Keskustelua miehistä
Kommentit (18)
Miesten ruokariippuvuudesta ja tunnesyömisestä puhutaan liian harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan totta. Usein puhutaan vain että se olisi enimmäkseen naisten ongelma.
Monet miehet ovat ihan hirrrrrvittävän söpöjä!
Toivottavasti täällä ollaan hyvässä hengessä mukana. Olisi kiva kerrankin positiivinen keskustelu! Näin vapun kunniaksi.
Mies juuri grillailee ja minä teen salaatit😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan totta. Usein puhutaan vain että se olisi enimmäkseen naisten ongelma.
Paljon puhetta, vähän kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies on ihana 😊
Niin minunkin. Monta pettymystä ollut elämän varrella miesten suhteen ja vasta näin +50 vuotiaana löytyi mies joka ei petä, valehtele tai muutenkaan kohtele huonosti
Vierailija kirjoitti:
Mitä ootte tehny vappuna?
Maattu krapulassa, huomenna töihin
Mitä noista nyt sanoisi. Riippumatta kansallisuudesta, suuntautumisesta tai uskonnosta osa ihan huippuja, osa perseestä ja suurin osa siltä väliltä kuten naisissakin.
Minä en ymmärrä: Teoriassa miehet ovat aivan ihania. Todellisuus näyttää olevan jotain aivan muuta.
Jossain vaiheessa miesten koko sukupuolen on täytynyt olla ihania kunnon miehiä ja sit on tullut joku rappeutumien. Olisko ne olleet niitä miehiä jotka luotu tomusta, mutta joista vielä ei oltu irroitettu kylkiluita eli naista. (Sama koskee tietysti naisiakin eli mies + naiset = ihmiset.)
Kaikki itseään ihanina pitävät KUNNON MIEHET ILMOITTAUTUKAA! Ikä?
Minun mieheni on ihana, raitis ja normaalipainoinen.
Naapurin miehet ovat läskejä juoppoja. Vetävät myös röökiä ja yskivät keuhkonsa pihalle.
Miehet kai olettaa että heidän paljas se on kiinnostavaa katsella kuten itse tykkäävät naisten vastaavasta, mutta eivät ymmärrä sukupuolten eroja ja loukkaavat tahtomattaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä: Teoriassa miehet ovat aivan ihania. Todellisuus näyttää olevan jotain aivan muuta.
Jossain vaiheessa miesten koko sukupuolen on täytynyt olla ihania kunnon miehiä ja sit on tullut joku rappeutumien. Olisko ne olleet niitä miehiä jotka luotu tomusta, mutta joista vielä ei oltu irroitettu kylkiluita eli naista. (Sama koskee tietysti naisiakin eli mies + naiset = ihmiset.)
Kaikki itseään ihanina pitävät KUNNON MIEHET ILMOITTAUTUKAA! Ikä?
Tarkoitatko että nämä rappeutuneet miehet ovat tomusta ja ne joilta irrotettu kylkiluu niin kunnon miehiä?
Sori minulta meni vähän ohi:D
Miehet ovat ihania, hassuja, söpöjä, vahvoja, rohkeita, upeita. Miehet on<3
Entä muunsukupuoliset?