Minkä värisenä näet nimesi ensimmäisen kirjaimen?
Tai muu kirjain. Oletko tyytyväinen etunimeesi, pidätkö siitä, ei ole pakko sanoa sitä kokonaan täällä.
Kommentit (52)
Fontin voisin vielä nähdä väreissä. Jos joku fontti yhdistyisi voimakkaasti johonkin tapahtumaan. Sotaan (veri), rauha (vihreä), keltainen (lapsenomaisuus) jne.
Punainen, eka kirjain S värjää koko nimen. Sukunimi tummansininen. Värit vaihtelee eri ihmisillä.
Nyt, kun kysyit, niin ensimmäisenä tuli punainen ja loppupäässä kirjainta siihen sekoittuu vähän turkoosia.
Kirjaimissa on liukuväri sinisestä magentaan.
Sinisenä, mulle M-kirjain on aina ollut sininen. Monilla muillakin kirjaimilla on värit, mutta kaikilla ei niin selkeitä. Esimerkiksi A on mulle hyvin selkeästi punainen, S keltainen ja L vihreä.
En näe nimeäni mitenkään erityisesti väreissä. Jännä, sillä kyllä muilla sanoilla tai joskus yksittäisillä kirjaimilla voi olla väri. Jos oikein pinnistelen, voimakkaimmin se on haalean keltainen. Ja siis nimenomaan koko nimi.
Sen sijaan numerot (0-9) näen useimmiten väreinä. Numerosarjoihin tämä ei yllä, vain yksittäisiin numeroihin liittyy tämä aistimus.
Olen miettinyt paljon itsekin sitä, että olenko tosiaan synesteetikko vai vaikuttaako omiin väriaistimuksiini jokin lapsuuden kirja/lelu/tms. En osaa vastata tähän.
E on iso lämmin punainen