Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni petti

Vierailija
03.05.2024 |

Olen kolmekymppissä oleva mies, jolla on vaimo ja kaksi alle alakoulu ikäistä lasta. 

Vaimoni tunnusti noin kolme viikkoa sitten että oli pettänyt minua sitä aiemmalla viikolla työkaverinsa kanssa, sellaisessa työpaikkansa virkistysillassa. Kävimme siitä suhteellisen asiallisen keskustelun, vaikka olinkin aika pettynyt ja vihainen. 

Vaimoni kertoi että yhdyntä tapahtui työkaverinsa asunnossa, josta hän oli heti sen jälkeen poistunut. Vaimoni kertoi rehellisesti että hän oli selvinpäin, eikä mies häntä mihinkään pakottanut, mutta häntä oli tapahtuman jälkeen kaduttanut, aina tunnustukseen saakka.

Keskustelimme asiasta ja syistä aika pitkään ja pääsimme itseasiassa puolitiehen. Molemmat olimme sitä mieltä, että vaimoni teko oli väärin, mutta keskustelu myös avasi silmiäni sille että en ole itse ollut mallikas aviomies. Olen paljon töissä ja jos olen kotona, niin olen useimmiten keskittynyt lapsiin tai omiin harrastuksiin. Lapsiin tuleekin keskittyä, mutta ne omat harrastukset (lähinnä menopelien kanssa värkkäily ja elokuvien vahtaaminen) ovat vieneet aikaa jonka voisin viettää vaimoni kanssa. 

Keskustelusta ei ikinä syntynyt riitaa ja menimme sen jälkeen nukkumaan, yhteiseen aviovuoteeseemme. Arki on siitä lähtien rullannut normaalisti, mutta minun ja vaimoni välit olivat jonkinaikaa hieman kiusalliset. Hän varmaan katui pettämistä ja minä yritin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Harrastimme viime iltana ensimmäisen kerran seksiä sitten sen kun pettäminen tuli ilmi. Seksi oli mukavaa niinkuin se on aina ollut ja makoilimme sen jälkeen aika kauan, vain halaillen.

Rakastan vaimoni yhtä paljon kuin lapsiani, mutta olenko pinnallinen kun mieltäni edelleen painaa, se että vaimoni petti? Päädyimme kuitenkin lopputulokseen, että siihen olimme molemmat syyllisiä. Seksi ja sen jälkeinen läheisyys oli parasta aikoihin, mutta sitäkin mielessäni tahraa, se että vaimoni on maannut toisen miehen kanssa. Olenko siis pinnallinen?

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisempänä kommenttina totean, että muutos on mahdollinen.

Itse kävin nuorempana parikymmentä kertaa vieraissa, mutta lopetin sen (jopa humalassa) 10 vuotta sitten, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut (esim kutsuja hotellihuoneeseen). Viimeeksi muutama kuukausi sitten, joten kyse ei edes ole iän tuomasta mahdollisuuksien loppulisesta.

Ei vaan iske enää: Vieraissa käymisestä ei saa vastaavaa iloa, kuin miten touhusta tulee huono omatunto. Hauskaa toki voidaan (mies/nais) porukassa silti pitää ja viina virtaa.

M55

Vierailija
162/179 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta kohdaltani sanon, että jos ei nainen tunnusta ja jää lopulta kiinni, niin se on game over.

Epäillys pettämisestä ja jos ei tunnusta, ennen kuin saan kiinni..

Jos epäilet ja sanot vaimolle tämän ääneen, et saa häntä kiinni, koska jäljet hävitetään. Sitten jos/kun vaimo pettää myöhemmin, hän tekee sen entistä huolellisemmin.

Vaimosi varmasti kyselee mistä syistä epäilet eli vaimo haluaa tietää mistä hän jäi tavallaan kiinni. Minä tajusin nämä keskustelut vasta vuosia myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva jäi kiinni ja annoin pari päivää miettiä,  sitten pistin naisen sohvan päätyyn perse pystyssä. Pari koivun oksaa ja puinen lasta saavat ihmeitä aikaan punaisen perseen. Perse on aika arka kun lopuksi nain rouvaa takaapäin ja vain ulina kuului naisesta. Nautin koko jutusta ja rouvakin ulisi nautinnosta, eipä ole jäänyt kiinni enää, mutta piiskaus jäi. 

Vierailija
164/179 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai akka sai sut syylliseksi siihen että pomo on porannut sitä perseeseen työaikana ja se on ennen kotialähtöä niellyt sen Mälkiä ja sit tulee suukoteleen sun lapsiasi joille puhkeaa herpes. Huomasitko missä välin akkas suuhun alkoi tulla aftoja?

Vierailija
165/179 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimoa on aina huomioitu: on ollut kuuntelemista, yhteisiä harrastuksia, kukkia, lahjoja, hyvät välit hänen kavereihin, on pidetty huolta elintavoista ja panostettu pukeutumiseen, olen perinteinen maskuliininen mies ja kunnon hyvätuloinen ammatti. Silti nainen petti.

Tämä on minusta hyvä oppi siitä, että ainaiset puheet siitä, että naiset pettävät, koska eivät tule huomioiduksi, on bullshittiä ja tekosyy.

Minusta miesten pitäisi pikku hiljaa nostaa kissa pöydälle siitä, että parisuhteiden seksielämä on aivan liikaa naisten sanelemaa. Kaikki mikä liittyy miehen toiveisiin tai miehen seksuaalisuuteen kuitataan ällöttävänä, mutta samaan aikaan kaikki naisten toiveet ovat laki ja niiden toteuttamatta jättäminen kertoo miehen olevan huono ja pettämisen olevan oikeutettua. Sama homma alotteiden suhteen: aloitteen tekevä mies on vähän säälittävä ja miehen pitää vaan kestää jatkuvasti torjutuksi tuleminen samalla, kun na

Tämä on ristiriidassa naisten omaksuman uhrinarratiivin kanssa.

Vierailija
166/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee jännitystä ja sen tuomaa kiihkoa. Kun lapset tehty ,alkaa arki sexi,joka ei välttämättä anna tyydytystä kummallekaan.

Miten tämä saadaan käsiteltyä?

Meillä yhteisestä sopimuksesta annettiin mahdollisuus vieraaseen mieheen tai miehiin.

Se tapahtui ihan mitään hakemista,kun olimme parisuhde lomalla.

Kapakasta lähti kaksi nuorta miestä jatkoille.

Ja eipä se ollut helppo juttu vaimolle antautua vieraalle miehille.

Se oli kiihkeää ,niin kuin vieraat miehet saavat naisen kiimaan .

En tiedä onko se pettämistä ,kun katsoin kaiken. Yhdynnät ja saunomiset pussaamiset ja juttelut.

Ja voin kyllä todeta ,että vaimo ei katsele yksin vieraita miehiä,kun on mahdollisuus olla luvalla. Vaimo onkin sanonut että ei lähde vieraan miehen mukaan ,jos en ole mukana.

Hän etsii nuoria miehiä ,koska se on vain sexiä,ei tule rakastumisen.

Tai on se rakastuminenkin mahdollisuus, vaimo tunnusti että rakastui yhteen nuoreen mieheen. Oli komea ja muutkin avut oli kohdallaan. Sai vaimon tulemaan melkein katseella. Mutta poika oli kusipää,käytti vaan vaimoani.

Viisi vuotta on tätä harrastettu,enää halu on pari kertaa vuodessa,ja vaimo keskittyy muuten kotiin. Koti sexiä tarpeeksi ,ja se on hyvää

Vierailija
167/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tottahan se on että en ole antanut hänelle aikaani niin paljon kun aviomiehen kuuluisi. Kyllä tässä nyt kun pohdiskelee, niin eniten kismittää se ettei vaimo voinut puhua minulle asiasta. En tiedä, kenties olin etäinen tai vaikeasti lähestyttävä.

AP

Just joo ja lehmät lentää. Vaimosi vain manipuloi sinua uskomaan, että pettäminen oli sinun syytäsi. Katso vain ettei homma jatku tullevaisuudessa jollakin tekosyyllä teepä itse mitä hyvänsä.

Vierailija
168/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua mietityttää myös, että jos vaimoni olisi pettänyt aiemmin, niin miks hän olisi kertonut minulle vain tästä yhdestä kerrasta?

Tiedosti riskin homman ilmitulemisesta. Kenties kaveri ei tunnetusti osaa pitää suutansa kiinni.

Vierailija
169/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi otti tietoisen riskin. Parisuhde ja perhe vai työkaverin kanssa paneminen. Selvinpäin tehtynä kertoo että hänellä on voimakkaat tunteet työkaveria kohtaan. Muuten ei riskeeraa kaikkea vain panon vuoksi.

Joka suhteessa on huonoja hetkiä mutta mikään ei oikeuta pettään vaan kaikesta pitää voida keskustella. Ilmeisesti helpompaa katsella pettäjän naamaa kun ottaa syyn itselleen vaikka näin ei ole. Ei ole mikään ihme jos nainen pettää uudestaan. Eiköhän silloinki ap ole tehnyt jotain väärää koska vaimon pitänyt päästä kokeileen työkaverin isoa meisseliä.

Muuten hyvä teoria, mutta miksi se sitten olisi tunnustanut. Tuli varmaan ennemmin morkkis eikä pystynyt olemaan kertomatta. Jos se olisi ihastunut olisi ollut kertomatta.

Pelkäsi tempun kantautuvan muuten miehensä korviin eikä uskaltanut olla kerotmatta.

Vierailija
170/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi otti tietoisen riskin. Parisuhde ja perhe vai työkaverin kanssa paneminen. Selvinpäin tehtynä kertoo että hänellä on voimakkaat tunteet työkaveria kohtaan. Muuten ei riskeeraa kaikkea vain panon vuoksi.

Joka suhteessa on huonoja hetkiä mutta mikään ei oikeuta pettään vaan kaikesta pitää voida keskustella. Ilmeisesti helpompaa katsella pettäjän naamaa kun ottaa syyn itselleen vaikka näin ei ole. Ei ole mikään ihme jos nainen pettää uudestaan. Eiköhän silloinki ap ole tehnyt jotain väärää koska vaimon pitänyt päästä kokeileen työkaverin isoa meisseliä.

Muuten hyvä teoria, mutta miksi se sitten olisi tunnustanut. Tuli varmaan ennemmin morkkis eikä pystynyt olemaan kertomatta. Jos se olisi ihastunut olisi ollut kertomatta.

Pelkäsi tempun kantautuvan muuten miehensä

Vaikea uskoa tuollaista motiivia. Ei ole paljonkaan parempi itse kertoa kuin kantautua muuta kautta.

Vierailija
171/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Et ole itse syyllinen vaimosi pettämiseen - paitsi jos et ole antanut hänelle seksiä moneen kuukauteen. Ihmiset pettävät, koska tekee mieli seksiä ja vaihtelua seksissä. Tilaisuus teki varkaan ja pettäjällä on vastuu teostaan. 

Nyt tärkeintä on, ettei hänellä ole suhdetta tai tunteita toiseen mieheen. Siksi ei kannata erota, jos vain pystyt antamaan anteeksi hairahduksen ja luottamaan jatkossa. Mutta syyllisyyttä älä ota itsellesi - vaimo on itse vastuussa tekemisistään.

Vierailija
172/179 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on, että hän itse tunnusti ja katuu.

Älä ota osasyyllisyyttä itsellesi, mutta anna anteeksi hänelle. Liha on heikko ja himot hiirelläkin.

Anna anteeksi, älä tunne syyllisyyttä, rakasta ja usko tulevaisuuteen.

Vierailija
173/179 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkit täsmää, että vaimo on pettänyt. Siihen meni vaan hetki aikaa tajuta ja analysoida/prosessoida aikaisempia käytyjä keskusteluja ym. valheita, mistä on tietämättään jäänyt kiinni.

Sulla on vaimo tasan 1 päivä aikaa kertoa totuus. Sen jälkeen lähtee avioeropaperit yksipuolisena eteenpäin.

Vierailija
174/179 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Et ole itse syyllinen vaimosi pettämiseen - paitsi jos et ole antanut hänelle seksiä moneen kuukauteen.

Tasavertaisuuden nimissä: Et ole itse syyllinen miehesi pettämiseen - paitsi jos et ole antanut hänelle seksiä moneen kuukauteen.

Vierailija
175/179 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee myös se ongelma naisen mielessä, että jos nainen kertoo pettäneensä ja vähän valehtelee siinä sen olleen vahinko ja vain yksi kerta jne. Mies menee uskomaan ja ei jätäkään tai anna korville niin nainen pitää miestä täysin pellenä koska uskoo valheet ja ei ansaitse kunnioitusta. Nyt jos panomies on vielä tarjolla niin pettämisen jatkuminen on 100% varmaa. Jos panomies ei ole vakkari niin uutta kyllä katsellaan semi aktiivisesti ja on tuurista kiinni miten käy.

Pettämisen lopettaminen vaati pettäjän oman päätöksen ja sitä ei helpota miehen ymmärrys ja anteeksianto. 

Vierailija
176/179 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puoliso olisi lentänyt pihalle välittömästi.

Vielä vaimosi ollut selvinpäin joten lisää on luvassa odota vain. Siellä ne töissä pitää vähän kipinää yllä ja sinä hiiri annst asian olla kun et tiedä mitä tapahtuu.

Vierailija
177/179 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kikkeli tai pimpsa siitä käytöstä kulu, joten miksi porukka ottaa sen niin pirun vakavasti, jos käy "tunteetonta" seksiä kokeilemassa jonkun muun kanssa. Tuskin on muuttamassa pikkujoulu löydön luokse, palasihan hän sieltä juhlista joskus kotiinkin. Meillä on sovittu, että jos tulee "hairahdus" niin tulee, sitä ei kannata mainostaa, mutta elämä jatkuu, kunhan nuo hairahdukset eivät ala haittaamaan parisuhde elämää.....joo ja myönnän, olen pari kertaa kokeillut onko se ruohikko vihreämpää aidan toisella puolella vai ei. Kokemus: Yksittäisenä kertana kyllä, mutta jos pitäis alkaa olemaan yhdessä niin EI. 

Vierailija
178/179 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kikkeli tai pimpsa siitä käytöstä kulu, joten miksi porukka ottaa sen niin pirun vakavasti, jos käy "tunteetonta" seksiä kokeilemassa jonkun muun kanssa. Tuskin on muuttamassa pikkujoulu löydön luokse, palasihan hän sieltä juhlista joskus kotiinkin. Meillä on sovittu, että jos tulee "hairahdus" niin tulee, sitä ei kannata mainostaa, mutta elämä jatkuu, kunhan nuo hairahdukset eivät ala haittaamaan parisuhde elämää.....joo ja myönnän, olen pari kertaa kokeillut onko se ruohikko vihreämpää aidan toisella puolella vai ei. Kokemus: Yksittäisenä kertana kyllä, mutta jos pitäis alkaa olemaan yhdessä niin EI. 

Onneksi oma puoliso ei ajattele laillasi. Mutta mikäs siinä, omaa elämääsihän elät. Mutta kyllähän se jostain kertoo, jos pitää mennä parempaa hakemaa muualta.

Vierailija
179/179 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo alkoi mustasukkaiseksi. Rupesi kyselemään, olenko töissä ollut tekemisissä tai keskustellut naisten kanssa? Vaati minua raportoimaan kaikki naiskontaktit. Sanoin, ettei kuulu hänelle.

Alkoi viettää iltoja "kaverin" luona ja jutella puhelimessa iltaisin tuntikausia lukittujen ovien takana. Alkoi olla öitäkin poissa kotoa. Kaverin luona. Sitten viikonloppuja. Kaveri paljastui työkaveriksi, miespuoliseksi. Sitten kertoi olevansa ihastunut. Sitten haluavans eron.

Nyt kun eropaperit on jätetty viime kuussa käräjäoikeudelle, niin on jo kolmatta viikonloppua kuukauden sisään uuden miehen mökillä. Aikoo pian muuttaakin tämän luokse. Siis paljon ennen kuin ero on astunut voimaan.

Ja minulta tivaa, olenko puhunut tai ollut tekemisissä töissä naisten kanssa? Näköjään se viidenkumpin villitys ei katso sukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän