Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoilu on ajanhukkaa

Vierailija
03.05.2024 |

Ja tylsää, ei voi mitään

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerysten hommaa

Vierailija
2/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mieluummin olen henkisesti ja fyysisesti terve typerys, kuin masentunut sohvamakkara. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kertomaan sinulle saman, kun taaperrat aikanaan rollaattorillasi vastaan.

Vierailija
4/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mieluummin olen henkisesti ja fyysisesti terve typerys, kuin masentunut sohvamakkara. 

Tylsää on sunkin elämäsi, ei nautintoja. No, kohta oletkin vanhus ja sitten mietit että vietin elämäni lenkkipolulla

Vierailija
5/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Sibelius täytti 90, häneltä kysyttiin haastattelussa pitkän iän salaisuutta. Hän vastasi: Yhtään turhaa askelta en ole ottanut.

Vierailija
6/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää on sunkin elämäsi, ei nautintoja. No, kohta oletkin vanhus ja sitten mietit että vietin elämäni lenkkipolulla

On minulla nautintojakin, ja oikein hyvillä mielin voi ollakin, kun perusasiat on kunnossa. 

Vierailija
7/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkillä tai ei; Toivottavasti Ei ikinä näin katkera😳

Vierailija
8/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla nautintojakin, ja oikein hyvillä mielin voi ollakin, kun perusasiat on kunnossa. 

Jaa että millä ne perusasiat on kunnossa.

Vierailija
9/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilulla voi elää liian pitkään mutta ei se elämä sieltä loppupäästä ole enää mitään elämisen arvoista välttämättä.  Varsinkaan jos joutuu muiden armoille siellä loppupäästä. Eikö se ole aika hävettävää joutua hoidokiksi ja avuttomaksi kun ei enää ole itsenäinen.

Vierailija
10/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovuuden takia kannattaa tehdä. Voittaa muut tappelussa.

Vierailija
11/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin lenkkipolulla olemisesta.

Vierailija
12/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nimenomaan nauttii siellä lenkkipolulla olemisesta ja varsinkin hyvästä olosta joka tulee sen jälkeen?

Vierailija
13/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilulla voi elää liian pitkään mutta ei se elämä sieltä loppupäästä ole enää mitään elämisen arvoista välttämättä.  Varsinkaan jos joutuu muiden armoille siellä loppupäästä. Eikö se ole aika hävettävää joutua hoidokiksi ja avuttomaksi kun ei enää ole itsenäinen.

Sohvaperunathan ne juuri joutuu hoidettavaksi jo aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
14/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta itsessään potkasee kivasti ja on kaukana tylsästä.

Liikunta parantaa heikentynyttä sokeriaineenvaihduntaa, lisää energiankulutusta, vahvistaa luustoa, helpottaa stressinhallintaa, alentaa kohonnutta verenpainetta, laskee lepoverenpainetta ja korkeaa kolesterolia sekä pienentää liikapainoa.

-eri

Vierailija
15/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että millä ne perusasiat on kunnossa.

Perusasiat, eli liikunta ja ravitseva ruoka. Voi pössytellä 15 vuotta pidempään, syödä enemmän juustoja ja kakkuja, tai vaikka juoda viinipullon viikossa enemmän, kun ei anna kehonsa rapistua silkasta laiskuudesta.

Vierailija
16/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilulla terve elämä on laadukkaampaa ikääntyä kuin olla koko ikänsä raihnainen ja kivulias. En koe, että itsensä kannattelemisessa on mitään hävettävää. Päinvastoin koen, että itselleni se olisi, jos joutuisin hoidokiksi ja avuttomaksi jo ennen eläkeikää. Toki aina sairauksille ei voi mitään, vaikka parhaansa yrittää. Sellaista lääkettä ei olekaan, että se kaiken ratkaisisi. Toivon tietysti itselleni ja sinullekin kivutonta elämää ja nopeaa kuolemaa ;) -eri

Vierailija
17/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava on kun jaksaa panna kunnolla.

On aika vastenmielistä kun toinen puuskuttaa ja hikipisarat tippuu päälle ja loppuu kunto kesken. Ei ole mukavaa sekään että pitää toisen slaagia pelätä.

Tunnen 27-vuotiaan, jolla oli sydäninfarkti vain pari vuotta sitten. Ei ole eläessään varmaan nähnyt lenkkipolkua.

Vierailija
18/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilu pidentää ikää suunnilleen kuntoilusuorituksen keston verran. Eli ei siinä aikaa hukkaan mene.

Vierailija
19/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika vastenmielistä kun toinen puuskuttaa ja hikipisarat tippuu päälle ja loppuu kunto kesken. Ei ole mukavaa sekään että pitää toisen slaagia pelätä.

Tunnen 27-vuotiaan, jolla oli sydäninfarkti vain pari vuotta sitten. Ei ole eläessään varmaan nähnyt lenkkipolkua.

Suurimman pudottajan huippukuntoinen valmentaja Bob Harper sai slaagin 52-vuotiaana.

Vierailija
20/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman pudottajan huippukuntoinen valmentaja Bob Harper sai slaagin 52-vuotiaana.

Tuleeko yllätyksenä, että mikään elämässä ei ole varmaa? Voin minäkin jäädä auton alle huomenna. Todennäköisyyksiään ja elämänlaatuaan voi silti parantaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän