Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää köyhät Huutonet-ostajat!

Vierailija
23.01.2007 |

Siksi koska olen itsekin köyhä.

Tiesin, että rahat tulee olemaan vähissä ennen lapsilisää ja siksi jo ennakoiden laitoin Huuto-net kohteen myytäväksi, jotta saisin ruokaan rahaa, kohde sulkeutui sunnuntaina ja nyt ostaja haluaa maksaa vasta perjantaina. Oli vieläpä kiilannut toisten samojen huutajien ohi, uutena huutajana ja nyt ei ole varaa maksaa.

Miksi ostatte, jos ei ole varaa ostaa! Itse en en osta Huutonetistä mitään, jos ei ole varaa maksaa heti.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa olla ostamatta krääsää rahattomana?

Minä olen mieluiten ilman tavaroita kuin käytän etukäteen tulevia rahojani. Huutonetissä huudan vain silloin, jos olen ihan varma, että minulla on vara maksaa heti kun huuto loppuu.

Ymmärrän täysin sinun tilannettasi, AP! Mielestäni joudut odottamaan kohtuuttoman kauan rahoja ja syy on ihan varmasti se, että huutaja on huutanut rahattomana. Teet juuri oikein kun hankit lisätienestiä huutonetistä etkä pikavipeistä.

Vierailija
22/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tätä on niin pirskatin vaikea tajuta? Ebayssä ja MYÖS HUUTONETISSÄ tuo maksuaikataulu on normaalisti 7 päivää, jos haluaa heti rahat, niin siitä pitää mainita kohteissa ja selvästi! Ja ainoastaan tyhmät laittaa huutonettiin kamojaan myyntiin, kun tarvitsevat samalla viikolla rahaa. Erittäin tyhmää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi edes vastannut koko ketjuun, jollei joku olisi taas nostanut ketjua kuvitellen, että poissaoloni on jotenkin näiden haistattelijoiden mielipiteen allekirjoittamista. Mutta muuten olen jo tosiaan sanottavani sanonut, eiköhän asia ole tullut selväksi, mitä mieltä olen näistä, jotka ostavat, vaikka ei ole rahaa ostaa.

Jotenkin nykyisten sähköpostien ja nettipankkien aikakautena, jolloin asioiden hoitaminen on nopeaa on niin surkuhupaisaa, kun ostajat tahallisesti viivyttelevät maksussa sekä myös yhteydenotossa, kun nyt huusivat, vaikka ei ollutkaan rahaa maksaa tuotetta. Ihan ok, jos ostajat haluavat maksuaikaa ja kysyvät sitä etukäteen!, eivätkä pidä sitä viikon maksuaikaa jonain itsestäänselvyytenä. Kiitos, että sentään suurin osa huutonetin ostajista on fiksuja ihmisiä, joille pelisäännöt on selvät, eikä mitään omavaltaisia henkilöitä, jotka omivat itselleen oikeuksia toisilta lupaa kysymättä.

Ap.

Vierailija
24/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten tarjouksen tekemiseen kuuluu samalla sitoumus ostaa tuote huutokauppa-ajan päätyttyä tarjoamallaan hinnalla, mikäli tarjous on siinäkin vaiheessa korkein

Vierailija
25/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet erittäin lapsellinen ihminen. Ja et sitten tiedä, ettei kaikilla ole nettiä kotona? Ja kaikki eivät asu netissä, joten turhaan vaadit ostajan yhteydenottoa heti. Ja varsinkin vanhoilla ihmisiilä ei saata olla ollenkaan nettipankkitunnuksia (äitinikin hankki ne vasta viime keväänä, vaikkei hänellä ole nettiäkään). Ja itse olen törmännyt moneen ostajaan, jotka käyvät pankissa maksamassa ostoksensa. Se ei kuulu mulle pätkänkään vertaa miksei heillä ole nettipankkitunnuksia. Ja myöskään nuorilla on harvemmin tunnuksia.

Vierailija
26/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja nyt sulla oli siis vaan kaksi kohdetta myynnissä? Kun vielä eilen väitit, että sulla oli monta kohdetta myynnissä??

Jospas tuo sun kohteesi oli halvin kuin ne muut? Ja mistä sitä tietää, koska samanlainen tuote tulee myyntiin. Ja olihan tuolla varaa ostaa, vaikka ei tarpeeksi nopeasti SUN mielestä ja kehtaat haukkua tuota ostajaa köyhäksi. Kun itse olet ihan samanlainen!

Olen sanonut, että olen myynyt paljon, joskin harvakseltaan aina sen mukaan, mikä on lisätulojen tarpeeni. Enemmänkin myisin, mutta kun minulla ei ole oikein aikaa laatia ilmoituksia ja muutenkin se on tehtävä, johon en mielelläni ryhdy, ihan pakottamalla saan itseni silloin, jos tiedän, että lisärahalle on tarvetta laittamaan muutaman ilmoituksen.

Nyt minulla on ollut myynnissä muutama kohde, pääkohde (josta kirjoitan) sulkeutui sunnuntaina ja toinen maanantaina ja yksi sulkeutui eilen. Pääkohde oli muutaman kympin kohde ja nämä 2 muuta kohdetta muutaman euron kohteita ja toisesta niistä sain rahat tänään. Laskin, että tuosta pääkohteesta saisin riittävästi rahaa ja minua yksinkertaisesti HARMITTAA, että maksu siitä viivästyi, vaikka kohde sulkeutui jo sunnuntaina.

Vierailija
27/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitenköhän tätä on niin pirskatin vaikea tajuta? Ebayssä ja MYÖS HUUTONETISSÄ tuo maksuaikataulu on normaalisti 7 päivää, jos haluaa heti rahat, niin siitä pitää mainita kohteissa ja selvästi! Ja ainoastaan tyhmät laittaa huutonettiin kamojaan myyntiin, kun tarvitsevat samalla viikolla rahaa. Erittäin tyhmää!

Vierailija
28/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sä olet erittäin lapsellinen ihminen. Ja et sitten tiedä, ettei kaikilla ole nettiä kotona? Ja kaikki eivät asu netissä, joten turhaan vaadit ostajan yhteydenottoa heti. Ja varsinkin vanhoilla ihmisiilä ei saata olla ollenkaan nettipankkitunnuksia (äitinikin hankki ne vasta viime keväänä, vaikkei hänellä ole nettiäkään). Ja itse olen törmännyt moneen ostajaan, jotka käyvät pankissa maksamassa ostoksensa. Se ei kuulu mulle pätkänkään vertaa miksei heillä ole nettipankkitunnuksia. Ja myöskään nuorilla on harvemmin tunnuksia.

Vierailija
29/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aivan itsestäänselvää, että yhteyttä otetaan heti ja myös maksetaan niin pian kuin mahdollista.

Jos ei ole varaa ostaa, niin miksi pitää huutaa?

Nytkin olisin saanut jo rahat käteen, jos tämä yksi ei olisi kiilannut.

Vierailija
30/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö se ole aivan itsestäänselvää, että yhteyttä otetaan heti ja myös maksetaan niin pian kuin mahdollista.

ammottavat tyhjyyttään ennen kuin lapsilisät tulevat. Aika hölmöä minusta laskea jonkun huutismyyntien varaan talouttaan.. Ärsyttää köyhät Huutismyyjät ;)..

Vierailija
31/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jonkun köyhän huutonetostajan varaan, joka vain ahneuksissaan huutaa vaikka ei ole rahaa maksaa! Minusta on aivan ilmeistä, että maksaa niin pian kuin mahdollista. Itse en edes kehtaisi huutaa ja sitten ilmoittaa, että maksankin vasta viikon päästä.

Vierailija
32/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka järjestelmällisesti huutavat, aikovat myös maksaa. Mutta sitten ne, jotka kiilavat, tekevät sen joltain impulssipohjalta, " No kai mä nyt ton voin tilata, maksan sitten kun lapsilisät tulee."

Tuommoiset impulssitapaukset on vain epäilyttäviä. Tekevät aina heräteostoksia ja maksavat sitten kun maksavat.

Vierailija
33/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensä ne, jotka järjestelmällisesti huutavat, aikovat myös maksaa. Mutta sitten ne, jotka kiilavat, tekevät sen joltain impulssipohjalta, " No kai mä nyt ton voin tilata, maksan sitten kun lapsilisät tulee."

Tuommoiset impulssitapaukset on vain epäilyttäviä. Tekevät aina heräteostoksia ja maksavat sitten kun maksavat.

Itse maksan huutonet ostokseni viikon kuluessa niiden päättyessä. Maksan yleensä kaikki saman viikon aikana sulkeutuneet kohteet kerralla. Eipähän tarvitse miettiä sitä, että onko tuo ja tuo nyt maksettu vai ei.

Ja itse odotan myyjänä ostajien maksua viikon, niin kuin suurinosa myyjistä. Ihan totta, mikä siinä on niin vaikeaa mainita tuo maksuaika??? Sellaiset ostajat, jotka maksavat heti, voivat huutaa sun kohteitasi, muut pysykööt kaukana.

Vierailija
34/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän itsestäänselvänä että huuto maksetaan heti eikä viidestoista päivä, ja jos en pystykään maksamaan niin osaan pahoitella ja kertoa syyn maksun viivästymiselle.

Olen kyllä huomannut että siellä on tuollaisa nuivia ämmiä jotka hoitaa hommia kun huvittaa enkä uskalla laskea sen varaan että rahat tulisivat parin päivänkään sisällä kohteen sulkeutumisesta..

Sympatiat ap: lle

Vierailija
35/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minäkin pidän itsestäänselvänä että huuto maksetaan heti eikä viidestoista päivä, ja jos en pystykään maksamaan niin osaan pahoitella ja kertoa syyn maksun viivästymiselle.

Olen kyllä huomannut että siellä on tuollaisa nuivia ämmiä jotka hoitaa hommia kun huvittaa enkä uskalla laskea sen varaan että rahat tulisivat parin päivänkään sisällä kohteen sulkeutumisesta..

Sympatiat ap: lle

Vierailija
36/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa tuo kiilaus.

Oon kyl ennen ymmärtänyt, et sitä parempi myyjän kannalta mitä useampi tuotetta huutaa, sillä siten se hinta nousee.

Toi kiilaus on ky tän vuoden paras tähän asti.

Vierailija
37/94 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti lähes kaikki ostajat ovat maksaneet mahdollisimman ja olen ajatellut sen olevan jokin kirjoittamaton sääntö, eikä asia, josta pitää vielä erikseen muistuttaa.

Ja todellakaan en itse huuda, jos ei ole varaa maksaa. Voi se myyjäkin olla rahan tarpeessa.

Ap.

Vierailija
38/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta yleisin oletus on, että myyjien maksuaika on viikko, jos ei toisin sanota, niin miten helvetissä sä dorka luulet huutajien tietävän sen, että sä haluat rahat heti?

Jos maksuaika on pitempi (10-14 päivää, jopa kuukausi, niin siitä on hyvä mainita kohteissa). Ja varsinkin, jos haluaa rahat heti, niin siitä nimenomaan pitää mainita.

Vierailija
39/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanotte, että maksan nämä sitten viikon päästä.

Vierailija
40/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetin varaan!

Sunlaiset typerykset myös ottavat pikalainoja ja -vippejä, maksaakseen velkoja pois. HOH! Typeryyden huipentumia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän