Negaaminen iskemisessä
Onko teitä yritetty koskaan negaamalla iskeä? Oletko itse negannut? Onko tämmöinen oikeasti tuottanut tulosta jollekin? Mietin jos kokeilisin tätä yhteen nättiin naiseen. Luultavasti saa vain kehuja miehiltä niin tällä voisin erottua joukosta ja saada hänen huomionsa. 🤔
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
"Tuohan tarkoittaa, että kelpuutat sitten kenet tahansa, ja se kuka tahansa olisi voinut olla myös se aiempi. Harva nainen arvostaa olevansa kuka tahansa, kun kumminkin viimeistään hääpuheessanne kateellinen bestmanisi kertoo hauskana vitsinä että sulhanen yritti iskeä 678 naista ennen tätä ihanaa vaimo Hannaa, ja Hanna sitten lopulta suostui treffeille. Luultavasti kertoo jo ennen häitä. Tällaisten ihmisten kaveritkaan ei ole ikinä niitä maailman kivoimpia ihmisiä, ja luultavasti katkeria itsekin. Niitä kituttaa että sä ehdit kysyä Hannalta ennen niitä, ja ne kyllä heittää keppejä sun rattaisiin."
Nyt sinä ajattelet, että jokainen lähestyminen tarkoittaisi, että olet menossa naimisiin.
Kyse on normaalista tutustumisesta, kun treenataan. Jokainen pariutumismarkkinoilla ollut on käynyt läpi tuon prosessin. Se alkaa jo noin 11-vuotiaana osalla, esim itselläni.
... Ja mitä kavereihin tulee, niin naisista ei kannata heille puhua mitään. Hyvä kun tuli puheeksi, herrasmies ei nimittäin kerro naisjutuistaan muille.
Jos naisten kanssa ei ole paljon kokemusta, täytyy ottaa huomioon, että muut ovat aloittaneet jo yläasteen alussa viimeistään, jolloin lähdetään takamatkasta ja treeniä pitää tulla yhtä paljon kuin muilla on tullut vuosien varrella, jotta kalibroituminen voisi tapahtua. Tosin aikuisella oivallukset varmaan tapahtuvat nopeammin. Mutta muutama kymmenen lähestymistä ei missään nimessä riitä. Kyllä siihen pitää tulla rutiinia, että naisten kanssa uskaltaa jutella ja sitähän voi treenata muidenkin kanssa.
Kun taidot lisääntyvät, kannattaa valita vaikka joku kiukkuinen naapuri testimielessä. Jos pystyt pehmittämään hänet niin että hän pitää sinua hyvänä tyyppinä ja sulaa hymyyn, pärjäät todennäköisesti naistenkin kanssa erinomaisesti. Naisten lähestyminen ei poikkea periaatteessa muiden ihmisten lähestymisestä. Jos joku opettaa sinulle muuta, hän on huijari. Naistenmiehet ovat taitavia ihmisten jututtamisessa, monet saavat siitä leipänsä (näyttelijät, poliitikot, kauppamiehet yms. noista ammattiryhmistä löytyy paljon naistenmiehiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten tuo edes voisi toimia? Miksi kukaan kiinnostuisi kenestäkään joka yrittää tutustua negatiivisilla kommenteilla?
Tarkoitus on heikentää itsetuntoa jolloin kaunis nainen lähtee hakemaan hyväksyntää tältä mieheltä. Harvaan toimii.
Tarkoitus on saada masamainiot ja samit vaikuttamaan ikäviltä ja ahdistavilta. Porukan vähän naisista ymmärtävän on helppo loistaa vaikka vain kehuisi naisen silmiä, kun nämä kielellisesti lahjakkaat samit tuhlaavat aikansa mitä mielikuvituksellisempien loukkauksien keksimiseen.
Se komea julkkis joka kurssia myy, nauraa matkalla pankkiin (ja treffeille). Ensin epätoivoiset ranet käy vonkaamassa ja haukkumassa naisia, jonka jälkeen tämä kouluttaja poimii kypsyneet naiset omaan sänkyynsä. Yhdessä nauravat minkälaiset pygmit sitä naista onkaan lähestyneet viime päivinä.
Kumminkin itse sitten sydämistytte kun tulee osuva vastaus.
Joo, negaaminen ei Suomessa toimi, ja saa olla todella komea ja muuten mukavan oloinen, että se toimisi muuallakaan. Että nainen ajattelisi, että toi nyt töksäytti, mutta kelvatkoon kertaseuraksi silti.
Tavallaan sääli näitä sinänsä hyväntahtoisia naisettomia, jotka vielä maksaa rahaa ihan roskasta. Tosin niistä tulee aika äkkiä naisia v ihaavia, joten sitten on ihan oikein jos ilkeältä viedään rahat.
Vierailija kirjoitti:
Kumminkin itse sitten sydämistytte kun tulee osuva vastaus.
Tämä. Kun nollaitsetunnon omaava entinen koulukiusattu yrittää alkaa kiusaajaksi änkyttäen jotain hermostunutta "sulla on to to toosi rumat hiukset ja leeveä perä mutta hyväksyn sut seu seu raani jos me me mennään reffeille heti tästä", niin sen mean girlin vastaus voi olla aika kova kiteytys kaikista niistä ilkeyksistä, joita miehelle voi sanoa. Naiset yleisesti ottaen kumminkin ON parempia verbaalisesti.
"Tarkoitus on heikentää itsetuntoa jolloin kaunis nainen lähtee hakemaan hyväksyntää tältä mieheltä. Harvaan toimii. "
En usko että se toimiii tuolla logiikalla lähes kenelläkään vaikka niin usein pelimiehet esittävät. Uskon että ainoa logiikka jolla se voi toimia on se että negatiivisella kommentilla saat sen toisen huomion ja hän alkaa ihmettelemään että kuka tyyppi oikein olet. Sen jälkeen voitkin sitten tehdä paremman vaikutuksen kun olet saanut sen huomion.
Iskemisessähän se vaikein vaihe on saada se toinen huomaamaan sinut niin että pääset siihen kunnon kontaktiin. Ja negaaminen voi joskus olla keino siihen. Harvoin mikään paras keino mutta ehkä sitten joskus.
Paras vastaus negaajalle, sanotaan iloisesti huudahtaen:
"EIKÄÄ! Et oo tosissas! Siis Oo Äm Geee! Onko mut valittu uuteen Sillä Silmällä jaksoon! Oon aina halunnut siihen, ootko sä se mulle valittu stailaaja homokaveri???"
Jonkinlaista kokemusta on itsellänikin tästä asiasta. Ei kylläkään ihan ventovieraiden taholta vaan useamman kerran on tapahtunut niin että tuttu mies tai jopa ihan kaveriksi luokiteltava mies on alkanut ns. kettuilemaan mulle melko rankastikin. Näillä on siis jo ollut tiedossa, että minulla on ronski huumorintajua ja ilmeisesti sen alle on helppo sitten verhota näitä tylyttämisiä. Itsehän en ole sillä hetkellä edes tajunnut, että kyse voisi olla kiinnostuksen osoittamisesta mutta myöhemmin on naispuoleiset kaverit sanoneet, että sehän yritti iskeä sua. Noh, vaikutus on kyllä ollut ihan päinvastainen. Yksin kotona olen sitten itkenyt, että mikä minussa aiheuttaa sen, että minulle ei voi puhua kauniisti, kehua tai yrittää vokotella niinkuin muita naisia. En ole edelleenkään ymmärtänyt miksi minua lähestytään usein näin. Enkä minä varsinaisesti mitään kehujakaan vailla ole, ihan riittäisi jos pyytäisi vaikka neutraalisti kahville, jos jotain sellaisia aikeita on.
Jos olet komea niin on ihan sama mitä suustasi päästät ja homma toimii. Taviksena en kuitenkaan suosittelisi kokeilemaan negaamista.
Positiivinen, helposti lähestyttävä olemus ja keskustelunavaus ihan tavallisista asioista on mulla toiminut ihan hyvin.
Negailu kuulostaa typerältä.
Vierailija kirjoitti:
"Tarkoitus on heikentää itsetuntoa jolloin kaunis nainen lähtee hakemaan hyväksyntää tältä mieheltä. Harvaan toimii. "
En usko että se toimiii tuolla logiikalla lähes kenelläkään vaikka niin usein pelimiehet esittävät. Uskon että ainoa logiikka jolla se voi toimia on se että negatiivisella kommentilla saat sen toisen huomion ja hän alkaa ihmettelemään että kuka tyyppi oikein olet. Sen jälkeen voitkin sitten tehdä paremman vaikutuksen kun olet saanut sen huomion.
Iskemisessähän se vaikein vaihe on saada se toinen huomaamaan sinut niin että pääset siihen kunnon kontaktiin. Ja negaaminen voi joskus olla keino siihen. Harvoin mikään paras keino mutta ehkä sitten joskus.
Ainoa paikkansa pitävä lause on se, että riittävän uhkaavalta vaikuttaessaan mies todellakin saa naisen huomion.
Se ei ole positiivista eikä johda kuin karttamiseen, paitsi jos kyseessä on sosiaalisilta taidoiltaan ylivoimainen ja draamasta nauttiva yksilö. Silloin draamakuningatar ryöstää ilkeän miehen itsetunnon rippeet kuin karkin lapsen kädestä.
Tällä on varma saanti, toimii joka kerta:
- Anteeksi neiti, mutta miksi pukeudutte kuin 10 euron katuhuåra?
Pahimmillaan negailu suolaa koko kaveripiirin kahteen suuntaan. Nainen katsoo, että onpas törppö mies ja jos on vähän ujompaa/arempaa sorttia, rupeaa välttämään koko sitä piiriä, jossa negaajaukko liikkuu. Eli kaikkien muidenkin siinä porukassa olevien miesten mahdollisuudet tähän naiseen vähenee. Samalla hän tietysti kertoo omalle kaveripiirilleen, miten urpo negaajaukko on, joten muutkin naiset alkaa vältellä sitä ukkoa...
Että suunnilleen tyhmintä mitä "pokatessa" voi tehdä.
No tämäpä mukava tieto, eli kaikki törkyhuutelijat ovat vain yrittäneet iskeä minua.
Huono idea. Menetät maineesi koko tytön kaveripiirissä myös.
Siks pokaamista harjoitellaan tuntemattomiin, koska tutut vaan nauraa ja maine menee.
Kyllä nyt on taas urpoja vedätetty. Ei toimi.
En ole kohdannut, mutta oletan jos kohtaan, että ko. idiootti on uskonut "pelimiesstrategian" toimivan.
Tuollaisessa tilanteessa vastaisin veret seisauttavan julmalla vastanegaamisella, johon sisältyisi "en halua tapailla ihmistä, joka on niin tyhmä, että uskoo pelimies-ohjeita."
Ja olisin kiitollinen, että idiootti on paljastanut itsensä, ennen kuin tuhlasin häneen enempää aikaa.
MIKÄÄN määrä komeutta tai varallisuutta ei tuossa tilanteessa auta.
Tuo kun epävarma poikanen tulee kokeilemaan niin on vaikea pitää pokkaa. Siinä tavallaan tilanne kärjistyy väärän alaiseksi kun itsevarmuutta teeskentelevät märkäkorva on oikeasti ihan paniikissa, ja minä pidättelen nauruani. Mutta vältän loukkaamasta noita, ne on oikeasti epävarmoja ihmisiä.
Ikävä kyllä kun äijä tärisee ja katselee anovasti ja oikeasti pelkää yhtä paljon onnistumista ja epäonnistumista, niin ei onnistu sen paremmin palvonnalla kuin negaamallakaan.
Luonnostaan itsevarmat kyllä pystyvät sillee lempeästi kiusottelemalla tekemään itsestään kiinnostavan.
Se on sitten toinen juttu että jaksaako seurustella luonnostaan itsevarman mirrimagneetin kanssa vai olisko tuollainen epävarmana tutiseva negaaja sittenkin tutustumisen väärti?
En edes tiennyt, että joku on yrittänyt tällaista tekniikkaa joskus käyttää. Ei taatusti toimi. Miksi kukaan haluaisi olla epäkohteliaan töksäyttelijän kanssa. Lähimmäs tätä taitaa mennä "sä varmaan luulet olevas hyvännäköinen, mutta toi sun kaveri on kyllä tosi tosi hyvännäköinen", jonka joku heitti baarissa keskustelunavaukseksi joskus aikoinaan. En tiedä oliko tarkoitus yrittää jotenkin iskeä mun kautta sitä kaveriani vai olinko kohteena minä, mutta kumpikaan ei kyllä onnistunut.