Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää köyhät Huutonet-ostajat!

Vierailija
23.01.2007 |

Siksi koska olen itsekin köyhä.

Tiesin, että rahat tulee olemaan vähissä ennen lapsilisää ja siksi jo ennakoiden laitoin Huuto-net kohteen myytäväksi, jotta saisin ruokaan rahaa, kohde sulkeutui sunnuntaina ja nyt ostaja haluaa maksaa vasta perjantaina. Oli vieläpä kiilannut toisten samojen huutajien ohi, uutena huutajana ja nyt ei ole varaa maksaa.

Miksi ostatte, jos ei ole varaa ostaa! Itse en en osta Huutonetistä mitään, jos ei ole varaa maksaa heti.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kerta yleisin oletus on, että myyjien maksuaika on viikko, jos ei toisin sanota, niin miten helvetissä sä dorka luulet huutajien tietävän sen, että sä haluat rahat heti?

Jos maksuaika on pitempi (10-14 päivää, jopa kuukausi, niin siitä on hyvä mainita kohteissa). Ja varsinkin, jos haluaa rahat heti, niin siitä nimenomaan pitää mainita.

pikemminkin päinvastoin, nopea yhteydenotto, nopea maksu ja nopea postitus, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Ja lopeta tuo kiroilusi, epämiellyttävää ja rahvaanomaista.

Vierailija
42/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huutonetin varaan!

Sunlaiset typerykset myös ottavat pikalainoja ja -vippejä, maksaakseen velkoja pois. HOH! Typeryyden huipentumia..

saadakseni rahaa elämiseen. Luuletko, että muuten möisin, se on tapani selviytyä ja haalia jostakin rahaa, kun rahat on tiukilla, enkö saisi tehdä niin? Ja pidän itsestäänselvyytenä sitä, että jos huudetaan, maksetaan myös mahdollisimman pian, pitäisikö vain pomppia niiden vastuuttomien ostajien pillin mukaan, jotka maksavat vasta kun heille sopii, kun suurin osa kuitenkin maksaa heti. Pikavippeihin en turvaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

huutonetin varaan!

Sunlaiset typerykset myös ottavat pikalainoja ja -vippejä, maksaakseen velkoja pois. HOH! Typeryyden huipentumia..

saadakseni rahaa elämiseen. Luuletko, että muuten möisin, se on tapani selviytyä ja haalia jostakin rahaa, kun rahat on tiukilla, enkö saisi tehdä niin? Ja pidän itsestäänselvyytenä sitä, että jos huudetaan, maksetaan myös mahdollisimman pian, pitäisikö vain pomppia niiden vastuuttomien ostajien pillin mukaan, jotka maksavat vasta kun heille sopii, kun suurin osa kuitenkin maksaa heti. Pikavippeihin en turvaudu.

Ja kyllä, saat tehdä niin, kunhan laitat tuon maksu heti tiedon kohteisiisi. Niin saat rahasi heti ja ne, jotka eivät ehdi joka päivä nettiin tai muusta syystä eivät pysty maksamaan heti, pysyvät poissa kohteistasi. That´s simple it is. Ja kyllä meilläkin on joskus rahat tiukulla, mutta mepä ennakoidaanki se niin, että laitetaan kohteet myyntiin tarpeeksi ajoissa. Saadaan rahat siihen mennessä, kun tarvitaan. Sä et todellakaan voi olettaa, että ostaja tietää sun rahan tarpeesi, koska huutonetissä on niin paljon sellaisia myyjiä, joille tuo on pelkkä harrastus.

Vierailija
44/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUA EI SAPETA MITKÄÄN MUUT NIIN PALJOA KUIN TOLLAISET JUST-NYT-HETI MULLE TYYPIT. KAIKKI PITÄÄ TAPAHTUA HEIDÄN PILLINSÄ MUKAAN. JA MITÄ TE ETTE TAJUA, KAIKILLA EI OLE NETTIÄ KÄYTETTÄVISSÄ JA EIVÄT SEN TAKIA PYSTY VASTAAMAAN HETI. KÄYTTÄÄ VAIKKAPA KIRJASTON, KOULUN, TYÖPAIKAN NETTIÄ.

JA VIIKONLOPPUNA RAHAT EIVÄT KYLLÄ LIIKU MITENKÄÄN MUUTOIN KUIN SAMAN PANKIN SISÄLLÄ, JOTEN KYLLÄ TUO ON IHAN HYVÄKSYTTÄVISSÄ RAJOISSA, ETTÄ OSTAJAN RAHAT NÄKYISI MAANANTAINA TILILLÄ.

AI JUU, MÄ UNOHDIN. AV-MAMMOILLA ON OMAT SÄÄNTÖNSÄ, MUISTA VIIS. SANOKOON MUUT HUUTONET MYYJÄT MITÄ TAHANSA. TÄMÄ JUST-NYT-KAIKKI-HETI-MULLE ILMIÖ ON LÄHES TULKOON PELKÄSTÄÄN LASTENTARVIKE PUOLELLA.

Mutta nyt mä häivyn nukkumaan.

Vierailija
45/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta nyt mä häivyn nukkumaan.

Toivottavasti emme koskaan törmää huutonetissä.

T:harrastuksen vuoksi ostava/myyvä

Vierailija
46/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että se on joku hauska harrastus vai? Mikähän ihme provo sinäkin olet.

On se kumma, kun olen törmännyt vain niihin fiksuihin ostajiin, jotka maksavat mahdollisimman pian. Jos kaikki nämä, jotka maksavat sitten kun maksavat ovat samanlaisia ja käyttäytyvät yhtä alkeellisesti kuin sinä, niin en yhtään ihmettele, että maksavat sitten kun maksavat. Onko pakko huutaa, jos ei ole varaa maksaa mahdollisimman pian. Itselleni ei tulisi mieleenkään huutaa.

Vierailija
47/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kaapit tyhjiksi ja itselleen vähän rahaa. Mä en todellakaan usko, että kukaan tekee tuota elääkseen. Liikaa työtä.

Vierailija
48/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohde sulkeutui sunnuntaina ja ostaja haluaa maksaa tulevana perjantaina. Jos on eri pankki, niin rahat tulevat ehkä ensi viikon maanantaina.

Kyllä tässä just-nyt-mulle-kaikki-heti-tyyppi on se minä-haluan-ton-huutonet-jutskan-vaikka-ei-ole-rahaa-maksaakaan-ostaja.

Vierailija
49/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saa kaapit tyhjiksi ja itselleen vähän rahaa. Mä en todellakaan usko, että kukaan tekee tuota elääkseen. Liikaa työtä.

Enemmän ihmettelen sitä, joka näkisi kaiken sen vaivan, vaikka ei olisi tarvettakaan. Jos olisin hyvätuloinen, niin lahjoittaisin kaiken ylimääräisen roinan ja vaatteet pois tai heittäisin roskiin, enkä alkaisi työläitä Huutonet-ilmoituksia laatimaan + postittamaan muutamien kymmenien eurojen takia.

Minä myyn vain siksi, koska tuloni ovat satunnaisia ja välillä rahat ovat yksinkertaisesti loppu, Huutonet-myynnistä saa lisätuloja. Ikinä en myisi, jos ei olisi pakko.

Vierailija
50/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Etkä sinä 35. ole se, joka huusi kohteeni.

Vierailija
51/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aika nappikauppaa tuo tuommoinen on, ja varsinainen elanto tulee muualta..

P. s. Mieheni on yrittäjä ja maksuaikaa hänenkin laskutuksissa on 2 viikkoa-kuukausi, ja kyseessä on oikeasti perheen elatus ja isot summat ;).

Lain mukaan laskutuksessa täytyy olla maksuaikaa vähintään kaksi viikkoa..

Vierailija
52/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Etkä sinä 35. ole se, joka huusi kohteeni.

Vierailija
53/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt vielä ihmeessä uteliaalle, mitä se kiilaus on?

Vierailija
54/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaa nyt vielä ihmeessä uteliaalle, mitä se kiilaus on?

Vierailija
55/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska aika nappikauppaa tuo tuommoinen on, ja varsinainen elanto tulee muualta..

P. s. Mieheni on yrittäjä ja maksuaikaa hänenkin laskutuksissa on 2 viikkoa-kuukausi, ja kyseessä on oikeasti perheen elatus ja isot summat ;).

Lain mukaan laskutuksessa täytyy olla maksuaikaa vähintään kaksi viikkoa..

Enkä oikein näe järkeä siinä, että kukaan muukaan tekisi niin. Tuskin moni myy Huutonetissä elääkseen (ehkä joku tekee niinkin) mutta lisätulot on tarpeen monille.

Nettihuutokaupoissa ja muussa nappikaupassa on vähän eri säännöt kuin virallisessa kaupanteossa. Jos menet huutokauppaan, niin ei sieltäkään saa tavaraa mukaan maksamatta sitä.

Vierailija
56/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kohdetta huutaa systemaattisesti samat huutajat, sitten sieltä sivusta tulee yhtäkkiä joku impulssiostaja, joka voittaa huudon. No suurin osa heistä varmaan maksaa ajallaan, mutta tuommoinen impulssimainen toiminta viittaa usein sellaiseen heräteostotaipumukseen, mihin liittyy myös häilyvyys maksuajoissa.

Vierailija
57/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä oikein näe järkeä siinä, että kukaan muukaan tekisi niin. Tuskin moni myy Huutonetissä elääkseen (ehkä joku tekee niinkin) mutta lisätulot on tarpeen monille.

Nettihuutokaupoissa ja muussa nappikaupassa on vähän eri säännöt kuin virallisessa kaupanteossa. Jos menet huutokauppaan, niin ei sieltäkään saa tavaraa mukaan maksamatta sitä.

Joo, mutta nettihuutokauppa (ebay, tradeka? ja huutonet on eri asia kuin " Oikea" huutokauppa. Kuten sanoit, niissä on eri säännöt. Ja lisätulot on pikkasen eri asia kuin tässä ap:n tapauksessa, jossa myyjä on ihan persaukinen ja tarvitsee rahaa ruokaan.

Vierailija
58/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ensin kohdetta huutaa systemaattisesti samat huutajat, sitten sieltä sivusta tulee yhtäkkiä joku impulssiostaja, joka voittaa huudon. No suurin osa heistä varmaan maksaa ajallaan, mutta tuommoinen impulssimainen toiminta viittaa usein sellaiseen heräteostotaipumukseen, mihin liittyy myös häilyvyys maksuajoissa.

...

Huutaa just viime minuuteilla. Ainoastaan höntit huutaa ajoissa. Kun huutaa viime minuuteilla saattaapi saada kohteen itselleen, jos nuo höntit eivät istu passissa, kun kohde sulkeutuu. Ja just viime minuuteilla hinta saattaa nousta aika roimasti.

T:Yksi, joka huutaa lähes tulkoon aina viime minuuteilla.

Vierailija
59/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Joo, mutta nettihuutokauppa (ebay, tradeka? ja huutonet on eri asia kuin " Oikea" huutokauppa. Kuten sanoit, niissä on eri säännöt. Ja lisätulot on pikkasen eri asia kuin tässä ap:n tapauksessa, jossa myyjä on ihan persaukinen ja tarvitsee rahaa ruokaan.

saan rahaa ruokaan silloin kun rahat on vähissä, ovat siis arvokkaita lisätuloja, muuten en Huutonetissä edes myisi, jos rahat jotka sieltä saan ei tulisi tarpeeseen. Eikös Huutonet ole nimeenomaan huutokauppa? Ei siihen ainakaan mitään normaaleja kaupankäynnin lakeja sovelleta, kun kerran mitään verojakaan ei makseta. Kirpparillakin, jota Huutonet vastaa maksetaan tavarasta heti eikä vasta 15. päivä.

Vierailija
60/94 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi