Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi poistaa nestettä kehosta, mutta kun se ei lähde edes kirveellä

Vierailija
02.05.2024 |

Käytin pari kuukautta keratiinia, mikä oli mun kohdallani virhe. Paino nousi 4-5 kiloa ja olen nyt lievästi ylipainoinen. Kreatiini jäi muutama päivä sitten pois ja olen siitä asti pyrkinyt lisäämään kasviksia, kuitua ja nestettä, jotta paino tippuisi. Tällä hetkellä vuorokauden tulos on ollut - +1kg eli paino on tippunut, mutta palannut samantien takaisin.

Jotta ei tarttisi kokeilla 10 eri nesteenpoistolääkettä, olen miettinyt koivunlehtiteetä tai Betulicin koivunlehtitabletteja. Onko kellään kokemuksia ja kuinka usein olette juoneet teetä päivän aikana? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hölmö! Lopeta tuollaiset sekoilut ja elät vaan terveellisesti. Toivottavasti edes opit jotain. Kreatiini voi muuten rasittaa maksaa ja munuaisia ihan reippaasti.

Kreatiini ei rasita kumpaakaan. Ap:n kilot on rasvaa eikä nestettä. 

Miten sä selität sitten mun pienentyneen vatsan muutamassa tunnissa ja siinä samalla kadonneen turvotuksen? En ole punninnut itseäni kuin viimeksi aamulla, kuten tavallisesti teen. 

Sitä on mahdotonta tietää varmasti jos lääkäri ei ole selvittänyt turvotuksen alkuperäistä syytä. Luultavamman on kyse jostain ruoka-aineesta, jota et syönyt sinä päivänä. Ihmisen kehossa on kreatiinia joka tapauksessa, eikä yhdenkään ihmisen ole voitu todistaa olevan yliherkkä kreatiinil

Tää ei ole eka kerta, kun nestettä keräntyy pitkäksi aikaa. Viimeksi elin tätä sama tilannetta vuosina 2021-23. Paino lähti vasta laihdutuslääkettä popsimalla ennen sitä söin terveellisesti kasvispainotteista ruokavaliota ja kävin lenkillä tuloksetta. 

Vierailija
62/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lopeta leivän mussuttaminen

- Lisää kurkku ja tomaatti ruokavalioon

- Syö päivittäin tuoretta ananasta

- Juo päivittän kahvia.

Liiku saatana.

(ohje itselleni)

Ei tehoa, vaikka harrastan juoksua. Leipää en ole syönyt 6 kuukautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on myös diureetti

Vierailija
64/65 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tilanteeseen. Painoa laskenut 1,7kg. Lähtöpaino oli 68,2kg ja nyt siis 66,5kg. 

Tolosen saltbalans super toimii siis melkoisen hyvin. Olen vähentänyt myös suolan määrää, vaikka en omista sitä juurikaan. Painoa pitäisi pudottaa vielä 2,5 kg, jotta olisin normaalipainoinen. 

Vierailija
65/65 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette pitäneet näitä kuureja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi