Minkälaista liikuntaa av-palstalaiset ovat tänään harrastaneet?
Vai onko sohva houkuttanut enemmän? Itse tein Nuuksiossa n 50 minuutin lenkin. Teki hyvää.
Kommentit (46)
3 tuntii punttista. Ei jaksanut lähteä lenkille sen jälkeen, huomenna sitten.
Tunnin pyöräily ensimmäistä kertaa tälle vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Laiska se töitään luettelee
Ei ole katkera yhtään eipä 😳
20+30 minuuttia aerobista treeniä sekä 100 kyykkyä kevyen painon kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävelin reippaasti noin 1,5 tuntia mm. Viikin metsäpoluilla, mukavasti näkyi jo vihreyttä. 🌱
30 min kävely ja 30 min käsipainotreeni ylävartalolle. Oon vuorotteluvapaalla niin ehtii hyvin harrastaa liikuntaa. Jos olisin ollu tänään töissä niin sitten olis varmaan jäänyt liikunnat työmatkapyöräilyyn.
Ajanut autolla työpaikalle ja kulkenut siellä portaita. Kotona keppijumppaa.
Vain hyötyliikuntaa. Kävelin bussipysäkille, bussipysäkiltä metroon, metrosta junaan ja junasta lapsen luokse ja sama takaisin päin huomenna.
Pyörällä töihin 25 min, sieltä kirjastoon, uimaan 1200 m, apteekin kautta kotiin.
Kävelin ja tein kyykkyjä. Tosin kävelin vain kauppaan, joka on tossa 50m päässä. Ja tein yhden kyykyn, kun nostin pudonneen tomaatin lattialta. Toivottavasti huomenna ei oo yhtä rankka treenipäivä.
Olin töissä 814.30 + 18.3020. Työssä liikutaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä 814.30 + 18.3020. Työssä liikutaan koko ajan.
Jahah. Vai ei ajatusviiva toimi. 8-14.30 + 18.30-20.
Kävin uimassa. Talvisin kolme kertaa viikossa, avovesikaudella lähes joka päivä. Venyttelen joka päivä ja lihaskuntoa 1-3 krt vkossa
Kävellyt edestakaisin keittiön pöydän ja jääkaapin väliä ja syönyt. Heräsin 14.30 ja koko päivä ollut sisällä oloa. Huomenna aion pyöräillä kauppareissun, joka tekee 18 kilometriä. Sitten taas pari päivää mässäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin pyöräily ensimmäistä kertaa tälle vuotta.
Ensimmäistä kertaa tälle vuodelle? Minä olen pyöräillyt vuoden alusta lähtien noin 2-3 kertaa viikossa. Joka kerta noin 20 kilometriä kerrallaan.
15 min. kävely kaupalle ja takaisin