Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat seksitarinat

Vierailija
03.05.2024 |

Kertokaa seksitarinoita. Niiden ei tarvitse olla totta, mutta saavat toki olla. Pitäkää tarinat kuitenkin järkirajoissa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkku.net

Vierailija
2/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poika sai kerran naisen sitä reikää siel alhaalla. Oli meien kylän kaunein tyttö, hyvä perä ja D-E kupin muhkia povi ja sain Liisan houkuteltua meien heinälatoon, sanoin että tule tule, tule pontikalle, eihän mulla sitä ollut, kiljua vaan, ei Lissu välittänyt, irvisteli juuessa ja minä sitte laskin pöksyt nilkkoihin ja tyttö kauhistu kun näki meikän 22,55 senttimetrin vehkeen (oon laserilla mitannu) ja sitte tyttö riisu kiihkossa hameen ja paian pois ja liivit ja sitte yhdyttiin rajusti ja ihanat nisät sillä oli ja voihki kovasti kun meikä sillä 22,55 cm pelillä vetelin eestaas mänemään ja kestävä olin ja Liisa sai vissiin ainakin neljä viis orcasmia ja sitte kun minä lopulta ruikkasin siemenen sinne Lissun rakoon niin sano että kyllä tuntu hyvältä saaha noin isoa vehettä että isoin ja paras mitä ikinä saanut, että suur tattis vaan ja minä siihen että ole hyvä vaan.

Ja totta joka sana vaikka kylällä puhuvat ettei ole että unta se Janne nähnyt, että runkkari se on eikä naista ole ikinä saanut ja pilikin vaan 9,22 senttimetriä. Ne on pahoja kateellisten paskapuheita, ikinä en ole valehellu, paitsi silloin kun sanoin Liisalle että pontikkaa olis ladossa tarjolla.

Vierailija
4/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä poika sai kerran naisen sitä reikää siel alhaalla. Oli meien kylän kaunein tyttö, hyvä perä ja D-E kupin muhkia povi ja sain Liisan houkuteltua meien heinälatoon, sanoin että tule tule, tule pontikalle, eihän mulla sitä ollut, kiljua vaan, ei Lissu välittänyt, irvisteli juuessa ja minä sitte laskin pöksyt nilkkoihin ja tyttö kauhistu kun näki meikän 22,55 senttimetrin vehkeen (oon laserilla mitannu) ja sitte tyttö riisu kiihkossa hameen ja paian pois ja liivit ja sitte yhdyttiin rajusti ja ihanat nisät sillä oli ja voihki kovasti kun meikä sillä 22,55 cm pelillä vetelin eestaas mänemään ja kestävä olin ja Liisa sai vissiin ainakin neljä viis orcasmia ja sitte kun minä lopulta ruikkasin siemenen sinne Lissun rakoon niin sano että kyllä tuntu hyvältä saaha noin isoa vehettä että isoin ja paras mitä ikinä saanut, että suur tattis vaan ja minä siihen että ole hyvä vaan.

Ja totta joka sana vaikka kylällä puhuvat ettei ole ett

Kerrankin tositarina!!

Vierailija
5/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä!

Vierailija
6/6 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up