Kun aloitat laihdutuksen, joutuuko muut perheenjäsenet syömään sinun diettiruokaasi
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun laihdutus lähti alkuun siitä, että korjasin oman ruokavalion terveempään suuntaan. Muu perhe söi aluksi siten kuin aikaisemminkin.
Alkoivat närppiä mun ruokia ja halusivat samaa, joten nyt koko perhe syö hyvää ruokaa ilman lisäaineita ja keinotekoisia "kevyttuotteita"
Söikö siis muu perhe aikaisemmin näitä mystisiä kevyttuotteita?
Tässä on taas yksi, joka sotkee terveellisyyden ja laihduttamisen.
Mikä viha ihmisillä on kasviksia ja hedelmiä kohtaan? Nehän ovat lisäaoneettomia kevyttuotteita.
Kasvikset on ok, mutta ei hedelmät mitään kevyttä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko laihduttaa niin että yrittää pysyvästi muuttaa elintapoja terveelliseksi ja että kotona olisi kotiruokaa mikä käy koko perheelle?
Pöydässä vaikka pastaa, kasviksia, kastiketta yms ja jokainen saa syödä sen muotoisen annoksen siitä mitä haluaa
Aivan!
Enää ei laihduteta, se on uusi elämäntapa muutos!
Paaaljon kasviksia ja hedelmiä pöytään, pastaa ja muuta vähän, ei santseja , herkut kerran kuukaudes jne
Ei kiduta enää!
VANHANAIKAISTA LAIHDUTTAA!
Hedelmiä, pastaa ja herkkuja. Läskit säilyy ja lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko laihduttaa niin että yrittää pysyvästi muuttaa elintapoja terveelliseksi ja että kotona olisi kotiruokaa mikä käy koko perheelle?
Pöydässä vaikka pastaa, kasviksia, kastiketta yms ja jokainen saa syödä sen muotoisen annoksen siitä mitä haluaa
Aivan!
Enää ei laihduteta, se on uusi elämäntapa muutos!
Paaaljon kasviksia ja hedelmiä pöytään, pastaa ja muuta vähän, ei santseja , herkut kerran kuukaudes jne
Ei kiduta enää!
VANHANAIKAISTA LAIHDUTTAA!
Mitä herkkuja? Ei meillä ole yhtään ylipainoista. Eikä syödä herkkuja arkisin.
Tavallisella kotiruualla kyllä laihtuu. Ei siihen mitään poppaskonsteja tarvita.
Dietit on turhia. Pysyvä ruokavalion muutos on hyvä ja oikeat annoskoot.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, siksi kannattaakin koko perheen syödä sitä ravitsevaa ruokaa ilman lisäaineita ja kevytruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun syö yhden herkun kuukaudessa? Esim. pulla kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne hedelmät ja pastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasta ja hedelmät ovat kohtuudella syötynä hyviä energianlähteitä. Itse en fyysistä työtä tekevänä edes jaksaisi ilman niitä. Painoa pitäisi kyllä hiukan pudottaa, jos ei muuten niin vyötäröläskeistä perslihaksiin. (olisihan siinäkin n. 15 cm pudotusta)
Olen ite yrittänyt parantaa ruoka tottumuksiani. Aamuisin keitän puuroa ja heitän bankua ja marjoja päälle, yllättävää muukin perhe vähitellen alkoi syödä puuroa aamuisin. Samoin teen salaatteja enemmän ruoan kanssa, ne kelpaa myös muille. Jopa nirpale teinille😂. Lisäksi leivän päälle siivutan tomaattia ja kurkkua, ne on vähitellen kelvannut muillekin. Sekä muita hyviä muutoksia, perhe seuraa mukana vaikka en sitä vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasta ja hedelmät ovat kohtuudella syötynä hyviä energianlähteitä. Itse en fyysistä työtä tekevänä edes jaksaisi ilman niitä. Painoa pitäisi kyllä hiukan pudottaa, jos ei muuten niin vyötäröläskeistä perslihaksiin. (olisihan siinäkin n. 15 cm pudotusta)
Et sä kyllä pastaa ja hedelmiä syömällä laihdu. Parempiakin energianlähteitä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen ite yrittänyt parantaa ruoka tottumuksiani. Aamuisin keitän puuroa ja heitän bankua ja marjoja päälle, yllättävää muukin perhe vähitellen alkoi syödä puuroa aamuisin. Samoin teen salaatteja enemmän ruoan kanssa, ne kelpaa myös muille. Jopa nirpale teinille😂. Lisäksi leivän päälle siivutan tomaattia ja kurkkua, ne on vähitellen kelvannut muillekin. Sekä muita hyviä muutoksia, perhe seuraa mukana vaikka en sitä vaadi.
Olet yrittänyt, mutta et ole tajunnut, mitä se hyvä ravinto on.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut mun viesti. Syön hedelmiä. Syön harvoin pastaa. Olen laihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, siksi kannattaakin koko perheen syödä sitä ravitsevaa ruokaa ilman lisäaineita ja kevytruokaa.
Peukuttaako tätä trollia muut kuin trolli itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitat kevytruoalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat normaaliin ruokavalioon kuuluvia aineksia. Mikä vika niissä on?
Yleensä sanon miehelle, että ostaa vain pähkinää sisältäviä herkkuja, minä kun olen allerginen pähkinälle. Jos meillä on kaapissa minulle sopivia keksejä tai jäätelöitä, niin niihin on liian helppo turvautua, kun vieroitusoireet iskevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yrittänyt, mutta et ole tajunnut, mitä se hyvä ravinto on.
Trollin kanssa ei kannata inttää.
Meillä kaikille on samaa ruokaa, minä vain syön sitä vähemmän kuin ennen. Pastaa meillä on todella harvoin.