Ärsyttää köyhät Huutonet-ostajat!
Siksi koska olen itsekin köyhä.
Tiesin, että rahat tulee olemaan vähissä ennen lapsilisää ja siksi jo ennakoiden laitoin Huuto-net kohteen myytäväksi, jotta saisin ruokaan rahaa, kohde sulkeutui sunnuntaina ja nyt ostaja haluaa maksaa vasta perjantaina. Oli vieläpä kiilannut toisten samojen huutajien ohi, uutena huutajana ja nyt ei ole varaa maksaa.
Miksi ostatte, jos ei ole varaa ostaa! Itse en en osta Huutonetistä mitään, jos ei ole varaa maksaa heti.
Kommentit (94)
Vierailija:
Vierailija:ensin kohdetta huutaa systemaattisesti samat huutajat, sitten sieltä sivusta tulee yhtäkkiä joku impulssiostaja, joka voittaa huudon. No suurin osa heistä varmaan maksaa ajallaan, mutta tuommoinen impulssimainen toiminta viittaa usein sellaiseen heräteostotaipumukseen, mihin liittyy myös häilyvyys maksuajoissa.
...
Huutaa just viime minuuteilla. Ainoastaan höntit huutaa ajoissa. Kun huutaa viime minuuteilla saattaapi saada kohteen itselleen, jos nuo höntit eivät istu passissa, kun kohde sulkeutuu. Ja just viime minuuteilla hinta saattaa nousta aika roimasti.
T:Yksi, joka huutaa lähes tulkoon aina viime minuuteilla.
Kyllä minä pidän sellaisia systemaattisia, harkitsevia huutajia kuitenkin luotettavampina, kohteeni ei kuitenkaan ollut mikään sellainen kilpalaulanta, kuten suosituimmat joskus ovat. Jotenkin näissä yllätysvedoissa tulee tunne, että halusiko ostaja edes tuotetta vaan oliko kyse, jostain impulssista, kun se nyt kerran oli sulkeutumassa.
vaan kun kohde sulkeutui sunnuntaina, niin saan rahat ehkä ensi viikon maanantaina.
Vierailija:
saan rahaa ruokaan silloin kun rahat on vähissä, ovat siis arvokkaita lisätuloja, muuten en Huutonetissä edes myisi, jos rahat jotka sieltä saan ei tulisi tarpeeseen. Eikös Huutonet ole nimeenomaan huutokauppa? Ei siihen ainakaan mitään normaaleja kaupankäynnin lakeja sovelleta, kun kerran mitään verojakaan ei makseta. Kirpparillakin, jota Huutonet vastaa maksetaan tavarasta heti eikä vasta 15. päivä.
Ap please tee kaikille huutajille palvelus ja laita sääntösi selvästi esille kohteisiisi. Näin ei tule kenellekkään pettymyksiä ja sinä saat rahat heti. Yleinen olettamus on, että jos maksuaikaa ei ole merkitty kohteisiin, se on 7 päivää. Ja mikset voi laittaa kohteita aikaisemmin myyntiin (esim. viikkoa aikaisemmin) ja näin saisit rahat ajoissa?
Vierailija:
vaan kun kohde sulkeutui sunnuntaina, niin saan rahat ehkä ensi viikon maanantaina.
Ja jos viikonloppuja ei lasketa mukaan, niin tuosta olisi tullut kuusi arkipäivää, mikä ei todellakaan ole mikään pitkäaika.
Ja sulle, joka marisi noista viimehetken huutajien luotettavuudesta. Ebayssä, jos todella haluat tuotteen, sun on oikeastaan pakko huutaa viiemeisellä minuutilla.
eikä mikään 7 päivää maksuaikaa. Ettei vain tämä " yleinen olettamuksesi" olisi ihan oma olettamuksesi. Vai onko minulle vain tuurilla sattunut ne fiksuimmat, nopeat ostajat.
Ap.
Vierailija:
eikä mikään 7 päivää maksuaikaa. Ettei vain tämä " yleinen olettamuksesi" olisi ihan oma olettamuksesi. Vai onko minulle vain tuurilla sattunut ne fiksuimmat, nopeat ostajat.
Ap.
Joten sori nyt vaan, ei ole mun olettamus. Ja miten niin, hidas ostaja on automaattisesti paskapää, mutta henkilö, joka maksaa heti, on sitten todella fiksu ihminen. Niinkö? Ihan totta, meneppäs tuonne huutonetin keskustelupalstalle ja laita sinne kysymys: Kuinka kauan odotatte maksua ja aika varmasti saat tuon saman vastauksen -> 7 päivää.
Vierailija:
Vierailija:
vaan kun kohde sulkeutui sunnuntaina, niin saan rahat ehkä ensi viikon maanantaina.Ja jos viikonloppuja ei lasketa mukaan, niin tuosta olisi tullut kuusi arkipäivää, mikä ei todellakaan ole mikään pitkäaika.
Ja sulle, joka marisi noista viimehetken huutajien luotettavuudesta. Ebayssä, jos todella haluat tuotteen, sun on oikeastaan pakko huutaa viiemeisellä minuutilla.
Ostajat ei taida käsittää, että myyjäkin voi olla köyhä ja myydä vain saadakseen rahaa. 6 päivää tulisi kyllä olemaan minulla pisin, mitä olen joutunut rahoja odottelemaan, yleensä rahat tulevat aika pian ja ostajat oikein iloisesti laittavat viestiä kuinka kävivät jo maksamassa.
Vierailija:
Ostajat ei taida käsittää, että myyjäkin voi olla köyhä ja myydä vain saadakseen rahaa. 6 päivää tulisi kyllä olemaan minulla pisin, mitä olen joutunut rahoja odottelemaan, yleensä rahat tulevat aika pian ja ostajat oikein iloisesti laittavat viestiä kuinka kävivät jo maksamassa.
Jos haluat heti rahaa, niin vie jotain kaniin tai ota pikavippi tms. Tai miksi sitten pitää elää ylivarojen? Sähän sanoit, että tiesit tarvitsevasi rahaa ennen lapsilisiä. Ja tuohan olisi ollut kuusi ARKIpäivää. Ei noita la-su voi laskea mukaan, koska silloin ei rahat liiku mitenkään päin.
jos haluaa saada rahansa, koska on taas vaivaa laittaa tuote uudestaan myyntiin tai metsästää toiseksi tullutta huutajaa,
mutta toivomus on, että aikaisemmin maksettaisiin. 7 päivää on se maksimi, minkä myyjä suostuu odottamaan, eikä mikään suositus maksuajaksi. Kyllä minä luulen, että suurin osa myyjistä suhtautuu vähän nyreissään siihen, joka aina maksaa vasta viikon päästä.
Minusta tuntuu, että olet käsittänyt vähän väärin tämän maksuajan.
Vierailija:
jos haluaa saada rahansa, koska on taas vaivaa laittaa tuote uudestaan myyntiin tai metsästää toiseksi tullutta huutajaa,
mutta toivomus on, että aikaisemmin maksettaisiin. 7 päivää on se maksimi, minkä myyjä suostuu odottamaan, eikä mikään suositus maksuajaksi. Kyllä minä luulen, että suurin osa myyjistä suhtautuu vähän nyreissään siihen, joka aina maksaa vasta viikon päästä.Minusta tuntuu, että olet käsittänyt vähän väärin tämän maksuajan.
Kyllä suurinosa myyjistä odottavat maksua ihan ilomielin 7 päivää, jotkut jopa 10 päivää. Kaikki eivät ole yhtä persaukisia kuin ap. Ja suurimmalla osalla on myös muuta elämää huutonetin ja netin ulkopuolella.
Vierailija:
Jos haluat heti rahaa, niin vie jotain kaniin tai ota pikavippi tms. Tai miksi sitten pitää elää ylivarojen? Sähän sanoit, että tiesit tarvitsevasi rahaa ennen lapsilisiä. Ja tuohan olisi ollut kuusi ARKIpäivää. Ei noita la-su voi laskea mukaan, koska silloin ei rahat liiku mitenkään päin.
Joskus on vain ajanjaksoja, jolloin menoja on enemmän kuin tuloja ja meillä on juuri nyt niukkaa. Kyllä minä tiesin, että kuun loppua on rahat vähissä ja aikaisempien myyntikokemusten perusteella oletin, että ostajat ostaa mahdollisimman pian eikä vasta kun heille sopii.
En suosi kaneja enkä pikavippiä tai mitään sellaista, josta joudun maksamaan jälkeenpäin. Huutonetmyynti on minulle tapa saada lisätuloja.
Ap.
Vierailija:
Joskus on vain ajanjaksoja, jolloin menoja on enemmän kuin tuloja ja meillä on juuri nyt niukkaa. Kyllä minä tiesin, että kuun loppua on rahat vähissä ja aikaisempien myyntikokemusten perusteella oletin, että ostajat ostaa mahdollisimman pian eikä vasta kun heille sopii.
En suosi kaneja enkä pikavippiä tai mitään sellaista, josta joudun maksamaan jälkeenpäin. Huutonetmyynti on minulle tapa saada lisätuloja.
Ap.
Vierailija:
Kyllä suurinosa myyjistä odottavat maksua ihan ilomielin 7 päivää, jotkut jopa 10 päivää. Kaikki eivät ole yhtä persaukisia kuin ap. Ja suurimmalla osalla on myös muuta elämää huutonetin ja netin ulkopuolella.
Kyllä ne myyjätkin tarvitsevat rahaa, usko pois, miksi muuten myisivät.
On minulla oikein paljon elämää netin ja etenkin huutonetin ulkopuolella, jossa en paljon edes muuten liiku, muuta kuin myydäkseni silloin tällöin rahaa saadakseni ja varsinkaan en osta sieltä mitään. En siis oikein ymmärrä näitä huudetaan, vaikka ei ole rahaa ostaakaan-ostajia. Taitaa se Huutonet joillakin olla suoranainen pakkomielle.
Ap.
Vierailija:
Vierailija:Kyllä suurinosa myyjistä odottavat maksua ihan ilomielin 7 päivää, jotkut jopa 10 päivää. Kaikki eivät ole yhtä persaukisia kuin ap. Ja suurimmalla osalla on myös muuta elämää huutonetin ja netin ulkopuolella.
On minulla oikein paljon elämää netin ja etenkin huutonetin ulkopuolella, jossa en paljon edes muuten liiku, muuta kuin myydäkseni silloin tällöin rahaa saadakseni ja varsinkaan en osta sieltä mitään. En siis oikein ymmärrä näitä huudetaan, vaikka ei ole rahaa ostaakaan-ostajia. Taitaa se Huutonet joillakin olla suoranainen pakkomielle.Ap.
Ja sitten erilaisia tuloja, joilla paikkaa pakollisia menoja haalii eri lähteistä kuten vaikkapa Huutonet-myynnistä.
Eikö elämistä yli varojen ole se, että laittaa rahaa sellaiseen, johon ei oikeasti ole varaa.
Senpä takia laitankin niitä myytäväksi. Enemmänkin laittaisin, jos olisi aikaa ja rahkeita, nyt laitoin sen verran, että saisin siitä edes muutaman kympin, jolla saisi ruokaa.
Vierailija:
On minulla oikein paljon elämää netin ja etenkin huutonetin ulkopuolella, jossa en paljon edes muuten liiku, muuta kuin myydäkseni silloin tällöin rahaa saadakseni ja varsinkaan en osta sieltä mitään. En siis oikein ymmärrä näitä huudetaan, vaikka ei ole rahaa ostaakaan-ostajia. Taitaa se Huutonet joillakin olla suoranainen pakkomielle.Ap.
Mitäs tuumaat tästä tapauksesta:
Tämä tapahtui minulle kaksi vuotta sitten. Olin raskaana ja synnytys käynistyi äkkinäisesti ja liian aikaisin. Lapsi syntyi pikkukeskosena, viikoilla 25. Itse makasin pari päivää teholla, koska menetin paljon verta. Mies ei tiennyt sähköpostini salasanaa, joten hän ei päässyt ottamaan myyjiin yhteyttä. Ja sitä paitsi hän oli huolesta soikeana. Onneksi kaikki päättyi hyvin, lapsi selvisi ja itsekkin toivuin. Ennen tuota olin ja olen edelleenkin nopea maksaja. Tiedän, että nämä tällaiset jutut ovat harvinaisia (siis, että joutuu sairaalaan ym. mutta kyllä ne ovat vaan mahdollisia).
Satunnaisia kirpparimyyntejä ei voi säännöllisiksi tuloiksi laskea..
Nyt sitten myytkin paljon ja muitakin kohteitasi on huudettu. Voi jeesus, jos olet myynyt enemmänkin kohteita, niin ei tuon yhden ostajan rahojen odotus voi olla noin mahdotonta. Eikö nuo muiden rahat riitä vai mitä sinä vingut? Ja aikaisemmin väitit, että ainoastaan tuo yksi ostaja huusi sun kohteitasi. Ja väitit myöskin, että et myy kuin pakon edestä. Eli taidatte olla sitten koko ajan perse auki.
Ostin myös viime viikolla Lidl:stä monta kertaa tuoremehua, kun sai 3 purkkia 1 eurolla. Citymarketissa tms ne taitaa olla 0,59e kpl.
Vierailija: