Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy ex helluntailaiselta

Vierailija
12.04.2023 |

Kysymyksiä uskontoon liittyen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä alkoi viduttaa?

1) helluntaihumppa tai rautalankahumppa jota on ruokajonossa keravalla aina leipäkirkossa

2) vanhemmiston pöhötys kun kaiki vanhemmiston jäsenet on lakimiehiä ja lääkäreitä

3) helluntaikuoro kravaattti kaulassa aina laulamassa sinisen kirjan lauluja

Vierailija
2/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aidosti uskossa oleva ex-ev.lut. Puhun kielillä, näen kuvia rukoillessa ja moni on sanonut, miten olen rukouksessa sanonut juuri oikeita asioita. Jostain syystä ne on aina hellareita, jotka väheksyvät/epäilevät uskoani. Näin on ollut monet kerrat, viimeksi viime viikolla. Pahimmillaan suhtautuminen on ollut alaspäin katsovaa. Haluaisinkin tietää, mikä hellareiden juttu tämä oikein on?! Muiden srk:en edustajien kanssa ei ole ollut tämmöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellarit on aika tyhmää sakkia

ja kukaan älykäs uskova ei jaksa kuunnella sitä hellarivitsiperinnettä

Vierailija
4/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti uskossa oleva ex-ev.lut. Puhun kielillä, näen kuvia rukoillessa ja moni on sanonut, miten olen rukouksessa sanonut juuri oikeita asioita. Jostain syystä ne on aina hellareita, jotka väheksyvät/epäilevät uskoani. Näin on ollut monet kerrat, viimeksi viime viikolla. Pahimmillaan suhtautuminen on ollut alaspäin katsovaa. Haluaisinkin tietää, mikä hellareiden juttu tämä oikein on?! Muiden srk:en edustajien kanssa ei ole ollut tämmöistä.

Kaikki me olemme kristittyjä, jotka olemme Kristuksessa Jeesuksessa. Ennakkoluuloja on puolin ja toisin, mutta samaan taivaaseen mennään.

Vierailija
5/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko uskossa?

Vierailija
6/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aitoa uskoa se on, että vakuuttelet, kuinka muut ovat kehuneet uskoasi?

Vierailija
7/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kristitty. Kuulun ev.lut. seurakuntaan. Olen tutustunut helluntalaisiin.

Sama Asia eri paketissa.

Vierailija
8/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vastauksesi, ap?

Vierailija
9/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko uskossa?

En, Usko on minussa. Kokonaiset 15 senttiä.

Vierailija
10/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut tulemaan järkiisi?

Vierailija
11/11 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyitkö toiseen uskontoon vai luovuitko uskosta kokonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän