Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi poistaa nestettä kehosta, mutta kun se ei lähde edes kirveellä

Vierailija
02.05.2024 |

Käytin pari kuukautta keratiinia, mikä oli mun kohdallani virhe. Paino nousi 4-5 kiloa ja olen nyt lievästi ylipainoinen. Kreatiini jäi muutama päivä sitten pois ja olen siitä asti pyrkinyt lisäämään kasviksia, kuitua ja nestettä, jotta paino tippuisi. Tällä hetkellä vuorokauden tulos on ollut - +1kg eli paino on tippunut, mutta palannut samantien takaisin.

Jotta ei tarttisi kokeilla 10 eri nesteenpoistolääkettä, olen miettinyt koivunlehtiteetä tai Betulicin koivunlehtitabletteja. Onko kellään kokemuksia ja kuinka usein olette juoneet teetä päivän aikana? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merilevä eli kelp

Otan sitä päivittäin nesteeseen sekoitettuna, mutta ei vie nesteitä pois. Antaa kivasti jodia, mitä mun kilpirauhanen rakastaa, mutta painoa se ei laske. 

Vierailija
42/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti saunassa joka päivä vaikka äänikirjaa kuunnellen. ensimmäiseen varttiin ei tapahdu paljoa, mutta sen jälkeen lorisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuri Valmarinia. Saat apteekista ja joistakin luontaistuotekaupoista. Ei jatkuvaan käyttöön. 

Löytyy jopa Tokmannin valikoimista nykyään.

Vierailija
44/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda ihmelääkkeet. Lopeta suolan käyttö, ala liikkumaan ja syö kaalia.

Mulla on hashimotos, joten pyrin välttämään liikaa kaaleja. Rucolaa syönyt ainoana kaalina jo yli vuoden. 

Rucola ei olekaan kaali, vaikka sen suomenkielinen nimi onkin sinappikaali.

Vierailija
45/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita.

Vierailija
46/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimaan, se saa nesteet liikkeelle ja veden ulkoinen paine auttaa hyvin kaikkiin turvotuksiin.

Merivedessä uiminen, kyllä. Järvivesi ei havaintojeni mukaan toimi niin. Uimahallivedestäkään en muista saaneeni pissatuskohtausta. Sen sijaan Välimeressä uituani tuli todella kiire löytää vessa.

Vierailija
47/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis jo kokeillut seuraavat:

ananas

mansikka

kyssäkaali?

Toki nuo auttavat vain yhden kerran, seuraavalla kerralla kroppa on sitä mieltä, ettei ylimääräistä nestettä ole.

Mistä muuten tiedät, että kyse on nimenomaan nesteestä, eikä esim. lihomisesta?

Vierailija
48/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikoita.

Jos sä tuot ne niin tarjoan viinit. 

Vierailija
49/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuri Valmarinia. Saat apteekista ja joistakin luontaistuotekaupoista. Ei jatkuvaan käyttöön. 

Löytyy jopa Tokmannin valikoimista nykyään.

Puhutaanko me nyt tästä? 

https://www.yliopistonapteekki.fi/valmarin-sitraattiliuos-250-ml-28524

Vierailija
50/65 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis jo kokeillut seuraavat:

ananas

mansikka

kyssäkaali?

Toki nuo auttavat vain yhden kerran, seuraavalla kerralla kroppa on sitä mieltä, ettei ylimääräistä nestettä ole.

Mistä muuten tiedät, että kyse on nimenomaan nesteestä, eikä esim. lihomisesta?

Mulla on käytössä lääke, joka vie multa nälän ja pitää sen itse asiassa kurissa. Hoitaa samalla mun mielialaa. 

Vierailija
51/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille valtavasti vinkeistä. Eilen tuli liikuttua niin paljon, että en jaksanut vetää varsinaista erillistä lenkkiä.

Vinkkien perusteella pari tuotetta oli kaupoista loppunut tai pelkästään verkkokaupassa.

Mua jäivät kuitenkin mietityttämään nämä seuraavat. Onko nämä millaisia?

https://www.ruohonjuuri.fi/products/soria-natural-voikukkauute-50-ml

https://www.aminoporssi.fi/products/saltbalans-super?variant=3985505812…

Vierailija
52/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että selkä on kipeä nesteenpoistokuurin aikana? Olo on kuin hakatulla. 

Vierailija
53/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreatiini ei kerää 4-5 kg nestettä jos et ole valmiiksi pitkän linjan bodaaja. Luultavasti olet vain lihonnut. 

Vierailija
54/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hölmö! Lopeta tuollaiset sekoilut ja elät vaan terveellisesti. Toivottavasti edes opit jotain. Kreatiini voi muuten rasittaa maksaa ja munuaisia ihan reippaasti.

Kreatiini ei rasita kumpaakaan. Ap:n kilot on rasvaa eikä nestettä. 

Vierailija
55/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreatiini ei kerää 4-5 kg nestettä jos et ole valmiiksi pitkän linjan bodaaja. Luultavasti olet vain lihonnut. 

"KREATIININ HAITTAVAIKUTUKSET

Kreatiinilisän käyttö voi suurentaa kehonpainoa 1-3 kg riippuen yksilöstä. Tämä painonnousu ei kuitenkaan ole rasvaa vaan painonnousu on seurausta esimerkiksi lihasten nesteen määrän lisääntymisestä. Kreatiinin käytön yhteydessä puhutaan paljon siitä, että kreatiinista tulisi pitää taukoja tietyn väliajoin, jotta elimistön oma kreatiinituotanto ei heikentyisi."

https://www.fast.fi/Yhteis%C3%B6/onko-kreatiinin-kaytosta-hyotya/ 

Vierailija
56/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optisalt

Vierailija
57/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"KREATIININ HAITTAVAIKUTUKSET

Kreatiinilisän käyttö voi suurentaa kehonpainoa 1-3 kg riippuen yksilöstä. Tämä painonnousu ei kuitenkaan ole rasvaa vaan painonnousu on seurausta esimerkiksi lihasten nesteen määrän lisääntymisestä. Kreatiinin käytön yhteydessä puhutaan paljon siitä, että kreatiinista tulisi pitää taukoja tietyn väliajoin, jotta elimistön oma kreatiinituotanto ei heikentyisi."

https://www.fast.fi/Yhteis%C3%B6/onko-kreatiinin-kaytosta-hyotya/ 

Niin 1-3 kg ei ole 4-5 kg. Virke kreatiinin tuotannon heikentymisestä on vain esimerkki virheellisestä käsityksestä, joka kumottiin saman artikkelin seuraavassa virkkeessä.

Vierailija
58/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hölmö! Lopeta tuollaiset sekoilut ja elät vaan terveellisesti. Toivottavasti edes opit jotain. Kreatiini voi muuten rasittaa maksaa ja munuaisia ihan reippaasti.

Miten sä selität sitten mun pienentyneen vatsan muutamassa tunnissa ja siinä samalla kadonneen turvotuksen? En ole punninnut itseäni kuin viimeksi aamulla, kuten tavallisesti teen. 

Vierailija
59/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä selität sitten mun pienentyneen vatsan muutamassa tunnissa ja siinä samalla kadonneen turvotuksen? En ole punninnut itseäni kuin viimeksi aamulla, kuten tavallisesti teen. 

Sitä on mahdotonta tietää varmasti jos lääkäri ei ole selvittänyt turvotuksen alkuperäistä syytä. Luultavamman on kyse jostain ruoka-aineesta, jota et syönyt sinä päivänä. Ihmisen kehossa on kreatiinia joka tapauksessa, eikä yhdenkään ihmisen ole voitu todistaa olevan yliherkkä kreatiinille. 

Vierailija
60/65 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lopeta leivän mussuttaminen

- Lisää kurkku ja tomaatti ruokavalioon

- Syö päivittäin tuoretta ananasta

- Juo päivittän kahvia.

Liiku saatana.

(ohje itselleni)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän