Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Negaaminen iskemisessä

Vierailija
01.05.2024 |

Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
201/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmöisiä negaamisia kiitos. Ihan kun ei olisi tarpeeksi vaikeaa muutenkin... Miksei voisi vain puhua ja keskustella normaalisti? 

Nämä negaamiset on varmaan jotain keskenkasvuisten juttuja. Vaikea kuvitella että kukaan fiksu aikuinen sellaista harrastaisi.

Vierailija
202/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämmöiset negaajat sitten sanovat? esimerkki?

Muhun on koitettu "tulin nyt sulle juttelee kun tuskin ketään muuta kiinnostaa". Tämä juhlissa kun ahdistuneena seinäruusuna seisoskelin nurkassa yksin. Ja sit "oot ihan nätti vaikka sun perse onkin tommonen. (ihan normaali perse mulla on) ja" yleensä en sun tyyppisiä ees kato mutta päätin antaa mahdollisuuden". Kaikki nämä tilanteet oli niin ahdistavia että poistuin paikalta itkua pidätellen. 

Minullekin on usein tapahtunut tämäntyyppistä miesten toimesta, olen alkanut tarkoituksella välttelemään miehiä. En ole vuosiin enää käynyt missään. Tykkään olla sinkkuna, en todellakaan haluaisi että kukaan kiusaisi minua kotona. Jos mies noin rumasti puhuu tuntemattomalle naiselle, miten puhuukaan sitten tutulle naiselle. Ei ihme, että naiset enenemässä määrin sinkkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla vain miesten keino pelata toisia miehiä pois pelistä. Ensin tyhmille valehdellaan, että negaaminen toimii. Sitten nämä tyhmät menevät negaamaan ja naisia ei luonnollisesti tällaiset lähestymiset kiinnosta. Sen jälkeen hyvin köyttäytyvien miesten iskuyritykset uppoavat kuin kuuma veitsi voihin. Näin se menee. 

Taas kerran osoitus palstanaisten epäloogisuudesta. Mitä järkeä olisi myydä kalliilla hinnalla iskukeinoja, joiden tietää olevan huonoja? Eipä ihme, että naiset eivät pärjää yritysmaailmassa, kun bisnesajattelu on tuolla tasolla. 

Ai mitäköhän järkeä? Tyhmiltä rahat pois. Sitä järkeä. 

Sinusta on järkevämpää myydä huonoiksi tiedettyjä neuvoja hyviksi tiedettyje

Olen eri, mutta et näytä ymmärtävän miten markkinatalous toimii. Jos neuvot olisivat hyviä, kurssi tarvitsisi käydä vain kerran.

Vierailija
204/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmöisiä negaamisia kiitos. Ihan kun ei olisi tarpeeksi vaikeaa muutenkin... Miksei voisi vain puhua ja keskustella normaalisti? 

Nämä negaamiset on varmaan jotain keskenkasvuisten juttuja. Vaikea kuvitella että kukaan fiksu aikuinen sellaista harrastaisi.

Kaikenlaiset iskurepliikit on sellaisella joilla ei ole normaaleja keskustelutaitoja. Niitä voi korkeintaan vitsinä käyttää.

Vierailija
205/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies tokaisi missä tahansa päin maailmaa "Hey ho, let's go!", vaikka olisi muusikko, en kuuntelisi enempää. Total red flag.

Nyt oon pikkasen shokissa. Onko tossa lauseessa se "Ho" siis h.. ra.

Oon aina luullut että on ihan vaan huudahsus!

Kertokaa nyt seuraavaksi että joulupukki huutelee hävyttömyyksiä!!!!

Ho Ho Ho! 🥶😲

Vierailija
206/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaunis nainen saattaa olla hyvin epävarma itsestään, yksinäinen, koulukiusattu, huonoja parisuhteita yms yms. Jos sitten vielä tuntemattomat miehet alkaa negaamaan. Voi ihan oikeasti mennä pitkään toipua tuollaisesta. Älkää nyt oikeasti miehet uskoko tuota soopaa.

Samaa mieltä. Nyt tajuan, miksi olen saanut niin paljon ikäviä kommentteja random-miehiltä. Eipä kyllä huvita tutustua miehiin enää muutenkaan. Käyn töissä ja harrastuksissa, elämääni kuuluu läheisiä ihmisiä, jotka eivät ilkeile. Elämäni on hyvää itsekseni, miksi tehdä siitä huonompaa.

Tsemppiä niille naisille, jotka vielä etsivät miesseuraa. 

Vierailija
207/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en anna mitään painoarvoa tämän palstan naisten mielipiteille negaamisesta, sillä täällä on lähinnä rumia, lihavia, vanhoja, syrjäytyneitä jne. naisia, joita koko ilmiö ei edes kosketa. Nuorten ja nättien naisten mielipiteillä on merkitystä, ja niitä saa ihan muualta kuin täältä. 

Yritätkö iskeä täällä mammoja, kun noin paljon negaat niitä? Ja jos mielipiteet eivät kiinnosta, miksi luet juttuja täällä sen sijaan, että olisit niiden ihanien kaunokaisten kanssa? Jokin ei täsmää. 

Vierailija
208/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä oikein kirjoitetaan? On vaikka kuinka paljon esimerkkejä siitä, että aluksi hyvinkin negatiiviselta tuntunut suhde on kääntynyt mitä syvimmäksi rakkaudeksi.

Mainitsisitko näistä pari-kolme! 

Vierailija
209/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies tokaisi missä tahansa päin maailmaa "Hey ho, let's go!", vaikka olisi muusikko, en kuuntelisi enempää. Total red flag.

Ho Ho Ho! 🥶😲

Voi tarkoittaa kumpaa vaan. Nuorempien jenkkimiesten puheessa käytetään halventavasti, vähän vanhemmilla Ho there! voi olla ihan ihailua.

Vierailija
210/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kaikki palstamiehetkin iskupuuhissa jotka täällä haukkuvat naisia aina ryhävalaiksi?

Tää nauratti

Vierailija
211/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ho Ho Ho! 🥶😲

Joulupukkihan on pukki.

Vierailija
212/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sitä, että tästä lähtien voi ottaa miesten ilkeilyt ja haukkumiset merkkinä kiinnostuksesta?

Vierailija
213/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen itsekin miksi kukaan haluaisi elämäänsä lisää vastoinkäymisiä negatiivisen, myrkyllisen kumppanin muodossa. Kumppanin pitäisi olla voimavara, joku joka nostaa huonolla hetkellä, ei joku, joka painaa alas jopa niissä hyvissä hetkissä.

Kannattaa kiertää myrkylliset, negatiiviset ihmiset kaukaa. 

Vierailija
214/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että tästä lähtien voi ottaa miesten ilkeilyt ja haukkumiset merkkinä kiinnostuksesta?

Vaikea sanoa. Tahtoisin sanoa ei. Itse kuitenkin aion jatkossakin kiertää ilkeät, haukkuja jakavat miehet kaukaa. 

Vierailija
215/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistan, että olen ehkä kerran sittenkin kohdannut negailua! Eräässä työtilanteessa ysärin lopussa tai 2000-luvun alussa, jolloin nämä jutut kai tulivat muotiin, tapasin kosteilla kokkareilla myynnin ja markkinoinnin parissa työskentelevän miehen, joka yritti ikään kuin kiusata minua.

En enää muista mitä hän sanoi, mutta pidin sitä outona ja sanoin lopulta jotain sellaista, mitä en viitsi tässä sanoa, koska hän saattaisi jopa miestyyppinsä puolesta olla täällä. Mutta kiusaaminen loppui siihen lauseeseeni, hän käyttäytyi sen jälkeen ihan normaalisti. Osaan kyllä jäädyttää ihan hyvin tilanteen tarvittaessa olematta kuitenkaan ilkeä.

Jouduin jatkossakin olemaan hänen kanssaan tekemisissä noin 10 vuoden ajan eikä hän enää koskaan toiminut samoin. Ehkä hän testasi negailutekniikkaa minuun, mutta tuli antaneeksi itsestään erittäin huonon kuvan. Pyrin välttelemään häntä parhaani mukaan, mutta loppujen lopuksi hän kuitenkin osoittautui ihan mukavaksi ihmiseksi (kunhan oli mennyt naimisiin).

Olen aina tulkinnut alkukohtaamisemme hänen sosiaaliseksi kömpelyydekseen eli siten, että hän halusi huomiotani, mutta ei osannut tehdä sitä myönteisellä tavalla. Eli ei osannut olla naisten kanssa tekemisissä, vähän sellainen hessu hopo, joka oli ihan älykäs, mutta jolla kuitenkin on naisten suhteen vaikeaa. Sen tyyppinen mies juuri olisi lukenut iskuoppaan ja ottanut siitä mallia.

Minusta teinipojat käyttäytyvät niin kuten jo ketjussa mainitsin. Mutta ei hän ilkeä ollut, se vaikutti vain epäonnistuneelta keinolta tehdä tuttavuutta naisen kanssa, joka ei pystynyt pakenemaan paikalta työtehtävän takia.

Vierailija
216/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen sitä mieltä, että negaaminen ja ulkonäön kehuminen ovat tyhmiä tapoja iskeä ninen. Minä aloitan keskustelun kysymällä: "Mitä kuuluu?"

Vierailija
217/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisia kommentteja on tullut kuultua aikuisilta miehiltä vuosien varrella. Fiksuja tuskin ovat olleet. Olen noissa tilanteissa poistunut tyynen rauhallisesti paikalta tai pyytänyt miestä poistumaan ja jättämään minut rauhaan. 

Vierailija
218/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkalleen tiedä, mitä on negaaminen, kun en somea harrasta muuten kuin täällä nimettömällä keskustelupalstalla, välillä toisella ilman nimimerkkiä ja tiliä. Mutta näköjään on yleinen termi, kun täällä kaikki heti sen ymmärtävät. Ja ymmärrän sen englannin kautta, mutta tuli kyllä taas onnellinen olo siitä, että vaikka olen sinkku ja alle 30, en ole tuollaista iskemisten suhteen sitten joutunut kohtaamaan, kun en käy missään tai käytä somea. Ehkä se some on se NEGAAMISEN aiheuttava paha vihollinen, jo koko otsikko kuulosti kauhealta. Mutta älkää olko somessa sitten, niin ei kukaan teitä negaa. Ei ole minua negattu vielä, voi johtua tietyn somen puutteesta tai sitten vain hyvästä tuurista.

Vierailija
219/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kiinnostus ei välttämättä ole positiivista.

Vierailija
220/408 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkalleen tiedä, mitä on negaaminen, kun en somea harrasta muuten kuin täällä nimettömällä keskustelupalstalla, välillä toisella ilman nimimerkkiä ja tiliä. Mutta näköjään on yleinen termi, kun täällä kaikki heti sen ymmärtävät. Ja ymmärrän sen englannin kautta, mutta tuli kyllä taas onnellinen olo siitä, että vaikka olen sinkku ja alle 30, en ole tuollaista iskemisten suhteen sitten joutunut kohtaamaan, kun en käy missään tai käytä somea. Ehkä se some on se NEGAAMISEN aiheuttava paha vihollinen, jo koko otsikko kuulosti kauhealta. Mutta älkää olko somessa sitten, niin ei kukaan teitä negaa. Ei ole minua negattu vielä, voi johtua tietyn somen puutteesta tai sitten vain hyvästä tuurista.

Ei se negaaminen tapahdu somessa, vaan ilmeisesti ihan livenä. Näin olen ymmärtänyt.