Vaimoni petti
Olen kolmekymppissä oleva mies, jolla on vaimo ja kaksi alle alakoulu ikäistä lasta.
Vaimoni tunnusti noin kolme viikkoa sitten että oli pettänyt minua sitä aiemmalla viikolla työkaverinsa kanssa, sellaisessa työpaikkansa virkistysillassa. Kävimme siitä suhteellisen asiallisen keskustelun, vaikka olinkin aika pettynyt ja vihainen.
Vaimoni kertoi että yhdyntä tapahtui työkaverinsa asunnossa, josta hän oli heti sen jälkeen poistunut. Vaimoni kertoi rehellisesti että hän oli selvinpäin, eikä mies häntä mihinkään pakottanut, mutta häntä oli tapahtuman jälkeen kaduttanut, aina tunnustukseen saakka.
Keskustelimme asiasta ja syistä aika pitkään ja pääsimme itseasiassa puolitiehen. Molemmat olimme sitä mieltä, että vaimoni teko oli väärin, mutta keskustelu myös avasi silmiäni sille että en ole itse ollut mallikas aviomies. Olen paljon töissä ja jos olen kotona, niin olen useimmiten keskittynyt lapsiin tai omiin harrastuksiin. Lapsiin tuleekin keskittyä, mutta ne omat harrastukset (lähinnä menopelien kanssa värkkäily ja elokuvien vahtaaminen) ovat vieneet aikaa jonka voisin viettää vaimoni kanssa.
Keskustelusta ei ikinä syntynyt riitaa ja menimme sen jälkeen nukkumaan, yhteiseen aviovuoteeseemme. Arki on siitä lähtien rullannut normaalisti, mutta minun ja vaimoni välit olivat jonkinaikaa hieman kiusalliset. Hän varmaan katui pettämistä ja minä yritin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Harrastimme viime iltana ensimmäisen kerran seksiä sitten sen kun pettäminen tuli ilmi. Seksi oli mukavaa niinkuin se on aina ollut ja makoilimme sen jälkeen aika kauan, vain halaillen.
Rakastan vaimoni yhtä paljon kuin lapsiani, mutta olenko pinnallinen kun mieltäni edelleen painaa, se että vaimoni petti? Päädyimme kuitenkin lopputulokseen, että siihen olimme molemmat syyllisiä. Seksi ja sen jälkeinen läheisyys oli parasta aikoihin, mutta sitäkin mielessäni tahraa, se että vaimoni on maannut toisen miehen kanssa. Olenko siis pinnallinen?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa vastaavan tositarinan ja nähdään kuinka monta alapeukkua saan. Kun ensimmäisen kerran petin ekaa vaimoani sain siitä valtavat morkkikset. Pelkäsin myös jääväni kiinni. Olin jopa avautua ja tunnustaa.
Toisen ja kolmannen kerran jälkeen oli ehkä parin päivän morkkis ja sitten kaikki tiessään. Kerralla 10+ en ajatelut asiaa yhtään sen kummempana kuin avioseksiä. Vanhoista asioista joista oli ennen tullut morkkikset muisti vain ne hyvät puolet. Miten kuumaa ja kiimaista oli vieraan kanssa, oli se sitten totta tai ei.
Olen keskustellut usean miehen sekä naisen kanssa, joilla avioliiton ulkopuolisia suhteita ja kaikilla osapuilleen sama stoori. Ekat kerran morkkis, mutta kyllä se siitä. Miten koskaan ap voisi luottaa vaimoonsa? Mitä mahtaa päässä pyöriä kun vaimo kohtaa panonsa töissä päivittäin. Mitä seuraavalla kerralla tapahtuu? Entäs tosiaan ne pikkujoulut ja ne lisääntyneet yölityöt. Käyttävätkö edes ehkäisyä k
Se joka itse pettää, epäilee aina toista. Ja jos oikein kyyniseksi haluaa, ei koskaan voi tietää, peträäkö roinen. Nyt tai tulevaisuudessa. Ikinä ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken reiluuden nimissä teette miehelle Tindertonder proffiilit, ellei miehellä ole tiedossa jotain ex - panoa jonka kanssa hommat voisi hoitaa. Olet illat poissa ja sanot, että sinun täytyy löytää itsesi, kuten vaimosi kanssa kävi. Sanot, että ehkä tulet takaisin, kunhan tilit on osapuileen tasattu.
Deiteillä on aina vaarassa ihastua tai rakastua, mutta niin oli vaimollasikin. Ja että itse teosta ottaa todisteeksi jonkinmoisen valokuvan, vaikka maksullisen kanssa jos ei muuten, ja lähettää "vaimokullalle". Kasvoja ei tartte näyttää, kunhan käy selväksi että kuvassa on tosiaan sinä ja joku alaston nainen. Muutenhan aina jää epäilys teitkö muka jotain.
Sitten kotiin katuvana syyllistämään vaimoa kun ei ole ollut mitä sinä olet halunnut. Ei siitä ole tarvis ollut olla koskaan puhe mitenkään. Ei vaimosikaan vaivautunut. Katsokaa sen jälkeen onko teistä vielä pariksi. Lupaat enemmän läheisyyttä ja yrität ehdotella enemmän se
Eipä tuollaisella mentatiteetillä ole mitään syytä jatkaa avioliittoa ollenkaan. Apn tarinaan en usko, onhan tuo selkeä provo, joka on herättänyt kuitenkin ihan asiallisia kommenttejä.
Mutta tuo asenne, jonka esität, on ihme peliä ja vain kosto mielessä. Silloin on paree vaan ottaa ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydet 10 pistettä hyvästä provosta!
Mutta, jos ajateltaisiin tarinan olevan tosielämästä niin siihen muutama kommentti. Tarinassa esiintyy eniten vihaamani ihmistyypit.
Nainen ei ole tyytyväinen parisuhteensa. Ei pysty puhumaan asiasta miehensä kanssa. Hakee huomion ja vielä työkaveristaan. Toivottavasti asia leviää työpaikalla kaikkien tietoon. Tekee asian selvinpäin. Täysin harkittu huoraaminen. Tehnyt sen aiemminkin. Aivan varmasti. Kaataa kaiken syyn miehen niskaan.
Mies hyväksyy kaiken tämän ja syyttää vielä itseään. Täydellinen tossukka ja vässykkä. Nyt saat elää tossun alla loppuelämäsi.
Jos suhde ei toimi, niin ensin keskustellaan, sitten erotaan ja vasta sitten mennään naimaan muiden kanssa. Jos minä olisin tarinan mies, niin akka olisi lentänyt ulos elämästäni.
Niin kovaa uhoamista että taitaa olla pie
Et ehkä tiedä, että luottamus menetetään vain yhden kerran. Kuinka voi enää luottaa mihinkään, mitä tuollainen pettäjä sanoo.
Toinen kerta on aina ensimmäistä helpompi. Mutta eipä siinä mitään, jos joku haluaa elää tuollaisen naisen kanssa. Elämä on valintoja. Minä en eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Annat tietysti anteeksi tämän ja seuraavan ja seuraavan ja sitä seuraavan kerran hamaan tulevaisuuteen. Sillä ne tulevat tapahtumaan prosentuaalisesti murskaavin luvuin.
Vaikka vaimosi on selvästikin oppinut läksynsä. Ei pidä koskea varattuihin, tai ainakaan mennä tunnustelemaan mitään. Kotona pitää teeskennellä orgasmia, vaikka kyllähän sen hätäisesti kotonakin saa, kunhan muistaa kuvitella sängyssä sitä mahtikalua jota oli tarjolla.
Onnenkantamoisena leikillään aloittaneet kesä- ja syysretkien suunnittelut. Pikkusen jo pikkareissa kosteutta havaittavissa. Toivonkipinä kunnon panosta taas alkaa siintää vaimosi silmissä. Kotiinhan näköjään voi aina palata, ei mitään hätää karahtaako seuraavakin.
Tässä vässykkä ap:n tulevaisuus onkin. Sitä tullaan kyllä vedättämään, koska se salli sen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni päivitys tilanteeseen. Olen pohdiskellut koko päivän sitä, että olisiko tämä kenties tapahtunut aiemminkin. Laitoin juuri lapset nukkumaan ja menin sen jälkeen ehdottamaan vaimolle, että puhuttaisiin asiasta vielä vähän lisää. Sain vastaukseksi, hieman ärtyneellä äänellä: "Ollaan siitä kyllä jo puhuttu, että istu nyt vaan alas katteleen tätä telkkaria mun kanssa". Siihen loppui keskustelu.
AP
Miksi halvatussa annat syyllisen päättää mitä keskustellaan ja milloin? Sanot, että nyt sinä kuuntelet, koska minua tämä asia vaivaa enemmän kuin pystyn kohta kestämään. Ja jollei kiinnosta kuunnella, niin sitten tämä suhde taitaa olla tässä.
"Et ehkä tiedä, että luottamus menetetään vain yhden kerran. Kuinka voi enää luottaa mihinkään, mitä tuollainen pettäjä sanoo.
Toinen kerta on aina ensimmäistä helpompi. Mutta eipä siinä mitään, jos joku haluaa elää tuollaisen naisen kanssa. Elämä on valintoja. Minä en eläisi."
Kaikki ihmiset pettävät toisia ihmisiä, kylläkin eri tavoin ja eri tasoilla. Jotkut ainoastaan valkoisilla valheilla, jotkut eivät toimi kuten antavat ymmärtää, jotkut harrastaen seksiä toisten kanssa, jotkut käyttämällä toisten rahoja toisin kuin on sovittu yms.
On sitten jokaisen oma asia vetää viiva siihen mikä on hänen mielestään asioiden järjestys ja missä kohtaa luottamus on lopullisesti petetty.
Sinulle tuntuu oleva puolison seksin harrastaminen vieraan kanssa kovin kova paikka. Itselleni tuo ei ole, vaan esim. kahden välisen suhteen pilaaminen toiseen ihastumisen tai rakastumisen takia. Ymmärrät varmaankin että nuo ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni päivitys tilanteeseen. Olen pohdiskellut koko päivän sitä, että olisiko tämä kenties tapahtunut aiemminkin. Laitoin juuri lapset nukkumaan ja menin sen jälkeen ehdottamaan vaimolle, että puhuttaisiin asiasta vielä vähän lisää. Sain vastaukseksi, hieman ärtyneellä äänellä: "Ollaan siitä kyllä jo puhuttu, että istu nyt vaan alas katteleen tätä telkkaria mun kanssa". Siihen loppui keskustelu.
AP
Miksi halvatussa annat syyllisen päättää mitä keskustellaan ja milloin? Sanot, että nyt sinä kuuntelet, koska minua tämä asia vaivaa enemmän kuin pystyn kohta kestämään. Ja jollei kiinnosta kuunnella, niin sitten tämä suhde taitaa olla tässä.
Koko tarina on pelkkä provo.
Vierailija kirjoitti:
"Et ehkä tiedä, että luottamus menetetään vain yhden kerran. Kuinka voi enää luottaa mihinkään, mitä tuollainen pettäjä sanoo.
Toinen kerta on aina ensimmäistä helpompi. Mutta eipä siinä mitään, jos joku haluaa elää tuollaisen naisen kanssa. Elämä on valintoja. Minä en eläisi."
Kaikki ihmiset pettävät toisia ihmisiä, kylläkin eri tavoin ja eri tasoilla. Jotkut ainoastaan valkoisilla valheilla, jotkut eivät toimi kuten antavat ymmärtää, jotkut harrastaen seksiä toisten kanssa, jotkut käyttämällä toisten rahoja toisin kuin on sovittu yms.
On sitten jokaisen oma asia vetää viiva siihen mikä on hänen mielestään asioiden järjestys ja missä kohtaa luottamus on lopullisesti petetty.
Sinulle tuntuu oleva puolison seksin harrastaminen vieraan kanssa kovin kova paikka. Itselleni tuo ei ole, vaan esim. kahden välisen suhteen pilaaminen toiseen ihastumisen tai rakastumisen takia. Ymmärrät varmaankin että nu
Harvoin vaimo on seksisuhteessa ilman tunteita. Siksi se pettäminen näkyy kotona, kun vaimo muuttuu toiseksi ihmiseksi. Pettäminen alun perin kertoo myös vaimosta jotain, vaikka pettäisi ihan vaan seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tuntuu oleva puolison seksin harrastaminen vieraan kanssa kovin kova paikka. Itselleni tuo ei ole, vaan esim. kahden välisen suhteen pilaaminen toiseen ihastumisen tai rakastumisen takia. Ymmärrät varmaankin että nu
Olet täysin oikeassa. En aio jakaa naistani muiden kanssa. Ei sovi pirtaani. Meillä on asia tehty täysin selväksi. Jos toinen käy vieraissa, niin lusikat lähtee jakoon. Sen jälkeen saa sitten paneskella ihan miten lystää. Tosin meillä on asiat ja ongelmat pystytty ratkomaan muilla keinoin, kuin käymällä panemassa muualla.
Luottamus menetetään vain kerran.
Ainahan myrsky voi heittää vettä veneeseen, mutta ei sitä saa panikoitua. Luottamuksen palauttamiseksi pitää tehdä töitä ja vahingosta tulee viisastua.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan myrsky voi heittää vettä veneeseen, mutta ei sitä saa panikoitua. Luottamuksen palauttamiseksi pitää tehdä töitä ja vahingosta tulee viisastua.
Ei pidä panikoitua ei, mutta rotta jättää laivan. Varsinkin jos naapuripaatissa on parempaa juustoa. Onko se sitten hyvä vai huono asia?
Ja naapurijollassa on näköjään yhä masto pystyssä, vaikka miten myrskyää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä panikoitua ei, mutta rotta jättää laivan. Varsinkin jos naapuripaatissa on parempaa juustoa. Onko se sitten hyvä vai huono asia?
Myrsky puhdisti purren ! Ja taas on masto pystyssä.
Sellasii ne on...as sivulla tullut vaik kuin monta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrsky puhdisti purren ! Ja taas on masto pystyssä.
Mutta pakolliset pysähdykset painottuu vierassatamiin. On kuulemma laadukkaampaa löpöä, ja kahvin kanssa saa uunituoretta nisua.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Myös varatut 🤮
T32
Siitä tytöstä lähtee juorut kiertämään tehokkaasti poikien keskuudessa, ja yhä useampi koittaa onneaan pääseekö itsekin tyhjentämään kassinsa häneen, kun on helpoksi kehuttu.
Ei sulla mitään vaimoo oo, mutta lääkkeiden ottamisen aika on.
Viitisen vuotta sitten vaimoni jäi kiinni pettämisestä. Pohdittiin eroa, mutta päätettiin sitten jatkaa yhdessä. Sovittiin myös, että saa olla muita kumppaneita pienessä määrin. Vaimo sai pian hankittua uuden miehen, mutta hauska yllätys oli minulle se, että hän olikin mustasukkainen ja peloissaan, kun minulla oli haku päällä. Sainkin luotua kontaktin yhteen naiseen ja kävin hänen kanssaan panemassa autossa ja hotelleissa. Minun vaimoni koki sen uhkaksi ja hän pelkäsi minun rakastuvan toiseen naiseen ja jättävän hänet. Näin ei käynyt ja lopulta palattiin monogaamiseen suhteeseen. Mutta olipa nautinnollista nähdä vaimon kiemurtelevan omassa liemessään.
Eikö ap jaksa keksiä jatkoa tähän tarinaan
Mulla kans avovaimo petti tinderissä. Näin hänen ruutukaappauksia ko. palvelusta ja oli kyllä aika irvokasta nähdä näiden (nuorten) miesten tekstejä, joissa ei tuntunut olevan mitään romanttista. Suihinottoja ja pillua vaan vongattiin ja pistettiin sitten kuvaa pippelistä kuin se olisi joku naisen graalin malja. Avovaimolla on omat ongelmansa ja selkeästi nämä miehet vaan selkeästi käyttää hyödykseen tällaisia naisia. Itsetunnoltaan heikohkoja naisia tuonne varmaan suurimmaksi osaksi vain kirjautuukin kun kokevat että kotona ei pönkitetä sitä tarpeeksi. Eikä siitä toki voi sanoa - koska heikko itsetunto.
En ihmettele että nuoret miehet ja naiset ei pariudu. Jos tuo on se ykköspaikka siihen nykyisin niin ei voi sanoa kuin oksennus. Ja olen siis mies.
M44