Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittava vanhus ei suostu menemään lääkäriin, argh, hermot menee!

Vierailija
02.05.2024 |

Äitini melkein 80v on paljon vaivoja ja sairauksia mutta ei suostu lääkäriin millään! Jatkuvasti valittaa kuinka on kipuja, aivan varmasti on joku syöpä (ollut varmaan viimeiset 20v) mutta lääkäriin ei mene, ennemmin vaikka kuolee...

Vuotanut alapäästä verta kuulemma viimeiset 6 kk mutta ei suostu mihinkään tutkimuksiin, ei kunnalliselle eikä yksityiselle, rahasta ei ole kiinni. Mitä tässä voi omaisena tehdä? Kaipaisin jotain vertaistukea... 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
42/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin suoraan miksi hän ei jo ole mennyt lääkäriin.

Kun siellä joutuu jonottamaan. Ei sinne enää tänään pääse. Ei täällä ole yksityisiä lääkäriasemia. (On.) Mistä minä sellaiset rahat?  On mulla ennekin ollut tätä vaivaa. Jos huomenna sitten. 100 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten muslimit. Hakkaa se saastainen vääräuskoinen vanhus. Sittenraiskaat sen allahin nimeen.

Vierailija
44/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tuota ap:n äidin vaivaa. Minkä verran sitä verta oikein tulee? Ei ole oikein uskottavaa, että jos olisi vuotamalla vuotanut puoli vuotta, niin ei muka olisi jo alkanut rauta-arvot laskea ja alkanut häntä huimata. Entä, jos kymymys onkin vaikka kuivuudesta ja limakalvot sitten välillä vereytyvät. Voisi tarjota jotain apteeksita saatavia emätinpuikkoja, jotka estävät kuivumista.

En siis tietenkää mitään diagnoosia ole tekemässä, vaan yksi mahdollisuus olisi tuokin.

Vierailija
45/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin suoraan miksi hän ei jo ole mennyt lääkäriin.

Kun siellä joutuu jonottamaan. Ei sinne enää tänään pääse. Ei täällä ole yksityisiä lääkäriasemia. (On.) Mistä minä sellaiset rahat?  On mulla ennekin ollut tätä vaivaa. Jos huomenna sitten. 100 

Varaan sulle ajan ja onhan sulla rahaa.

Vierailija
46/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisena et voi tehdä mitään muuta kuin sulkea korvasi. Sano äidillesi suoraan, että et kuuntele yhtään valitusta. Varaa hänelle lääkäriaika ja ilmoita, että ei sano sinulle yhtään valituksen sanaa vaivoistaan , jos jättää sen käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi