Mitä aiot tehdä tänään?
Kommentit (44)
Istun kotona ja syön suklaata sekä katson elokuvia peiton alla. Krapulapäivä.
Ahdistua siitä että en saa mun opparia tänä keväänä valmiiksi kun työt vie kaiken ajan. Enkä jaksa tehdä vappuna mitään kun uusi työ vie kaikki mehut. Silti lähen kyllä tuonne ulos aurinkoon kävelemään/ulkoilemaan. Jotain hyvää ehkä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistua siitä että en saa mun opparia tänä keväänä valmiiksi kun työt vie kaiken ajan. Enkä jaksa tehdä vappuna mitään kun uusi työ vie kaikki mehut. Silti lähen kyllä tuonne ulos aurinkoon kävelemään/ulkoilemaan. Jotain hyvää ehkä kaupasta.
Ole onnellinen siitä että sinulla on töitä, itse taas kärvistelen työttömänä. Ei ole herkkua tämäkään. Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen siitä että sinulla on töitä, itse taas kärvistelen työttömänä. Ei ole herkkua tämäkään. Voimia sinulle.
Kiitos. Niinhän se on, että kolikolla on aina kaksi kääntäpuolta. Tsemppiä ja aurinkoista vappua sinulle myös!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaikka pari leipää tekisin ensin ja keittäsin kahvit. Mietitiään päivää sitten sen jälkeen.
Itsekin juuri söin aamupalani.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivä. Olen yrittäjä.
Yrittäjyys on varmasti mukavaa myöskin.
Pihatöitä. Ne on myöhässä takatalven takia.
Lisäksi seulon ja hinnoittleen tavaraa, koska viikonloppuna on kaksi kirppistapahtumaa, joissa yritän päästä mahdollisimman paljosta eroon.
Rahastaa työnantajaa toisella yövuorolla putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivä. Olen yrittäjä.
Miksi yrittäjät valittavat siitä, että ei ole vapaata tai sitä on liian vähän tai kun "pitää olla töissä muiden ollessa vapaalla" jne vaikka yrittäjyyshän on täysin oma valinta?!?
Enkä nyt tarkoita sinua vaan tuli vain mieleeni, tälläkin palstalla sen vain huomaa säännöllisesti.
Otan lungisti, herkuttelen, katson Netflixiä, jotain pieniä kotihommia ehkä, perunasalaatin tein onneksi eilen illalla makuuntumaan. Huomenna autokaupoille, olen loppuviikon lomalla, ja opiskelija lapsi tulee kotiin😍
Vierailija kirjoitti:
Rahastaa työnantajaa toisella yövuorolla putkeen.
Kuulostaa unelmalta. Odotan itsekin että pääsisin töihin ja tekisin kaikki mahdolliset pyhät töitäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpäivä. Olen yrittäjä.
Miksi yrittäjät valittavat siitä, että ei ole vapaata tai sitä on liian vähän tai kun "pitää olla töissä muiden ollessa vapaalla" jne vaikka yrittäjyyshän on täysin oma valinta?!?
Enkä nyt tarkoita sinua vaan tuli vain mieleeni, tälläkin palstalla sen vain huomaa säännöllisesti.
Se johtuu siitä että yrittäjätkin ovat erilaisia ihmisiä. Älkää siis aina yleistäkö, siitäkin koituu harmia. Ymmärrän yrittäjyyden haasteet sekä vastuullisuuden mutta myös hyvät puolet ja tietynlaisen vapauden, tietysti riippuen yrittäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Otan lungisti, herkuttelen, katson Netflixiä, jotain pieniä kotihommia ehkä, perunasalaatin tein onneksi eilen illalla makuuntumaan. Huomenna autokaupoille, olen loppuviikon lomalla, ja opiskelija lapsi tulee kotiin😍
Kuulostaa ihanalta!
Kävin jo kävelyllä. Lehtikotiloita oli paljon tiellä.
Nukuin tänään pitkään koska on vapaapäivä töistä, nyt juon aamukahvia ja olen tietokoneella. Päivällä käyn ehkä sukulaisilla ja samalla kaupassa. Iltapäivällä varmaan pelaan ps5 ja sitten käyn nukkumaan aikaisin että aamulla jaksaa herätä töihin 6:30. Ei siis mitään erikoista tänään vaan enemmänkin huilimispäivä tämä.
M33
Näin pienyrittäjänä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi minun pitäisi olla vapaalla silloin kun muut ovat. Voin sopia työni juuri niin kuin itse haluan, ja jos haluan tai tarvitsen jonkin tietyn päivän vapaaksi, en vain sovi asiakkaita sille päivälle. Ei tarvitse hattu kourassa anella vapaata tai sopia työvuoroja kenenkään kanssa. Sopii juuri minulle.
Keskustaan ja torille vappumeininkejä katselemaan ja kevään ensimmäinen pallojäätelö syömään.
Ehkä marssille, sen jälkeen löysäilen koko päivän.
Lasteni isä ei anna minun tavata lapsia mutta tapaamisiin tulee vain nuorempi lapsi koska vanhempi opiskelee ja käyttää valtaa asioissa. Suomessa sinunkin elämästäsi voidaan päättää ilman että olet edes tietoinen mistään, itsellenikin tämä tuli yllätyksenä. Toinen puoli onkin se että minunkaan ei ole pakko koskaan ottaa hoitovastuuta, voin sanoa jos hän muuttaa mielensä että tapaan lasta aina kun se sopii ja viikonloput eivät sovi. Jatkossa käytän hyväksi sitä että ei ole pakko suostua enää mihinkään. Kuolkoon väsymykseen koko äijä. Minä elän omaa elämääni. Hahhah.