Pitäisi poistaa nestettä kehosta, mutta kun se ei lähde edes kirveellä
Käytin pari kuukautta keratiinia, mikä oli mun kohdallani virhe. Paino nousi 4-5 kiloa ja olen nyt lievästi ylipainoinen. Kreatiini jäi muutama päivä sitten pois ja olen siitä asti pyrkinyt lisäämään kasviksia, kuitua ja nestettä, jotta paino tippuisi. Tällä hetkellä vuorokauden tulos on ollut - +1kg eli paino on tippunut, mutta palannut samantien takaisin.
Jotta ei tarttisi kokeilla 10 eri nesteenpoistolääkettä, olen miettinyt koivunlehtiteetä tai Betulicin koivunlehtitabletteja. Onko kellään kokemuksia ja kuinka usein olette juoneet teetä päivän aikana?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman päivän ajan hiilarit alas, niin nesteet lähtee vauhdilla.
Vaarallista mun kilpirauhasen vajaatoiminnalle. Saanut just suoliston toimimaan liki vuoden jälkeen, joten hiilareiden leikkaaminen pahentaminen pahentaa tilannetta.
Nestemin tabletti on ainoa reseptivapaa rohdostuote, joka oikeasti poistaa nestettä. Käytin sitä vuosien ajan kunnes sain reseptin diureetille.
Mansikat voivat tehota yllättävän hyvin. Itse juuri viime viikolla ihmettelin kun piti käydä wcssä vähän väliä ja sitten muistin syöneeni vuorokaudessa kaksi rasiaa mansikoita.
Katsoin tuon tiedon voikukkien lehdistä Suuresta Yrttikirjasta ja siinä sanottiin, että lehdet. ovat voimakkaasti nestettä poistavia. Suosittelen kuitenkin ottamaan kuurina ja juomaan niinkuin myös nokkosista keitettyä teetä. Voikukan lehdet eivät tyhjennä kehon kaliumvarastoja. Mutta ei kyllä kerrottu, että kuinka usein eli kuinka monta kuppia päivässä/viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallista mun kilpirauhasen vajaatoiminnalle. Saanut just suoliston toimimaan liki vuoden jälkeen, joten hiilareiden leikkaaminen pahentaminen pahentaa tilannetta.
Minulla myös kilpparin vajaatoiminta. Kiiwi päivässä auttaa suolen toimintaan. Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Keratiinia?
"Keratiinit eli sarveisaineet[1][2] ovat ryhmä kuitumaisia, säikeisiä ja veteen liukenemattomia proteiineja. Ihmisellä keratiinia on erityisesti hiuksissa ja kynsissä. Keratiinien rakenteelle ovat tyypillisiä rikkipitoiset kysteiini-aminohapot." wikipedia
Minäkin ihmettelin että miksi joku syö keratiinia ja myydäänkö sitä edes missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miten hiilareiden vähentäminen on vaarallista kilpparin vajaatoiminnassa? En oo ikinä kuullutkaan.
Uimaan, se saa nesteet liikkeelle ja veden ulkoinen paine auttaa hyvin kaikkiin turvotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 tunti päivittäin liikuntaa, joka tuntuu kehossa 3 kuukautta, niin alkaa neste poistumaan. Ei se ole mikään parin päivän projekti millään ihmeaineilla.
Ei ole mitään tehoa. Juoksen päivässä 30 Min ja 30 min kävelen.
Luultavasti suolan puute, ei liika suolansaanti, turvottaa sinua nyt.
Elektrolyyttijuomat, suola, vissy, valmarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miten hiilareiden vähentäminen on vaarallista kilpparin vajaatoiminnassa? En oo ikinä kuullutkaan.
Kilpirauhanen tarvitsee tarpeeksi hiilareita toimiakseen. Jos hiilareita ei ole, niin T3 vähenee, joka taas vaikuttaa koko elimistön toimintaan. Jo paasto esim. vaikuttaa T3 arvoon.
Ananas, mansikka, lehtisalaatti ja kurkku.
Oletko siis kasvattanut lihasta kun olet kreatiinia vetänyt?
Ota ihan iisisti ja perus puhdas ruokavalio.
Jos huhkit hulluna etkä lepää tarpeeksi niin ei ne lähde mihinkään. Mulla ainakin lähtee painoa/nestettä viikonloppuisin kun pidän lepopäivät vaikka söisinkin silloin enemmän.
Ja onko lääkkeitä käytössä?
Ei se nyt kirveellä lähde, kokeile moottorisahaa.
Sä olet ihan lyönyt vääriin paikkoihin että alkaisi nesteet juosta.
Aki, sinäkö siellä? Harmi kun doupit jäi tulliin :/
Vierailija kirjoitti:
Uimaan, se saa nesteet liikkeelle ja veden ulkoinen paine auttaa hyvin kaikkiin turvotuksiin.
Toi muuten on niin totta, vedessä vaan pitää olla 30 min tai tunti, että tulee hieman kylmä ja kyllä lähtee juoksujalkaa veskiin. Voi sitä nesteen määrää, mitä lähtee :D
Antisaltilla lähtee nesteet tehokkaasti. Älä ylitä suositusannosta. Siinä on siis kaliumia ja magnesiumia.
Voikukanlehdet oli myös hyvä vinkki. Mitä karvaamman makuinen voikukkalaji, sen parempi. Niitä on lukuisia eri lajeja, mutta terveellisiä ne ovat kaikki.
Tuohon nokkosen nesteenpoistoon en usko. Toisaalta voi olla, että kun syön sitä ympäri vuoden paljon, teho heikkenee?
Perunoiden suolaamaton keitinvesi kannattaa myös juoda. Siinäkin on paljon kaliumia. Varmaan sitten perunassakin?
Juot 2 l vettä päivässä. Syöt ananasta ja mansikoita sekä greippiä, suolat minimiin ja liikuntaa. Parissa päivässä nesteet on pois.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis kasvattanut lihasta kun olet kreatiinia vetänyt?
Ota ihan iisisti ja perus puhdas ruokavalio.
Jos huhkit hulluna etkä lepää tarpeeksi niin ei ne lähde mihinkään. Mulla ainakin lähtee painoa/nestettä viikonloppuisin kun pidän lepopäivät vaikka söisinkin silloin enemmän.
Ja onko lääkkeitä käytössä?
Käytin kreatiinia P-Krea arvon nostamiseen, sillä ollut vuosia alle viitearvojen, mutta päinvastoin arvo laskikin wntisestään. Virtsakokeesta otetut kreatiinit taas nousivat.
Käytössä Brintellix, joka pitää muuten painon kurissa, mutta ei poista nesteitä. Diabetes estää nestepoiston luonnollisesti.
Perus syömishäiriöinen