Miksi tuntuu että olen ihan eri sukua muiden naisten kanssa??? (olen nainen)
Kun katson kaikkia reality ohjelmia niin aina naiset ikäänkuin ryhmääntyy toistensa kanssa helposti, vaikka olisivatkin "erilaisia". Samaa tapahtuu työpaikoilla, kursseilla, kouluissa. Minä olen aina jäänyt naisporukoista ulkopuolella. Ensinnäkin, minulla on AINA uhkaava olo naisten seurassa. Tuntuu että he haluavat vahingoittaa minua. Joidenkin todella, todella vanhojen naisten seurassa minulla on turvallinen olo ja heistä aistin nopeasti, että he luovat minuun ikäänkuin holhoavan asenteen. Mutta esim. ikäisteni naisten seurassa, ei ole koskaan kenenkään kanssa mitään yhteistä ja aistin heistä nopeasti, että he eivät halua olla kanssani tekemisissä. Tuntuu että he inhoavat minua heti jo alkusilmäyksellä eivätkä anna mitään mahdollisuutta edes. Yleensä jos joku kurssi tai ryhmä tai koulu, niin joku nainen saattaa keskustella kanssani ensin pari lausetta ystävällisesti, mutta sitten etsii jonkun muun kenen kanssa jutustella. Elämäni aikana olen tavannut myös erityyppisiä naisia, mutta yli 30 vuotiaana naispuoleiset ystävyyssuhteet on täysin vieraita minulle. En tiedä mitä tarkoittaa että "vietetään tyttöjen iltaa, laittaudutaan yhdessä ja katsotaan leffoja". Tuntuu täysin oudolta katsella jotain naisten tekemiä instagram tai tiktok postauksia missä ystävät naureskelee keskenään ja on kahvilla tms. Olen alkanut miettiä onko minulla joku asperger tai vastaavaa. Miesten kanssa ei ole tapahtunut samaa, ja siksi olikin helppo tutustua nykyiseen kumppaniini. Mieheltänikin olen yrittänyt kysyä asiaa, mutta häneltä en saa minkäänlaista vastausta, kuin että rakastaa minua. Minua ei oikeastaan paljon haittaa ettei ole koskaan ollut naispuoleisia ystäviä ,mutta joskus olisi ollut kiva saada selvyys miksi näin tapahtui.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että koet muut naiset kilpailijoina ja uhkana itsellesi etkä siksi pidä heistä ja käytöksesi heitä kohtaan on jo valmiiksi niin ennakkoluuloinen että hekin välttelevät sinua ja suhtautuvat huonosti sinuun. Naisia on vaikka kuinka erilaisia ja "pick me" leiman löisin minäkin nyt sinuun. Ihan naurattaa sellaiset "en ole kuten muut tytöt" ja "yksi pojista" tyypit kun ei sellaista edes voi olla olemassa.
Sinulla ei ole mitään perusteita typerälle mielipiteellesi. Mistä asiasta ap muka kilpailee ja miten voisi kilpailla, kun häntä ei oteta ryhmään osalliseksi? Ja sekin on muuten ihan ok, että jotkut naiset tulevat paremmin miesten kanssa juttuun. Naisia saa olla erilaisia. Typerys ja ilkeä ei kannata kuitenkaan olla, kuten sinä.
Hohhoijjaa. Sanoinkin että voi olla ja jokuhan häne
Minusta aika ilkeää alkaa väittämään ap:ta kilpailevaksi, kateelliseksi, pick-me:ksi yms. Ikään kuin syytät ap:ta siitä, että muut kohtelevat häntä huonosti. Jos ap:n kirjoitus antaisi viitteitä huonokäytöksisyydestä, niin voisin ymmärtää. Muuten tuo näyttää vaan sormen osoittelulta kiusattua kohtaan. Ja siltä, että sinulla on hirveästi ennakkoluuloja ryhmään kuulumattomia ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet juoruilee, katsoo tiktokia, ovat kaksinaamaisia, dramaattisia, väkivaltaisia, ahdistelevia ja itsekkäitä. Koko ajan ahdistelu-uutisia, sisältöä miten miehet hukuttaa teidät kotitöihin. Koko ajan toisia naisia, perheväkivaltaa. Miksi te saatte julistaa että juoruilu on pahinta ja että naisen tapa on olla pahin, vaikka tilastot ovat täysin teitä vastaan? Ihan tutkitusti MIEHET levittävät eniten esim. verkkovihaa jok kohdistuu NAISIIN ja muihin vähemmistöihin. :D Tutkitusti!
Mutta ehei, akka ei koskaan raivoa miehelle. Kun mies rai*kaa ja huorittelee uhria, naisen reaktio on siirtää aihe lesboihin ja kertoa miten Sirpa juoruilee! Miksi naisten huonot puolet on totuus mutta miesten huonot puolet ei ole koskaan totta? Ihan tilastollisesti valtaosa rai*kaajista on miehiä, eipä silti kukaan tuomitse tai kerro miten miehet ovat hankalia.
Miksi minua kiinnostaisi juoruilu kun ei sillä tehdata rikoksia? :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/5566308/keskustelua-miehista
Ole miltä planeetalta lystäät.. Kaikille löytyy lääkitys jos tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä yks meuhkaat täällä? Tää ketju ei koske miehiä, vaan sitä miten ap:lla on vaikeuksia päästä osaksi naisten kaveriporukoita.
Saisi tehdä oman ketjun asialleen. Täällä onneksi oli jotain hyviä pohdintoja. Kyseinen ihminen pilaa jokaisen keskustelun tunkemalla viestejä täyteen asioista mitkä ei liity aiheeseen.
Se on kumma että kun vastaavan aloituksen tekee miehistä, se poistuu heti. Jos miesten kanssa ei tule toimeen tai jos kokemukset miehistä ovat huonoja, ne ovat aina kokijan oma vika. Mies syyttää raiskauksestakin uhria, akat vanavedessä. Kas kun teillä ei sitä moraalia ja puhtia puuttua DRAAMAAN oikein ole, kun se väkivallan ja draaman lähde on mies.
Ironista on, että jos kerron aloituksessa miten hankalia miehet ovat, tulee tusinalauma akkoja kiljumaan miten miehet ovat inhimillisiä, miten pojat ja miehet ovat upeita yksilöitä ja miten heidän elämässään kaiken pahan alku ja juuri on toinen nainen.
Sitten suututte kun tekee päinvastoin? Lopettakaa se naisten yleistäminen ensin itse jos haluatte asiallista keskutelua. Niin, ja lopettakaa naisten hiljentäminen jotka eivät tule toimeen miesten draaman keskellä.
Ei miehistä saa puhua näin. Johan te sen todistitte, heti alkoi vastaan vänkääminen ja suuri eettinen taisto kun joku kritisoikin miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse valitset tuollaisia naisia? :D Luoja naurattaa millaisia te pick me:t olette. Lisäksi sinähän nimenomaan olet tyypillinen nainen. Alentuva, muita naisia yleistävä, miestä palvova, alistuva. Naiivi, joka luulee että miehen maailmassa merkitsisit yhtään mitään muuta kuin panona oloa. Ihan nainen sä olet, olethan alistunut miehellekin ja pyllistelet tämän edessä.
Minä sen sijaan olen oikeasti erilainen. En ole missään tekemisissä miesten kanssa, en alenna itseäni, enkä jauha koko ajan muista naisista samalla leikkien että minua vihaavalla sukupuolella olisi tarjota joku pelastus. Mies on tilastollisestikin suurin uhkasi, kas kun et sitä tajua. Ihan tyypillinne pick me -akka olet.
Joistain viesteistä täällä oikein huokuu että niiden kirjoittaja on aivan täysi k*sipää. Sinä olet tästä erinomainen esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä yks meuhkaat täällä? Tää ketju ei koske miehiä, vaan sitä miten ap:lla on vaikeuksia päästä osaksi naisten kaveriporukoita.
Saisi tehdä oman ketjun asialleen. Täällä onneksi oli jotain hyviä pohdintoja. Kyseinen ihminen pilaa jokaisen keskustelun tunkemalla viestejä täyteen asioista mitkä ei liity aiheeseen.
Se on kumma että kun vastaavan aloituksen tekee miehistä, se poistuu heti. Jos miesten kanssa ei tule toimeen tai jos kokemukset miehistä ovat huonoja, ne ovat aina kokijan oma vika. Mies syyttää raiskauksestakin uhria, akat vanavedessä. Kas kun teillä ei sitä moraalia ja puhtia puuttua DRAAMAAN oikein ole, kun se väkivallan ja draaman lähde on mies.
Ironista on, että jos kerron aloituksessa miten hankalia miehet ovat, tulee tusinalauma akkoja kiljuma
Mene tuonne! Ihan sitä varten tehty nyt keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että koet muut naiset kilpailijoina ja uhkana itsellesi etkä siksi pidä heistä ja käytöksesi heitä kohtaan on jo valmiiksi niin ennakkoluuloinen että hekin välttelevät sinua ja suhtautuvat huonosti sinuun. Naisia on vaikka kuinka erilaisia ja "pick me" leiman löisin minäkin nyt sinuun. Ihan naurattaa sellaiset "en ole kuten muut tytöt" ja "yksi pojista" tyypit kun ei sellaista edes voi olla olemassa.
Sinulla ei ole mitään perusteita typerälle mielipiteellesi. Mistä asiasta ap muka kilpailee ja miten voisi kilpailla, kun häntä ei oteta ryhmään osalliseksi? Ja sekin on muuten ihan ok, että jotkut naiset tulevat paremmin miesten kanssa juttuun. Naisia saa olla erilaisia. Typerys ja ilkeä ei kannata kuitenkaan olla, kuten sinä.
H
Jos naisella on systemaattisia huonoja kokemuksia miehistä, silloin se on MIESTENKIN mielestä naisen oma vika. Mitäs valitsi väärin. Teidän mielestänne myös raiskaus on uhrin via, ettepä te silloin ole vaatimassa etiikkaa.
Miksi teidän on oikeasti näin vaikea lopettaa naisvihaa? Ei kukaan yleistä miehiä vaikka miehet vihaavat naisia systemaattisesti ja vievät oikeuksianne.
Jos ei tule toimeen oman sukupuolen kanssa ja yleistää itse muita noidiksi ja kotkottajiksi, on ihan turha ihmetellä miksi naisporukoiden ovet eivät aukea. Ironisesti ne on miehiä jotka on sulkeneet teidät ulos koko yhteiskunnasta, teillä ei ole miesten hallitsemissa yhteiskunnissa edes oikeutta omaan kehoonne. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään perusteita typerälle mielipiteellesi. Mistä asiasta ap muka kilpailee ja miten voisi kilpailla, kun häntä ei oteta ryhmään osalliseksi? Ja sekin on muuten ihan ok, että jotkut naiset tulevat paremmin miesten kanssa juttuun. Naisia saa olla erilaisia. Typerys ja ilkeä ei kannata kuitenkaan olla, kute
Miksi muuten en koskaan näe juttuja siitä miten miehet kehuisivat että tulevat teidän kanssa juttuun?
Se on kumma miten naisia saa YLEISTÄÄ, mutta miesten yleistäminen on teistä heti radikaalia vihaa ja verrattavissa ta**amisen. Ironisesti niitä henkirikoksia harrastaa miehenne. Miksi muuten teille on ihan järkyttävä mahdottomuus tuomita miesten väkivaltaisuutta? Miksi se kääntyy aina siihen että mutku naisetki on ja mutku lesbot! Miksi te ette tuomitese sitä miesten väkivaltaa?
Jos yhteiselo miestene kanssa on niin draamatonta ja ihanaa, miksi joka kolmas nainen saa suhteessa nyrkin kuvan kasvoihin? Ja ei, sen kertominen että lesbotki ei ole mikään argumentti. Miesten väkivalta on pahinta, vaarallisinta ja tuhoisinta. Mies on naiselle susi.
Vähän samanlainen kokemus. Olen autistinen, mutta kuitenkin sen verran sosiaalisia taitoja omaava, ettei minua diagnosoitu lapsena.
Välillä huomaan miesten vetoavan johonkin naisten väliseen solidaarisuuteen ja laumamentaliteettiin, perustelevan sillä turhautumisensa. Se tuntuu kurjalta koska en ole ikinä päässyt nauttimaan noista eduista. Minulla on yksittäisiä naispuolisia ystäviä, mutta ei mitään kaveriporukkaa
"ei ole koskaan kenenkään kanssa mitään yhteistä ja aistin heistä nopeasti, että he eivät halua olla kanssani tekemisissä. Tuntuu että he inhoavat minua heti jo alkusilmäyksellä eivätkä anna mitään mahdollisuutta edes"
Noin hän itse kertoo ja tuossahan hän nimenomaan sanoo pyrkineensä niiden naisten seuraan joiden kanssa ei ole mitään yhteistä ja ilmeisesti ajattelee kaikkien ikäistensä naisten olevan vain tälläisiä. Kertoo myös miten hänellä on aina uhattu olo naisten seurassa joka voi näkyä hänen käytöksessään muita kohtaan vaikkei sitä itse tajuaisikaan.
Eikä minulla ole mitään ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan joilla ei ole mitään kaveriporukoita. Siihenkin voi olla monta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten en koskaan näe juttuja siitä miten miehet kehuisivat että tulevat teidän kanssa juttuun?
Se on kumma miten naisia saa YLEISTÄÄ, mutta miesten yleistäminen on teistä heti radikaalia vihaa ja verrattavissa ta**amisen. Ironisesti niitä henkirikoksia harrastaa miehenne. Miksi muuten teille on ihan järkyttävä mahdottomuus tuomita miesten väkivaltaisuutta? Miksi se kääntyy aina siihen että mutku naisetki on ja mutku lesbot! Miksi te ette tuomitese sitä miesten väkivaltaa?
Jos yhteiselo miestene kanssa on niin draamatonta ja ihanaa, miksi joka kolmas nainen saa suhteessa nyrkin kuvan kasvoihin? Ja ei, sen kertominen että lesbotki ei ole mikään argumentti. Miesten väkivalta on pahinta, vaarallisinta ja tuhoisinta. Mies on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te lumihiutaleet ette tajua olevanne nimenomaan nolon naiseuden stereotyyppejä? Tehän inhoatte itseänne, ylennätte teitä vihaavan sukupuolen, alennutte aivopestyinä hokemaan miten oma sukupuolenne on noitamainen ja arvoton. Ylennätte miehiä, alistutte imemään, olette seksiobjekteja ja sivuutatte kaiken miehisen väkivallan. Olette suojelemassa miesten mainetta ja kunniaa samalla kun alennatte itseänne.
Ihan tismalleen kirjanmukaisia, alistuvia ja kotkottavia heteronaisia olette. Pylly pystyssä imette teitä vihaavan sukupuolen kermat naamallenne ja luulette olevanne erilaisia. Voi tätä hauskuutta! :D
Että heteronainen onkin sekopäinene olento.
Ketju ilmiannettu että tämä yksi menisi tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te lumihiutaleet ette tajua olevanne nimenomaan nolon naiseuden stereotyyppejä? Tehän inhoatte itseänne, ylennätte teitä vihaavan sukupuolen, alennutte aivopestyinä hokemaan miten oma sukupuolenne on noitamainen ja arvoton. Ylennätte miehiä, alistutte imemään, olette seksiobjekteja ja sivuutatte kaiken miehisen väkivallan. Olette suojelemassa miesten mainetta ja kunniaa samalla kun alennatte itseänne.
Ihan tismalleen kirjanmukaisia, alistuvia ja kotkottavia heteronaisia olette. Pylly pystyssä imette teitä vihaavan sukupuolen kermat naamallenne ja luulette olevanne erilaisia. Voi tätä hauskuutta! :D
Miksi naisvihaat heteronaisia
Itsehän te yleistätte koko sukupuolenne kotkottaviksi juoruilijoiksi. Kas kun te ette oikeasti HAASTA näitä yleistäjiä jotka yleistää JOKAISEN naisen! Minä en yleistänyt JOKAISTA, yleistin vain teidät lumihiutaleet.
Te ette ole erilaisia ettekä erityisiä. Olette juuri sitä kotkottavaa kanalaumaa mistä itse jauhatte. Tiedän juuri tällaisia hokijoita, he ovat itse niitä hankalia, ilkeitä, aggressiivisia jotka kelpaavat vain miestene imijöiksi.
Leikkikää vaan että miehet arvostaa teitä kun makaatte polvillanne juustot naamalla imemässä ihmistä jonka mielestä olet arvoton reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se täällä vihaa? Te, jotka yleistätte JOKAISEN naisen :D
Teitä vihaa eniten tasan miehet, TUTKITUSTI.
Vierailija kirjoitti:
Jo on sulla jutut. Oletko siis itse mies vai nainen? Miksi jaat ihmiset vain miehiksi ja naisiksi etkä esimerkiksi hyviksi/mukaviksi ja ilkeiksi/pahoiksi? Eihän sillä ole sukupuolen kanssa mitään tekemistä millainen ihminen on. Se on totta että jotkin piirteet ja teot korostuvat toisessa sukupuolessa mutta eihän se mikään totuus yksinään ole. Mitä niin pahaa olet joutunut kokemaan että se on saanut sinusta tuollaisen? Eivätkö naiset voi ihan vaan huvikseen mielestäsi harrastaa seksiä vaan se on aina miesten miellyttämistä? Onko sulla vaan tylsää ja yrität haastaa riitaa jonkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se täällä vihaa? Te, jotka yleistätte JOKAISEN naisen :D
Teitä vihaa eniten tasan
Sinä yleistät jokaisen heteronaisen🤔 Minä en yleistä kaikkia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on sulla jutut. Oletko siis itse mies vai nainen? Miksi jaat ihmiset vain miehiksi ja naisiksi etkä esimerkiksi hyviksi/mukaviksi ja ilkeiksi/pahoiksi? Eihän sillä ole sukupuolen kanssa mitään tekemist
Itsehän te yleistätt täällä jokaisen naisen juoruilevaksi kotkottajaksi ja kerrotte miten naisten juoruilu on pahempaa kuin miesten väkivaltaisuus. Sitten alatte riehumaan vastaan kun joku kategorisoikin miesten harrastukset huonoiksi.
Ironista on, että ei kukaan akka jauhaisi miten ei tule miesten kanssa toimeen. Silloin tulisi tusina kertaa tusina akkaa kiljumaan miten miehiä ei saa yleistää. Miehet ovat tutkitusti vihamielisimpiä!
Myös miehet juoruilee, katsoo tiktokia, ovat kaksinaamaisia, dramaattisia, väkivaltaisia, ahdistelevia ja itsekkäitä. Koko ajan ahdistelu-uutisia, sisältöä miten miehet hukuttaa teidät kotitöihin. Koko ajan toisia naisia, perheväkivaltaa. Miksi te saatte julistaa että juoruilu on pahinta ja että naisen tapa on olla pahin, vaikka tilastot ovat täysin teitä vastaan? Ihan tutkitusti MIEHET levittävät eniten esim. verkkovihaa jok kohdistuu NAISIIN ja muihin vähemmistöihin. :D Tutkitusti!
Mutta ehei, akka ei koskaan raivoa miehelle. Kun mies rai*kaa ja huorittelee uhria, naisen reaktio on siirtää aihe lesboihin ja kertoa miten Sirpa juoruilee! Miksi naisten huonot puolet on totuus mutta miesten huonot puolet ei ole koskaan totta? Ihan tilastollisesti valtaosa rai*kaajista on miehiä, eipä silti kukaan tuomitse tai kerro miten miehet ovat hankalia.
Miksi minua kiinnostaisi juoruilu kun ei sillä tehdata rikoksia? :D