Ärsyttää kun työkaverit kyselevät "miten teillä voi olla kolme 3-vuotiasta lasta". Monilapsiset perheet, varautukaa kyselytulvaan!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miten ne kaikki on syntyny samana vuonna
No tuota ne juuri kyselee, ja vastaan sinullekin: EI KUULU SULLE!
ap
Onkohan äippä ottanut ihan kaikki lääkkeensä?
No, yleensä vaikka kolmoset on todella harvinaiset. Ja ei sekään, että saa kaksoset ja vuoden sisään siihen vielä yhden lapsen ennen tai jälkeen, ole yleistä! Muutenhan ei voi olla kolmea kolmivuotista lasta perheessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihana KUNINGATAR SIELLÄ!!
Siis eikö kukaan empatisoi? Mun lasten syntymävuodet ei ole mikään hauska arvailupeli työkavereille, enkä jaksaisi olla koko ajan vastaamassa kysymyksiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö kukaan empatisoi? Mun lasten syntymävuodet ei ole mikään hauska arvailupeli työkavereille, enkä jaksaisi olla koko ajan vastaamassa kysymyksiin.
ap
Koko ajan ? Jos et vastaa kertaakaan vaan otat herneen nenään niin minkäs muut sille voi. Ja hävettääkö sinua vai miksi otat herneen syvälle nenuun ?
Vierailija kirjoitti:
ap
V I T T U A K O
S I T T E N
P U H U T
N I I S T Ä
L A P S I S T A
J A T K U V A S T I
T: työtoveri
Jos et halua uteluita, miksi työkaverisi edes tietävät lapsistasi? Ihan oma moka.
Eipä ole kyselty kun kerran kerron että on neljä lasta ja nuorimmat kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ne olla kolmoset.
Suomessa pitää aina haukkua, oli sitten lapsia 0,1,2 tai useampia. Aina on liikaa tai liian vähän. Pääasia että pääsee haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihana KUNINGATAR SIELLÄ!!
Hullu kissanainen. Kolme karvaista lasta. Mikäs siinä. Suloisiahan ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
V I T T U A K O
S I T T E N
P U H U T
N I I S T Ä
L A P S I S T A
J A T K U V A S T I
T: työtoveri
Tämä. Pyydän kauniisti: älä kuormita työkavereitasi Peetu-Sinikan hassuilla jutuilla. Ei ketään kiinnosta. Ja olen perheellinen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää aina haukkua, oli sitten lapsia 0,1,2 tai useampia. Aina on liikaa tai liian vähän. Pääasia että pääsee haukkumaan.
Jos sulla on kakai lasta ja mä kerron et mulla on neljä, tunnetko alemmuutta?
Itse käyn aina uusien ihmisten kanssa saman keskustelun.
- moi! Onko sulla lapsia
- joo, mulla on kolme x-vuotiasta
- siis häh, kolme x-vuotiasta
- niin, mulla on kolmoset
- no huh, on siinä ollut varmaan hulinaa kun olivat pieniä
- *nyökyttelee* joo, olihan siinä, mutta kyllä niille oli paljon seuraakin toisista
Tämän jälkeen harvoin tarvii lapsiin palata. Asia on loppuunkäsitelty muutamalla lauseella.
Onhan multakin yhden lapsen äidiltä udeltu, että ette sitten enempää lapsia tehneet? Lol
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn aina uusien ihmisten kanssa saman keskustelun.
- moi! Onko sulla lapsia
- joo, mulla on kolme x-vuotiasta
- siis häh, kolme x-vuotiasta
- niin, mulla on kolmoset
- no huh, on siinä ollut varmaan hulinaa kun olivat pieniä
- *nyökyttelee* joo, olihan siinä, mutta kyllä niille oli paljon seuraakin toisista
Tämän jälkeen harvoin tarvii lapsiin palata. Asia on loppuunkäsitelty muutamalla lauseella.
Miksi joillekin on niin tärkeää tietää, onko toisella lapsia vai ei?
Mulla on kolmoset, tosin nyt jo aikuiset. Ihan mielelläni puhuin heistä.