Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön melko vähän päivittäin mutta paino ei putoa.

Vierailija
03.05.2024 |

En ole herkuttelija. Syön aina kevyesti. Silti painoni ei laske vaikka olen odotellut että se alkaisi vähitellen luopumaan raskausaikanani saaduista kiloista. Lapsi nyt 10-vuotta eli haluaisin itseni takaisin mutta vähempää en enää voi syödä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla protskut, hiilarit ja kuidut balanssissa joka kerta kun syöt, eli syöt jokaisella kerralla näitä kaikkia kolmea?

Vierailija
2/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka vähän se on ja mitä syöt. Oikeasti ruuoan laadulla on myös merkitystä, ei vain kaloreilla. Paljon paino ja pituus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä laskeskele mitään mutta syön selkeästi työkavereitani vähemmän mutta silti paino jumittaa.

ap

Vierailija
4/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170 cm ja paino 73 kiloa. Syön aamulla yhden leivän (päällä juustosiivu ja margariini). Lounaaksi salaattia tai keittoa pienen annoksen. Ruoaksi perheen kanssa pienen annoksen ihan perusruokaa (ehkä 2dl?). Joskus illalla syön banaanin.

ap

Vierailija
5/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskauksia painoni oli 60 kg. Sitten kilot vain jäivät.

ap

Vierailija
6/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Särki, mullo, toutain. Kaikki maistuu hyvä, namskis! Ei nouse paino, ei laske. Pysyy vaan ennallaan. Sama toivon teille muilkekin. Kiitos!

Vierailija
7/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän? Itse olen paljon lyhyempi ja kevyempi enkä ikinä selviäisi noin vähällä.

Vierailija
8/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän ja sen takia paino jumittaa. Kroppa säästöliekillä.

Vierailija
9/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt leipiä etkä nuku riittävästi.

Vierailija
10/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kokonaiskulutuksesi? Teetkö toimistotyötä ja liikutko miten? Vähän liikkuvana toimistorottana voit syödä vaikka pölyä, mutta et laihdu.

Vierailija
11/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän minä nyt uskalla enempää syödä kun haluan kiloistani eroon?

ap

Vierailija
12/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt ihan liian vähän, olet säästöliekillä.

Vierailija
13/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus 170 cm ja paino 73 kiloa. Syön aamulla yhden leivän (päällä juustosiivu ja margariini). Lounaaksi salaattia tai keittoa pienen annoksen. Ruoaksi perheen kanssa pienen annoksen ihan perusruokaa (ehkä 2dl?). Joskus illalla syön banaanin.

ap

Ok. Eli ilet saanut koko aineenvaihduntasi aivan sekaisin. Katso normaaleja ateriakokonaisuuksia ja ota sieltä esim. 1700 kalorin päiväannos ja ala matkimaan sitä. Olet aliravittu ja todennäköisesti olet hetkellisesti saanut kilpirauhasesi aivan sekaisin. 

Vierailija
14/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on säästöliekillä ja aineenvaihdunta jumissa. Lue Haylie Pomroy: Nopea aineenvaihdunta. Syö hyvin ja polta rasvaa

Vierailija
15/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Syöt ihan liian vähän ja kehosi pitää kiinni kaikesta mahdollisesta mitä vain saa. Lisää reilusti tervellistä syömistä niin aineenvaihduntasi käynnistyy ja paino alkaa vähitellen tippua. Unohtamatta tietenkään monipuolista liikuntaa. 

Vierailija
16/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja eli liikun koko päivän kävellen ympäri luokkaa.

ap

Vierailija
17/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan ei tarvi olla mitään ihmeempää hikijumppaa, kävelylenkki pari kertaa päivässä pitää jo ruuansulatuksenkin liikkessä.

-7-

Vierailija
18/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiiviseen elämiseen kuuluu myös riittävät yöunet ja hyötyliikunnan lisäksi sydänliikuntaa ja pientä voimatreeniä. 

Vierailija
19/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei toimi kuin karppaus.

Vierailija
20/70 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön melko paljon, mutta en vain liho. Syön reilusti yli suositusten joka ikinen päivä. Sokeria saan yli kuusinkertaisesti suosituksiin nähden, rasvaakin tuplaten.