Mikko Leppilampi ahdistelukohu?
Kommentit (2005)
Sellaisen huomion olen omasta käyttäytymisestäni tehnyt, että kun väkijoukossa liikkuessa, esim liukuportaissa, joku sattuu seisoomaan selin tientukkona niin miehen ollessa kyseessä kosketan kevyesti olkapäätä ja sanon anteeksi. Toimiva tapa päästä sujuvasti ohi eikä kukaan ole siitä ikinä ottanut nokkiinsa.
Naisen tapauksessa näin en uskalla kuitenkaan tehdä, koska pelkään reaktiota. Pitää vain pysähtyä odottamaan ja yrittää herättää huomio ääntä korottamalla että saisi tilaa ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se Emilia eli eka vaimo ns turhaan erosi. Ainahan eroissa selitetään, että kasvettiin erilleen tms ympäripyöreää. Varmaan jo silloin Mikko juoksi muiden naisten perässä.
Mikko DUMPPASI Emilian, hollywood tähden:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Harvey Weinstein oikeesti vapautettu? Syytteet siis fuulaa?
Toistaseksi istuu californian kakkua mut nekin on valituksessa, eli pian vapaa! Ashley Judd sai nenilleen! Huijari. Yritti lypsää löysät miljoonat pois kuleksimasta! Tiesin aina että huijarit halus reittä pitkin eli casting couch leffarooleja. Pettyivät kun mies huijaskin heitä, eikä antanut! Yritin kertoa mutta aina viestini ESTETTIIN, lespo-feminatzi liike esti totuuden.
Haha
Ashley oli kyllä tosi kaunis siinä leffassa H E A T-ajojahti. Mutta eniten mua siinä kiihotti se asep or no.
Miehet on syyllisiä, siksi naiset kohtaavat öisessä metsässä mieluummin karhun kuin miehen.
Kertokaa yksikään perätön ahdistelusyytös, minä en usko ainoatakaan sellaista olevan?
Huutonaurua miten pitäisi välittää taas miehen maineenmenetyksestä kun miehet ilakoivat joukolla henkirikosten uhreille, teidän akkojen vikistessä vierellä. Tajuatteko miten seinähulluja olette, kun sivuutatte miesten sairaan käytöksen? Te olette ihan tasan hiljaa niissä keskusteluissa, joissa miehet huorittelee uhria. Ette tee mitään. Ette yhtään mitään. Avaatte suunne vasta, kun joku puuttuu miehen käytökseen. Te sairaat heterot priorisoitte kaikessa miehen.
Väitätte vielä että nämä rakastaa teitä vaikka eivät välitä väkivallasta! Miten selitätte, että miehiä ei ole missään tuomitsemassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, mutta linjoilta löytyy aina tusina akkaa suojelemaan miesten inhimillistä mainetta<3
Vierailija kirjoitti:
Lainattu viesti:
Läheisriippuvainen kosketusaddikti haluaa kosketella itselleen tuntemattomia ihmisiä.
Vastaus:
Niin haluankin, ystävällisesti, koska olen nähnyt niin paljon yksinäisyyttä, ihmiskontaktien kaipuuta, surua, kohtaamattomuutta ym. Ei se koskettaminen pitäisi olla meille niin vierasta, eikä tulkita lääppimiseksi tai alistamiseksi.
Ei ihmekään, että niin monella on niin paha olla, kun me ihmiset itse eristetään itsemme toisista ihmisistä. Ei saa koskea, ei saa puhutella, ei saa tehdä oletuksia, ei saa kysyä.
P.S. Läheisriippuvainen tarkoittaa jotain ihan muuta.
Kysy lupa ennen kuin kosket. Muut ihmiset eivät ole sinulle terapian kohteita tai terapiaeläimiä vaan heillä on ihan oma tahtonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a.Olisiko Mikon kristillinen perhetausta joillekin liian triggeröivä asia? Ratkaisuna ajan hengen mukaisesti mediakohu ja cancelointi?
Olisiko Hirviniemen stalinistinen perhetausta joillekin liian triggeröivä asia? Ei auta ku galvanointi.
Ei nää aspat tajuu tätä hei. Ellei oo Rixusta, jos on voi tajuu puolet. Mutta sliippareita nää ei tunne kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainattu viesti:
Läheisriippuvainen kosketusaddikti haluaa kosketella itselleen tuntemattomia ihmisiä.
Vastaus:
Niin haluankin, ystävällisesti, koska olen nähnyt niin paljon yksinäisyyttä, ihmiskontaktien kaipuuta, surua, kohtaamattomuutta ym. Ei se koskettaminen pitäisi olla meille niin vierasta, eikä tulkita lääppimiseksi tai alistamiseksi.
Ei ihmekään, että niin monella on niin paha olla, kun me ihmiset itse eristetään itsemme toisista ihmisistä. Ei saa koskea, ei saa puhutella, ei saa tehdä oletuksia, ei saa kysyä.
Kysy lupa ennen kuin kosket. Muut ihmiset eivät ole sinulle terapian kohteita tai terapiaeläimiä vaan heillä on ihan oma tahtonsa.
Miksi sä olet noin aggressiivinen? Tuskin sinun kanssasi saisi edes keskustelua avattua, kun tunnut vihaavan ihmisiä jo lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ukko huorittele, eikä isänikään. Sulla on vaan niin huonoja exiä ja niin huono isäsuhde, ettet pysty kuvitella jonkun toisen naisen saavan parempaa kohtelua.
Mistä tiedät mitä tekevät selkäsi takana? Ei kukaan tule puolustamaan naisia, kun kaikki naiset yleistetään draamaileviksi kotkottajiksi. Miksi teidän huonot kokemukset naisista on aina totuus mutta miehet nauttii sairaalloista suojelua? Ärsyttääkö sinua, kun toinen nainen kykenee kritisoimaan miesten susimaisuutta? Ei miehet täällä tue naisia, hehän vain leimaa, kiusaa, jahtaa ja yrittää kääntää kaiken miehen eduksi.
Mikä pakkomielle teillä on palvoa miehiä? Yritätte vielä pakottaa kaikki naiset siihen. Jos naisista saa puhua susina, saa miehistäkin.
Harvoin olen törmännyt
Mistä sait oletuksen että minulle huonot kokemukset naisista on yleinen totuus naisista? Ainoastaan nämä huonot kokemukset ovat opettaneet minulle, ettei luotettavuus ole kiinni ihmisen sukupuolesta. Samalla tavalla en yleistä miehiä huonojen kokemuksien perusteella. Ja jos joku tässä vänkää, niin sinä, kun jankutat samaa mantraa täällä päivittäin vuodesta toiseen. Työtön sinun pitää vähintään olla, kun ehdit viettää kaiken aikasi vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä nykyaika parempaa kuin ennen. 90-luvulla vaan naureskeltiin, jos joku ahdisteli seksuaalisesti.
Ja nykyisin tärvellään koko elämä siitä hyvästä, että hetken käyttäytyy typerästi ja harkitsemattomasti. Minkäänlaista armollisuutta ja resilienssiä ei oleteta keneltäkään ihmiseltä, ja jokainen saa identifioitua aivan hirvittävän ja r aiskaukseen verrattavan rikoksen uhriksi, jos joku sanoo jotakin tyhmää. En ole ollenkaan varma, onko tämä toinen ääripää jotenkin vähemmän sairasta.
Enpä ole ikinä nähnyt, että yksikään mies surisi naisen uraa ja elämää, jos tämä on ollut väärintekijä tai rikoksen uhri. Miksi minun pitäisi surra jonkun random miehen uraa ja elämää? Ei vaikuta minuun yhtään enempää kuin näköjään esim. raisqauksen uhrien työkyvyn menetys teihin. Pitä
Eikö miesten omalla logiikalla ole miehen oma vika jos joutuu rikoksen uhriksi? Sitä paitsi perättömiä syytöksiä on marginaalinen määrä vrt. raiskauksiin. Eipä miehiä silti uhrin elämä kiinnosta, huorittelette siellä noitaringeissänne vain! Mies on kyllä pahin susi naiselle, kaikki hirveimmät ja väkivaltaisimmat kommentit on aina miehiltä. Menkää katsomaan miten miehenne sanailee alaikäisestä rai*katusta, sisältöä löytyy YK-naisten sivuilta. Että miettikää hetki paljonko haluatte korostaa miesten ihmisyyttä kun miehet eivät välitä paskaakaan naisista tai heidän kokemuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä nykyaika parempaa kuin ennen. 90-luvulla vaan naureskeltiin, jos joku ahdisteli seksuaalisesti.
Ja nykyisin tärvellään koko elämä siitä hyvästä, että hetken käyttäytyy typerästi ja harkitsemattomasti. Minkäänlaista armollisuutta ja resilienssiä ei oleteta keneltäkään ihmiseltä, ja jokainen saa identifioitua aivan hirvittävän ja r aiskaukseen verrattavan rikoksen uhriksi, jos joku sanoo jotakin tyhmää. En ole ollenkaan varma, onko tämä toinen ääripää jotenkin vähemmän sairasta.
Enpä ole ikinä nähnyt, että yksikään mies surisi naisen uraa ja elämää, jos tämä on ollut väärintekijä tai rikoksen uhri. Miksi minun pitäisi surra jonkun random miehen uraa ja elämää? Ei vaikuta minuun yhtään enempää kuin näköjään esim. raisqauksen uhrien työkyvyn menetys teihin. Pitä
Omituinen kommentti, miksi sukupuoli vaikuttaisi asiaan? Rikokset pitäisi selvittää oikeudessa, eikä millään julkisella lynkkauksella.
Linda Lampeniuksen tapauskin tuli vasta jälkikäteen esille, olin ihmetellyt ettei hänestä kuulunut mitään. Oli toki uhri eikä tekijä, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sure kenenkään naisen tai miehen uraa ja elämää, keskityn omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Beata mikään kaunis ole. Valtavan huono ryhtikin. Eipä hän erota ainakaan voi.
Minä ihan ihmettelin miksi Mikko hänen kanssaan alkoi seurustella, kun ei tosiaan ole kaunis. Nuorempana varsinkin Mikolla lienee ollut hyvinkin kauniita naisia, mutta varmaan on sitten niin hyväluonteinen, että halusi hänen kanssaan olla.
Niin. mutta isä on lääkäri. Hyvät geenit jälkipolville ja tulee lahjakkaampia lapsia kuin jonkun vastaanottovirkailijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainattu viesti:
Vastaus:
Olen ihan rauhallinen enkä yhtään aggressiivinen. Naiset ovat vuosikymmeniä tehneet töitä sen eteen, että tajuttaisiin että emme ole kenen tahansa tomppelin kosketuksen tarpeessa juuri silloin, kun tomppeliin iskee tarve osoittaa vähän huomiota, syystä tai toisesta. Jokaisen on syytä opetella tuntemaan rajansa, opettaa se myös lapsilleen ja kunnioittaa muiden rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ukko huorittele, eikä isänikään. Sulla on vaan niin huonoja exiä ja niin huono isäsuhde, ettet pysty kuvitella jonkun toisen naisen saavan parempaa kohtelua.
Mistä tiedät mitä tekevät selkäsi takana? Ei kukaan tule puolustamaan naisia, kun kaikki naiset yleistetään draamaileviksi kotkottajiksi. Miksi teidän huonot kokemukset naisista on aina totuus mutta miehet nauttii sairaalloista suojelua? Ärsyttääkö sinua, kun toinen nainen kykenee kritisoimaan miesten susimaisuutta? Ei miehet täällä tue naisia, hehän vain leimaa, kiusaa, jahtaa ja yrittää kääntää kaiken miehen eduksi.
Mikä pakkomielle teillä on palvoa miehiä? Yritätte vielä pakottaa kaikki naiset siihen. Jos naisista saa puhua susina, saa miehistäki
Tuo on ihan naurettavaa miten tulette julistamaan tuota ihmisyyden ja tasajaon paskaa heti kun miestä yleistää. Sama homma rasis_issa, vähemmistöjä saa keskustelussa uhata vaikka uunilla eikä kukaan reagoi, mutta kun joku yleistää miehen niin johan kirmataan paikalle kiljumaan humaaneja arvoja. Tajuatteko miten kaksinaamaista tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a.Olisiko Mikon kristillinen perhetausta joillekin liian triggeröivä asia? Ratkaisuna ajan hengen mukaisesti mediakohu ja cancelointi?
Joo tää se on. Mikon lahkolainen faija yritti kasarilla estää WASPin konsertin. Nyt 40 vuotta myöhemmin tuli kosto Leppiksille. I f .u c. k. like the beast!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa tätä todeksi, mutta kun Mikko itsekin myöntää syyllistyneensä ko. tekoon, niin uskottavahan se on!
Yleensä tässä vaiheessa kunnon ketkut kieltävät tehneensä mitään väärää.
Missä hän on myöntänyt syyllisyytensä?
Miten ne nyt syyllisyytensä myöntäisivät, kun eivät edes tajua tehneensä mitään väärää. Toistan eivät tajua.
Vierailija kirjoitti:
Lainattu viesti:
Vastaus:
Jokaisella on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen ja omaan henkilökohtaiseen tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Taasko joku syytön ristiinnaulitaan? Niin kävi Roopelle ja Akullekin.
Iineskö käräytti?
Olisiko Hirviniemen stalinistinen perhetausta joillekin liian triggeröivä asia? Ei auta ku galvanointi.