Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhus 76v haukkuu aikuista lastansa tämän selän takana

Vierailija
03.05.2024 |

Varsinkin toiselle lapselleen. Tätä ei jaksa haukuttu lapsi eikä myöskään se toinen lapsi, joka joutuu kuuntelemaan veljensä haukkumista. Vanhus kuitenkin kertoo asiat aina itselleen edullisessa valossa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on näköjään liikkeellä t. Kuuntelijaksi joutunut.

Vierailija
2/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 V HENKILÖ EI OLE MIKÄÄN VANHUS!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinulle tuli? Onhan.

Vierailija
4/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin tutulta. Nyt olen sairaan ylenkatsojan vanhuuden turvana. No ei tästä voi muita syyttää.

Vierailija
5/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillani oli myös tapana tehdä tuota, kaikkia lapsiaan vuoronperään haukkui. En todellakaan voinut ymmärtää häntä.

Vierailija
6/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en halua kuunnella. Puolustan hakuttua. Äitini yrittää manipuloida asioita oman mielensä mukaan. Narsistinen persoona. 

Vierailija
7/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa. Ja sinä haukut vanhusta täällä, että kun se vanhus haukkui. Ja minä haukun sinua kun sinä haukut vanhusta 76 v. Ja nyt me kaikki saatiin tämä tietää. juoruatkin vielä. Sukuusi olet tullut.

Vierailija
8/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 76 vuotiaan pitäisi olla jo kypsempi ihminen.

Vierailija
9/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinulle tuli? Onhan.

Tottakai on. Tiedän kyllä muutamia yli 75 v, jotka pitävät sanovat olevansa keski-ikäisiä. Huh heijaa, sano.

Vierailija
10/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo - huvittavaa miten mammelit täällä ulisee jonkun vanhuksen puheista, kun itse täällä haukutaan maan rakoon kaikki anopit (ja välillä myös apet). Tekopyhyyden huippua.

Vierailija
11/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. THL ja Fimea katsoo 75 vuotiaan vanhukseksi. Joten kyllä, 76 v. on virallisesti vanhus.

Vierailija
12/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointi joskus vain pahenee kun vanhenee jos on ennenkin ollut ilkeä luonteeltaan. Sisarusten ei pidä mennä mukaan pahan puhumiseen. Voi sanoa, etten kuuntele arvostelua, koska en tiedä mitä oikeasti on puhuttu. Ei pidä luottaa vain vanhuksen sanaan.

Vierailija
13/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 v. Siinä sen taas näkee, on se niin yleistä. Haukkuvat vaan. Kaikki ne on samanlaisia. Täällä on pitkiä ketjuja aiheesta. Lukekaa vaan, se lämmittää ja lohduttaa.

Vierailija
15/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 76 vuotiaan pitäisi olla jo kypsempi ihminen.

Valitettavasti ikä ei kaikille tuo kypsyyttä tai viisautta. Yksi sukulaiseni yli 80 vuotias, haukkuu minulle aina tyttärensä, vaikka hän on ainoa lapsi lähellä ja auttaa. Mutta äitinsä ilm kärsii muistisairaudesta ja se on yksi syy haukkumiseen, luonne on varmaan ensimmäinen. Olen joskus sanonut, etten julkisesti arvostelisi omia lapsiani ja haukkuisi heitä. Itse olin oman äitini mielestä kaikessa hyväksytty, joskus opasti kun tarvetta oli. 

Vierailija
16/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä boomer-sukupolvelle. Erittäin tyypillistä ja normaalia. 

Vierailija
17/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä autoritäärinen eläkeläisvanhus hyväksyy suoraan puhumisen vain itselleen. Mustamaalaus alkaa heti jos joku lapsista on yhtä suorapuheinen. Se on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
18/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni.

Hän haukkuu aina selän takana sitä lastaan, joka ei ole paikalla. Ja lapsen puolisoakin. Naurettavista asioista: Nuorempi kälyni muka kantaa lastaan liikaa ja hänen miehensä tuhlaa vettä suihkussa. Siis tämäntasoista marmatusta loputtomiin.

Ja sitten ihmettelee, kun ei juurikaan siellä käy kukaan hänen lapsistaan.

Vierailija
19/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin ns. anopintekeleen ensimmäistä kertaa pojan naisystävänä. No, olin kyllä aiemminkin eksynyt ovelleen kun etsin miehen asuntoa, ei silloin suostunut kertomaan asuinpaikkaa.

Mutta tuolloin jo vuosi seurusteltuamme haukkui poikaansa ja arvosteli kun emme olleet repineet heiniä pensasaidan alta. Olen kyllä kuullut että joutuu kahnauksiin vähän kaikkien kanssa.

Vierailija
20/32 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sitten on????