Pitäisi poistaa nestettä kehosta, mutta kun se ei lähde edes kirveellä
Käytin pari kuukautta keratiinia, mikä oli mun kohdallani virhe. Paino nousi 4-5 kiloa ja olen nyt lievästi ylipainoinen. Kreatiini jäi muutama päivä sitten pois ja olen siitä asti pyrkinyt lisäämään kasviksia, kuitua ja nestettä, jotta paino tippuisi. Tällä hetkellä vuorokauden tulos on ollut - +1kg eli paino on tippunut, mutta palannut samantien takaisin.
Jotta ei tarttisi kokeilla 10 eri nesteenpoistolääkettä, olen miettinyt koivunlehtiteetä tai Betulicin koivunlehtitabletteja. Onko kellään kokemuksia ja kuinka usein olette juoneet teetä päivän aikana?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
- Lopeta leivän mussuttaminen
- Lisää kurkku ja tomaatti ruokavalioon
- Syö päivittäin tuoretta ananasta
- Juo päivittän kahvia.
Liiku saatana.
(ohje itselleni)
Ei tehoa, vaikka harrastan juoksua. Leipää en ole syönyt 6 kuukautta.
Päivitystä tilanteeseen. Painoa laskenut 1,7kg. Lähtöpaino oli 68,2kg ja nyt siis 66,5kg.
Tolosen saltbalans super toimii siis melkoisen hyvin. Olen vähentänyt myös suolan määrää, vaikka en omista sitä juurikaan. Painoa pitäisi pudottaa vielä 2,5 kg, jotta olisin normaalipainoinen.
Kauanko olette pitäneet näitä kuureja?
Tää ei ole eka kerta, kun nestettä keräntyy pitkäksi aikaa. Viimeksi elin tätä sama tilannetta vuosina 2021-23. Paino lähti vasta laihdutuslääkettä popsimalla ennen sitä söin terveellisesti kasvispainotteista ruokavaliota ja kävin lenkillä tuloksetta.