Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen seurantasovellus - minkä ikäisenä lopetettava?

Vierailija
02.05.2024 |

Näitä kelloon ja kännykkään asennettavia live-seurantasovelluksia on vaikka minkälaisia. Tuttuni normaali täysin terve lapsi tietää kyllä että hän on seurantasovelluksessa näkyvillä joka hetki.

Minkä ikäisenä tällainen äidin lapsensa seuraaminen on teistä jo outoa ja jotain muuta kuin tervettä?

12v, 15v, 18v entä sen jälkeen? 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pakko nostaa tätä ketjua.

Ymmärrän nykypäivänä hienon teknologian saatoksena lasten seuraamisen näillä apeilla sekä muun perheen kanssa jos siinä kunnioitetaan niitä terveen ihmisen järjen rajoja. Miehen exä on asentanut tällaisen kyseisen apin heidän lapsen puhelimeen, ja jossain vaiheessa lapsen isäviikonloppuina saimme tietää että hän kuuntelee tämän apin kautta meitä. V*ttu mitä touhua, että toisten kotirauhaa rikotaan ja vieläpä oman lapsen puhelimensa kautta. Tässä menee mulla ymmärrys nuihin saakelin seuranta-appeihin.. 

Että kannattaa mietiskellä nuita appeja jos ei halua että exät sun muut ankeuttajat seurailee ja kuuntelee sinua päivittäin.. 🥲

Meillä on sama homma. Lasten äiti seuraa ilmeisen aktiivisesti lasten sijaintia heidän puhelintensa kautta myös silloin, kun ovat vuoroviikoin minun luonani. Koen, että tuossa loukataan vahvasti sekä lasten että minun yksityisyydensuojaa, koska mitään varsinaista syytä tuolle seuraamiselle ei ole. Ajattelin, että teen tutkintapyynnön poliisille tuosta niin nähdään onko rikosta tapahtunut vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla