Ite teen sata etunojapunnerrusta 20 kilon reppu selässä per päivä. Mites te liikutte?
Kommentit (22)
Käännän välillä kylkeä. Joskus patikoin veskiin, joskus jääkaapille. Toisinaan pikku retki sängystä sohvalle vetreyttää mukavasti.
Kävelen 15 km ja painoja nostelen tuhansia kiloja päivässä. Aika heikkoa tuo sun treenis.
Etunojassa, 20kg edessä, eli samoin ajatuksin
200 etunoja punnerrusta 30kg reppuselässä 4 kertaa joka päivä, lisäksi kävelen/juoksen15km lenkkejä ja käyn salilla.
Mä kannan 20kilon ylipainoa kokoajan mukana fyysisessä työssä.
500 X-hyppyä ja 250 etunojapunnerrusta 30kg lisäpainolla. Ap, sinulla on vielä sarkaa.
500 etunojapunnerrusta 75kg lisäpainolla 6 kertaa päivässä
Just käännyin sohvalla mahalteen.
Mä teen tuhat punnerrusta 50 kg repussa.
Eikö valkoisen miehen taakan kantamista lasketa mukaan?
Käännän kirjan sivua, monta kertaa päivässä.
Joka päivä käyn 10 km kävelylenkillä 120 kg painava tukki olalla. Puolivälissä vaihdan toiselle olalle.
Ei oikein punnerrella kun tuo olkapää alkoi vittuilemaan. Meni 90-luvulla 120+ rikki ja leukoja 35+, mutta se olkapää meni rikki sijoiltaan autoremontissa vääntäen. Nyt en sitten tiedä olisiko jostain kevennetystä punnertamisesta, siis useampi toisto mutta köykäisempi kuorma, mitään hyötyä.
Peppu selässä kyykkyhyppelen. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Peppu selässä kyykkyhyppelen. Toimii!
Kenen peppu?
Mulla on ihan riittävän kokoinen mahareppu luonnostaan, ja sen kanssa punnertelen.
Köyrin rajusti viisi kertaa päivässä tunnin kerrallaan.
Pyöräilin reppu selässä metsäpolkuja pitkin 5km grillipaikalle, grillasin pari makkaraa ja pyöräilin takaisin.