Naisystävä on normaalipainoinen 162/53kg mutta hänellä on pieni "pönppis"
En ole kehdannut suoraan mainita asiasta. Hän ei juurikaan harrasta mitään liikuntaa, mutta pyöräilee töihin 4km suuntaansa viisi kertaa viikossa. Kun vertaan häntä esim. moneen instagramissa suosittuun naiseen, jotka käyvät kuntosalilla tai harrastavat aktiivisesti liikuntaa, en näe samanlaista pönppistä heillä.
Miten saisin hänelle tahdikkaasti kerrottua asiasta? Ei tuo sinänsä iso juttu ole, mutta jotenkin turn off.
M27
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muista, että normaalipainoisella naisella olisin "pömppistä" nähnyt. Yleensä on ns. "laihaläski".
Mies
Ootko tosissaan? 😂
Voin laittaa sulle kuvan mun endometrioosi-vatsasta. Kivun lisäksi se näyttää hassulta kun hoikalla ja pienellä ihmisellä on jalkapallon kokoinen vatsa, mutta kuitenkin vatsalihakset erottuu. Ihan kun ois bodari steroideilla.
Vierailija kirjoitti:
Pönppis? V..tu oikeesti?
Ihmisen käsityskyky on ikäsidonnaista, vaikka joku parikymppinen kokee ymmärtävänsä kaiken.
" Anteeksi mutta et näytä yhtään näiltä Instagram malleista ja se oksettaa".
Tadaa, ongelma ratkaistu ja saat rauhassa mennä metsästämään niitä mallitypyjä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestikko luulet että ig beibet näyttää samalta 24/7. Kyllä niilläkin pönpöttää maha mutta eihän sitä nyt kuvissa näytetä! Poseeraus saa kropan näyttämään hyvinkin erilaiselta.
Sieppikin poseeraa instassa aina housujen vetoketju auki kun se ei mene kiinni 😅
Minua häiritsee ap:n matala älykkyys.
Eikö tuo pullistunun kohtu ole jo kulunut selitys, naiset? Joillain se voi selittää pömppiksen muttei kaikilla. Heikot vatsalihakset päästää mahan pullistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestikko luulet että ig beibet näyttää samalta 24/7. Kyllä niilläkin pönpöttää maha mutta eihän sitä nyt kuvissa näytetä! Poseeraus saa kropan näyttämään hyvinkin erilaiselta.
Sieppikin poseeraa instassa aina housujen vetoketju auki kun se ei mene kiinni 😅
Pitäskö sille ostaa oikean kokoiset housut?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuitenkin kunnon lihaksikas mies 172 cm / 120 kg kyllä kunnon miehellä pitää lihasta olla!
Naiselle max paino on 50 kg
T ap
Sä mitään kunnon miestä oo nähnytkään. Lyhyt olet ja just ja just ehkä aikuisen painossa! Terv. Nainen, 185 cm ja 130 kg
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo pullistunun kohtu ole jo kulunut selitys, naiset? Joillain se voi selittää pömppiksen muttei kaikilla. Heikot vatsalihakset päästää mahan pullistumaan.
Ei kohtu itsessään vaan kohtua suojaava ylimääräinen rasvakerros joka ei välttämättä meinaa lähteä laihduttamalla. Eikä vatsalihasten hankkiminenkaan sitä poista vaikka voikin muuten muuttaa vatsan ulkonäköä.
Niissä kuvissa tyttöset vetävät mahan sisään ja selkä notkistetaan ja peppu työnnetään ulospäin. Kuvauskulma tosi tärkeä. Ja aina voi kuvia muokata.
Jos seurustelisit tälläsen insta naikkosen kanssa 24/7 niin saattaisit hyvinkin huomata että hänelläkin on pömppis.