Onko teistä epäkohteliasta tiedustella lapsenlapsilta milloin on vauvoja tulossa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Epäkohteliasta se on anopillakin 10 vuotta jatkunut: tehkää tyttö, tehkää tyttö, tehkää tyttö. Ilmeisesti meidän 2 poikaa on jotenkin vajavainen perhe anopille.
Yhtä hävytöntä, kun minä olisin 10 vuotta toitottanut hänelle: joko laihdutat? Joko laihdutat? Joko laihdutat..?
Sanoppa sille kerran! Ei taida enää kysellä!
Vierailija kirjoitti:
Hengitä välillä, sulla katkee muuten suoni päästä.
Miten niin, noi on tosiasioita, ei niitä tarvii kysellä!
Milloin sun verisuoni poksahtaa kun meni noin tunteisiin!
Mistä sen etukäteen voisi tietää?
Kysyisin vastakysymyksenä, milloin sun hautajaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana nuoret naiset on niin itkupillejä että pienikin väärä sana tai ilme niin hän vetää välit poikki :D
"Onkos sinulla jo tyttöystävä" ?
En halua keskustella asiasta edes oman äitini kanssa joten pidän kysymystä sopimattomana myös mummon tai tädin suusta. Minulla on syyni miksi lapsia ei ole eikä varmaan tulekaan mutta en halua keskustella siitä.
Minä en loukkaannu kysymyksestä, mutta se on todella kiusallinen, koska liittyy seksielämään. En halua avata sitä ulkopuolisille.
On. Kyllä ne ilmoittaa jos niitä on tulossa.
Isovanhemmalta voi tuossa tilanteessa kysyä, koskas ne sun hautajaiset on tulossa.
On junttia. Myös sisarusten perään kysyminen on inhottavaa: meille ainakin vauvavuosi oli niin rankka, että vaikka mietimmekin ennen että olisihan kaksi lasta ehkä kiva juttu, mutta lapsilukumme taitaa jäädä yhteen. Vauvamme oli 4 kk, kun jotkut vanhemmat ihmiset alkoivat jo kysellä sisarusta, ja itse silloin ainakin pelkästään kauhistuin ajatustakin! Äitinikin suoraan sanoi, että lisää lapsia vaan, ja kun kysyin, eikö X muka riitä, niin äitini mielestä ei! Toki äiti itse halusi ja sai suurperheen ja tämä lapsenlapsi jää todennäköisesti ainoaksi lapsenlapseksi hänelle.
Minusta on, eihän kaikki edes tee lapsia vaikka parisuhteessa. Odota iloista ilmoitusta.
No joo, varsinkin jos pariskunta on joku parikymppinen ja mahdollisesti vasta ensimmäisessä oikeassa parisuhteessa. Monet vanhemmat/isovanhemmat vitsin varjolla yrittää heittää kysymystä. Ankeaa varsinkin sille "miniäkokelaalle".
Yksi kerta ehkä vielä nippanappa menettelee, mutta toinen kerta on jo törkeää!