Miksi rahat loppu jatkuvasti?
Tuloja joka kuukausi 2500-2700€
vuokra 850
laskuja toki on
Minä ja lapsi asutaan tässä taloudessa.
Miksi rahat on loppu jatkuvasti?!?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sähkölasku tule 3kk välein? Kiinteistövero kerran vuodessa, samoin tienhoitomaksu? Vakuutuksetkin saa tulemaan kerran tai kaksi kertaa vuodessa. Miten te maksatte niitä joka kuukausi?
Ei tule. Sähkölaskut sillä laskutusvälillä MINKÄ ITSE ON SÄHKÖYHTIÖNSÄ KANSSA SOPINUT. Toisilla se on kerran kuussa, toisilla 2 kk välein, jne.
Oma kokemus, että menee kulutuksen mukaan. Sähköyhtiöllä on ns. minimiveloitus, jos et huhtikuussa kuluta sen rajan yli et saa laskua, mutta jos huti-toukokuun kulutus menee rajan yli saat laskun jolla nämä kaksi kuukautta samassa. Joku vuosi tuli lasku kesä-elokuu. Ikinä en ole itse valinnut laskutusväliä sähkölle.
se että sinä et ole VALINNUT ei poista sitä faktaa että sinä olet sen sähköyhtiön kanssa SOPINUT. Siitä löytyy ihan "mustaa valkoisella" kun sähköyhtiöllä on sinun allekirjoitus, joka tosin nykyään on todennäköisesti digitaalisesti suoritettu.
Kyllä tuon rahan pitäisi riittää ja jääkin.
Kallis vuokra eikä tulosi lopulta ole kovin paljoa kahdelle. Ja mitä ne laskut on? Osamaksuja, suoratoistoja vai mitä?
Nukuitko koulussa matikantunnit ja peruslaskutoimitukset tuottaa vaikeuksia? Laske yhteen menot ja ymmärrä, ettei saisi tulla isompi summa kuin tulot ovat
Ei Yle Areenaan mene yhtään rahaa. Verotus on eri asia kuin kuukausimaksu ja se vero kattaa paljon muutakin kuin vain Areenan.