Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tätä miestä vaivaa?

Vierailija
25.11.2024 |

Tutustuin joskus työni kautta mieheen, joka vaikutti aivan normaalilta ihmiseltä. Fiksu ja asiallinen tyyppi. Oli parisuhteessa ja kovin rakastunut, some täyttyi oman rakkaan hehkutuksista ja musta se oli jotenkin söpöä.

Sitten he erosivat yhtäkkiä. Mies soitti mulle pian eron jälkeen ja kautta rantain kyseli, olenko itse vielä pitkässä parisuhteessani. Olin, joten ei siinä mitään. Harmitteli kohtaloaan kun ero tuli.

Parin viikon päästä somessa uusi parisuhde, ja hirveä hehkutus upeasta rakkaasta! Kesti muutaman kuukauden. Sitten oli ne hehkutukset poistettu ja tuli hehkutukset uudesta naisesta, niin rakkaasta! 🙄 Muuttivat heti yhteen ja menivät kihloihin. Täyttä hehkutusta some täynnä. Sitten eroilmoitus. Ja nyt taas uusi parisuhdeilmoitus, uusi rakas! Rakkaampi kuin kukaan koskaan.

Siis wtf? En voi käsittää. Missä se tuntemani fiksu mies on? Mikä näin saa lentämään kukasta kukkaan ja vielä näin, että aina pitää laittaa someen aivan yli äyräiden menevät hehkutukset? Onko nyt jotenkin seonnut siitä ekasta erosta, kun silloin oli pitkään ollut saman naisen kanssa ja koko mies tuntui olevan aivan eri ihminen?

Onhan niitä täyspukkeja ym, mutta tämä ei alkuun ollut lainkaan sellainen. Nyt tuntuu seonneelta. Ja tuo jatkuva hehkutus... Wtf?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että naisen ei kannata tuhlata aikaansa ja energiaansa miesten oikkujen miettimiseen. Meidän oma elämä on kiinnostavampaa.

Vierailija
2/17 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että naisen ei kannata tuhlata aikaansa ja energiaansa miesten oikkujen miettimiseen. Meidän oma elämä on kiinnostavampaa.

No sitten ei kannata tuhlata aikaasi vastaamalla aiheeseen, joka ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua kiinnostaa aihe, eli se miksi naiset vaivaavat aivan turhaan päätänsä häilyvien miesten oikuilla. Se on tapa mistä meidän kannattaisi luopua.

Vierailija
4/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kokee tarvetta tuoda asioitaan julki somessa ja varmaan moni someen tarjoaa kiiltokuvatodellisuutta. Osa ihmisistä ei myös kykene olemaan sinkkuina, vaan uusi suhde pitää olla äkkiä vireillä.

Vierailija
5/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen riippuvuus. Jos ei pysty olemaan yksin ja heti täytyy kaikille kailottaa rakkaudesta ja etenkin hokea sitä rakkautta pakonomaisesti sille seurustelukumppanille ettei vaan jätä.

Mulle tuollainen olisi iso hälytyskello ja jättäisin 

Vierailija
6/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua kiinnostaa aihe, eli se miksi naiset vaivaavat aivan turhaan päätänsä häilyvien miesten oikuilla. Se on tapa mistä meidän kannattaisi luopua.

Tuo ei ole tämän ketjun aihe. Osaatko sinä edes lukea?

T. Eri

Vierailija
7/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole fiksu mies vaan komea mies jolle naiset lankee antamaan pillua sille heti. Jos mies saa noin monta naista niin naisille se ulkonäkö ollut silloin tärkeintä ja sitten ne ovat miehen luonteeseen pettyneitä ja ero tullut. Eikä tuo miehen vika ole vaan naiset on tyhmiä kun joka kerta lankevat pelimieheen.

Vierailija
8/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole fiksu mies vaan komea mies jolle naiset lankee antamaan pillua sille heti. Jos mies saa noin monta naista niin naisille se ulkonäkö ollut silloin tärkeintä ja sitten ne ovat miehen luonteeseen pettyneitä ja ero tullut. Eikä tuo miehen vika ole vaan naiset on tyhmiä kun joka kerta lankevat pelimieheen.

Ei, hän ei oikein millään mittapuulla ole komea, eli siitä ei ole kyse. Mukavan oloinen kyllä, puhelias, huomaavainen ja helposti lähestyttävä.

Anton Alunin
9/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehtia ja ajatella muita ihmisiä?

Ensinnäkin ihmisen tulisi ajatella itseään, käyttäytymistään ja yleistä varallisuuttaVarallisuudesta puheen ollen, suosittelen erinomaista pelipaikkaa, joka miellyttää suuria voittojaan

buffalo-king-slot.com

Vierailija
10/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvitä aluksi miksi naiset vaivaavat aivan turhaan päätänsä häilyvien naisten oikuilla, sitten kun oma pesä on puhdas niin voi katsoa muita.

Vierailija
11/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä täyspukkeja on näennäisesti fiksuissa, korkeakoulutetuissa sekä sosiaalisesti taitavissakin yksilöissä. Kaksoiselämääkin elävä saattaa olla näennäisesti ihan kunnon kansalainen

Miehen pariutumismoraali eli sosioekonominen ja emotionaalinen kypsyys eivät ole sidoksissa hänen taitoihinsa, statukseensa tai älyynsä/nokkeluuteensa. Kuka tahansa voi olla kaksinaamainen petturi naisten suhteen

Erityisesti parisuhdemiehet tapaavat hypätä sängystä toiseen ja välillä käydä itkeskelemässä äidilleenkin. Riippuvuussuhde naiseen ja tissiin on vahva. Menestyksekkäästi vieroitetut ovat yleensä vähän varovaisempia ja varautuneempia, sillä himo ja kaipuu ei ohjaa elämää. Ja kyllä, mies voi olla niin kallu, että kuka tahansa keneen saa laskea spermansa tuottaa hänelle suunnattonta mielihyvää ja rakkauden kokemusta. Naisen on tätä täysin mahdoton edes ymmärtää

Vierailija
12/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, hän ei oikein millään mittapuulla ole komea, eli siitä ei ole kyse. Mukavan oloinen kyllä, puhelias, huomaavainen ja helposti lähestyttävä.

Rumissa on usein pahimmat petturit, sillä heillä ei ole ylitarjontaa. Kun tarjontaa on vähänkin, he tarttuvat siihen heti. Komean ei tarvitse, kun tietää saavansa aina jos haluaa, ja ylitarjonta vie touhusta terän

Vierailija
13/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-kavereita ? No niinhän se on että vastakkainen sukupuoli-"kaveruus" perustuu aina naimiseen. Tässäkin tämä taas todistettu.

Vierailija
14/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niistä ihmisistä tulee uusia puolia esiin, et vain tuntenut tätä tyyppiä riittävästi. Monissa olisi ihan fiksun ihmisen potentiaalia mutta pilaavat itsensä kun eivät halua ottaa vastuuta elämästä kaikilta osin. En itsekään perustaisi tuonlaisesta ihmisestä parisuhteeseen.

Vierailija
15/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin joo, melkein unohdinkin, että kaikki miesten outo, ikävä tai satuttava, mikä vain(!), toiminta on jollain ilveellä käännettävisä naisen/naisten viaksi, vastuuksi ja syyksi...  

Lisäksi taidat itse olla kovin ulkonäkökeskeinen, kun saat tämänkin käännettyä ulkonäköasiaksi, tuon "naisten syyn" lisäksi. Luonteita on täällä todellisessa maailmassa niin monenlaisia, oli ulkonäkö sitten mikä vain, niin miehillä kuin naisillakin. Hurmatakin voi niin monella muullakin asialla, kuin nimenomaan erityisen kauniilla tai komealla ulkonäöllä...  

..Ja kerrotko vielä, miksi mies ei ole itse vastuussa omasta käytöksestään ja toiminnasastaan? Ihan 5 v touhua syyttää muita omasta käytöksestä ja valinnoista. Jotain selkärankaa kiitos.

Vierailija
16/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies, pelimies.. opettele tunnistamaan. Tai nythän sä tunnistat pelimiehen. Kaikki ei ole kultaa, mikä kimmeltää...

Vierailija
17/17 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katkeroitui ensimmäisestä erosta, koska hän oli rakastunut siihen naiseen. Nainen oli todennäköisesti eron alullepanija. 

Muut vaihtuvat suhteet ja hehkutukset ovat kostoa sille naiselle johon hän oli rakastunut ja joka jätti hänet.