Syön melko vähän päivittäin mutta paino ei putoa.
En ole herkuttelija. Syön aina kevyesti. Silti painoni ei laske vaikka olen odotellut että se alkaisi vähitellen luopumaan raskausaikanani saaduista kiloista. Lapsi nyt 10-vuotta eli haluaisin itseni takaisin mutta vähempää en enää voi syödä.
Kommentit (70)
Ja kuinka vähän se on ja mitä syöt. Oikeasti ruuoan laadulla on myös merkitystä, ei vain kaloreilla. Paljon paino ja pituus?
En minä laskeskele mitään mutta syön selkeästi työkavereitani vähemmän mutta silti paino jumittaa.
ap
Pituus 170 cm ja paino 73 kiloa. Syön aamulla yhden leivän (päällä juustosiivu ja margariini). Lounaaksi salaattia tai keittoa pienen annoksen. Ruoaksi perheen kanssa pienen annoksen ihan perusruokaa (ehkä 2dl?). Joskus illalla syön banaanin.
ap
Ennen raskauksia painoni oli 60 kg. Sitten kilot vain jäivät.
ap
Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Särki, mullo, toutain. Kaikki maistuu hyvä, namskis! Ei nouse paino, ei laske. Pysyy vaan ennallaan. Sama toivon teille muilkekin. Kiitos!
Syöt liian vähän? Itse olen paljon lyhyempi ja kevyempi enkä ikinä selviäisi noin vähällä.
Syöt liian vähän ja sen takia paino jumittaa. Kroppa säästöliekillä.
Syöt leipiä etkä nuku riittävästi.
Mikä on kokonaiskulutuksesi? Teetkö toimistotyötä ja liikutko miten? Vähän liikkuvana toimistorottana voit syödä vaikka pölyä, mutta et laihdu.
No enhän minä nyt uskalla enempää syödä kun haluan kiloistani eroon?
ap
Syöt ihan liian vähän, olet säästöliekillä.
Vierailija kirjoitti:
Pituus 170 cm ja paino 73 kiloa. Syön aamulla yhden leivän (päällä juustosiivu ja margariini). Lounaaksi salaattia tai keittoa pienen annoksen. Ruoaksi perheen kanssa pienen annoksen ihan perusruokaa (ehkä 2dl?). Joskus illalla syön banaanin.
ap
Ok. Eli ilet saanut koko aineenvaihduntasi aivan sekaisin. Katso normaaleja ateriakokonaisuuksia ja ota sieltä esim. 1700 kalorin päiväannos ja ala matkimaan sitä. Olet aliravittu ja todennäköisesti olet hetkellisesti saanut kilpirauhasesi aivan sekaisin.
Kroppa on säästöliekillä ja aineenvaihdunta jumissa. Lue Haylie Pomroy: Nopea aineenvaihdunta. Syö hyvin ja polta rasvaa
Vierailija kirjoitti:
ap
Syöt ihan liian vähän ja kehosi pitää kiinni kaikesta mahdollisesta mitä vain saa. Lisää reilusti tervellistä syömistä niin aineenvaihduntasi käynnistyy ja paino alkaa vähitellen tippua. Unohtamatta tietenkään monipuolista liikuntaa.
Olen opettaja eli liikun koko päivän kävellen ympäri luokkaa.
ap
Liikunnan ei tarvi olla mitään ihmeempää hikijumppaa, kävelylenkki pari kertaa päivässä pitää jo ruuansulatuksenkin liikkessä.
-7-
Aktiiviseen elämiseen kuuluu myös riittävät yöunet ja hyötyliikunnan lisäksi sydänliikuntaa ja pientä voimatreeniä.
Itselläni ei toimi kuin karppaus.
Minä syön melko paljon, mutta en vain liho. Syön reilusti yli suositusten joka ikinen päivä. Sokeria saan yli kuusinkertaisesti suosituksiin nähden, rasvaakin tuplaten.
Onko sulla protskut, hiilarit ja kuidut balanssissa joka kerta kun syöt, eli syöt jokaisella kerralla näitä kaikkia kolmea?