Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka eivät halua tulla toimeen muiden kanssa.
Miten kukaan voi kuvitella pärjäävänsä yksin ilman minkäänlaisia sosiaalisia suhteita? Ihmissuhteethan ovat elintärkeitä hyvinvoinnille ja menestykselle elämässä. Nyt sitten ihmetellään, kun elämä tuntuu yksinäiseltä ja merkityksettömältä. Ovatko nämä ihmiset ajatelleet, että voi vain vetäytyä omiin oloihinsa välittämättä muista ihmisistä tai panostamatta ihmissuhteisiin lainkaan?
Kommentit (33)
narsisti minä minä mummo ihmettelee kun hänellä ei ole kavereita
Ei kiinnosta ihmiset jotka sanoo toi on se narkari, toi on se juoppo,tai tol on tölkkejä.
Tai et kauppaostoksetkin kiinnostaa.vois tulla suoraan sanomaa
Täytyy olla tarpeeksi viisas löytääkseen itsensä.
paniikki päällä kt ja rt minä minä narskuilla haluaisivat hallita kaikkia. joka yhtiöistä näitä löytyy kokoukset tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä on tyhmiä. Ja siksi keskustelut on aika raskaita, kun koko ajan tekisi mieli oikoa, että ei se noin ole, ei pidä paikkaansa jne. Ja kun ei jaksa, niin sitä vaan nyökyttelee ja toivoo pääsevänsä pois.
Et itsekään tiedä kaikkea
Oma seurani on rikkaampaa kuin muutama ärsyttävä ihminen. Harvoin löytyy ihminen jonka kanssa synkkaisi hyvin, aina tulee jotain hionoja puolia esiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma seurani on rikkaampaa kuin muutama ärsyttävä ihminen. Harvoin löytyy ihminen jonka kanssa synkkaisi hyvin, aina tulee jotain hionoja puolia esiin.
Sinussakin on huonoja puolia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi lisätä siihen kenenkään toisen huonoja puolia? Tai häiritä muita omilla huonoilla puolillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä on tyhmiä. Ja siksi keskustelut on aika raskaita, kun koko ajan tekisi mieli oikoa, että ei se noin ole, ei pidä paikkaansa jne. Ja kun ei jaksa, niin sitä vaan nyökyttelee ja toivoo pääsevänsä pois.
Et itsekään tiedä kaikkea
Ei hän varmaan tiedäkääk ja viisaampi osaa myöntää kun ei tiedä, tyhmemmällä vaan volyymi ja vauhti kasvaa.
Täällä ei varmaan ymmärretä tollasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa on mutta miksi pakottaa itsensä sellaisten seuraan joiden seura vaan kuormittaa ja aiheuttaa pahan olon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa on mutta miksi pakottaa itsensä sellaisten seuraan joiden seura vaan kuormittaa ja aiheuttaa pahan olon?
No mut ku pitää jos ne toiset haluu sut porukkaan.
Lääkkeet?