Parhaan ystävän uusi poikaystävä esittää, ettei muista minua
Olen tavannut parhaan ystäväni uuden poikaystävän nyt kolme kertaa lyhyen ajan sisällä illanvietoissa (baarissa). Joka kerta tämä esittää, ettei muista minua ja esittelee itsensä ihan kuin ensimmäistä kertaa. Ystäväni jo sanoi tälle viimeksi, että hei haloo miten et voi muistaa, tämä on paras ystäväni.
Mistä tämä voi johtua? Jokin persoonallisuushäriö? Ei ole ollut mitenkään erityisen päihtynyt ja tuskin dementiakaan on vielä alkanut 26-vuotiaana.
Kommentit (24)
Ei sentään vieneet koko perhettään mukana.
Hänellä on vain huono kasvomuisti ja sinulla massaan hukkuva ulkonäkö.
Miehen kaveri teki tätä samaa minulle. Siis esitteli itsensä varmaan viidessä eri tilaisuudessa. Ilmeisesti alkoholin kanssa ongelmaa, ei tosiaan muista kenet on tavannut jos on ollut alkoa alla.
Onko aina ollut filmi poikki-kunnossa? Silloin on ihan uskottavaa, että ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut filmi poikki-kunnossa? Silloin on ihan uskottavaa, että ei muista.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kasvosokeus.
Onhan se ihme jos ei maapallon keskipistettä muista!
Paras ystävättäresi esittelee poikaystävälleen niin paljon ystävättäriään, ettei poikkis muista kenet on jo esitelty.
Mulla yleensä hyvä kasvomuisti, mutta eräässä paikassa en tunnistanut naapuria I jonka kanssa olin muutaman kerran pihalla jutellut. On niin tusinajamppa partoineen. I
Ota siltä poskeen niin alkaa muistaa.
Siis hän esittää, ettei muista vaikka meitä on ollut seurueessa aina max 6 ihmistä. Ja tyyppi on tiennyt etukäteen, että tulen ystäväni kanssa yhtämatkaa häntä tapaamaan. Saan muutenkin epämielyttävät vibat ja siksi epäilen persoonallisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystävättäresi esittelee poikaystävälleen niin paljon ystävättäriään, ettei poikkis muista kenet on jo esitelty.
Tuskin, sillä hän on vasta muuttanut Suomeen ja ei tunne monia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvosokeus.
"Myös Brad Pitt ja prinsessa Victoria ovat kasvosokeita
Kasvosokeudesta tiedetään vielä varsin vähän. Häiriö voi olla synnynnäinen ominaisuus, tai sen voi saada aivovamman seurauksena.
Ruotsin kruununprinsessa Victoria on kertonut kärsivänsä kasvosokeudesta. Edustustilaisuuksissa erityisen haastavan ongelman kanssa auttavat prinsessan avustajat.
Kirjailija Kaari Utrio sanoo ymmärtäneensä olevansa kasvosokea vasta, kun Ruotsin kruununprinsessa kertoi vuonna 2008 julkisuudessa omasta ongelmastaan."
Monilla aspergereillä on kasvosokeutta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihme jos ei maapallon keskipistettä muista!
Tyhmä kommentti.
Se muistaa sut paskana panona ja sitä nolottaa. Tosiasissa sä et siis muista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvosokeus.
"Myös Brad Pitt ja prinsessa Victoria ovat kasvosokeita
Kasvosokeudesta tiedetään vielä varsin vähän. Häiriö voi olla synnynnäinen ominaisuus, tai sen voi saada aivovamman seurauksena.
Ruotsin kruununprinsessa Victoria on kertonut kärsivänsä kasvosokeudesta. Edustustilaisuuksissa erityisen haastavan ongelman kanssa auttavat prinsessan avustajat.
Kirjailija Kaari Utrio sanoo ymmärtäneensä olevansa kasvosokea vasta, kun Ruotsin kruununprinsessa kertoi vuonna 2008 julkisuudessa omasta ongelmastaan."
Eräässä TV-dokumentissa sivuttiin tämäntapaisia asioita. Yksi mies kertoi, ettei tunnista omaa vaimoaan, kun he ovat jossakin, missä on paljon väkeä. He sopivat aina ennen kotoa lähtöä, että vaimo pitää helposti näkyvää tukkasolkea tai tietyn väristä hattua. Oli hämmästyttävää, että joku ei tunnista omaa puolisoa. Kyseinen mies oli joskus ollut tapaturmassa.
Ei mua ainakaan kinosta palakaan jotkut muija kaverit.. WTF.