan sievä, mutta en voi sietää tupakkaa.

Kerran  minua raahattiin baarista "ihan nurkan takana olevaan asuntoon", mutta olin kovin kännissä, ja nainen vaikutti puolet nuoremmalta, joten tilanne oli minulle liikaa.

On kyllä kysyttykin ihan suoraan.

Oonks mä siis joku alfa? ;----D