Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa ihmiset, että "salaliitto" on vain keksitty termi tapahtumalle, missä 2 tai enemmän ihmisiä suunnittelee yhdessä jotain

Vierailija
03.05.2024 |

mitä muut eivät tiedä. 

Täähän on ihan luonnollinen tapahtuma, mitä tapahtuu kokoajan. Periaatteessa sä oot ollu ihan lapsesta saakka "salaliittojen" ympäröimä, kun esim 2 muuta lasta on juonitellut sun selän takana jotain hiekkalaatikolla. 

Ei se oo sen kummallisempaa, sitä tapahtuu kokoajan jokapuolella. Tähän tapahtumaan on vaan keksitty toi "salaliitto" termi ja sen jälkeen uskoteltu ihmisille, että kaikki niihin uskovat ovat sekopäitä. 

Mä kerron miten se uskottelu tapahtuu:

Ne ITSE keksii aivan hulluja salaliittoja (mitkä ei pidä paikkaansa) sen jälkeen ne työntää ne ITSE valtaväestölle ja sanoo "hei katsokaa, noi salaliittopellet uskovat tähän asiaan", ne lokeroi kaikki "salaliittoihin" uskovat johonkin litteän maan teoreetikoiksi esimerkiksi. Se tehdään itse. 

Näit on lukuisia tapauksias

Mut se ite "salaliitto" on vaan tapahtuma, mitä toteutetaan toisten ihmisten selän takana. 

Väitättekö oikeasti, että niin ei muka tapahtuisi ihan valtiollisellakin tasolla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii i!

Vierailija
2/3 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla