Mitä fraasi löysin s*ksuaalisuuteni uudelleen oikeasti tarkoittaa?
Ovatko tuon fraasin käyttäjät jotain mt-ongelmaisia weetee ihmisiä?
Kommentit (79)
Ei kai tämä sanonta ole mitenkään sukupuoliriippuvainen. Olin pitkään huonossa suhteessa jossa ei ollut tunneyhteyttä eikä seksi ollut kummoista. Olen löytänyt taas intohimon uuden naisystävän kanssa ja seksi on nyt taivaallista, vaihtelevaa ja sitä on lähes päivittäin.
Jaan persettä ja pillua ympäri kyliä.
"Pidän itseäni feministinä, mutta en ole kyseiseen kirjaan enkä valtaosaan muistakaan feministisen teorian helmistä koskenut."
Ennen kun alkaa minkään ideologian taistelijatteksi, on tärkeätä tietää mitä se idelogia on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä sanonta ole mitenkään sukupuoliriippuvainen. Olin pitkään huonossa suhteessa jossa ei ollut tunneyhteyttä eikä seksi ollut kummoista. Olen löytänyt taas intohimon uuden naisystävän kanssa ja seksi on nyt taivaallista, vaihtelevaa ja sitä on lähes päivittäin.
Fraasi on parisuhderiippuvainen. Uusi partneri ja uudet kujeet, näin se useimmiten liittyy siihen että aidan takana ruoho on todettu vihreämmäksi.
Harvassa ovat ne parit jotka saavat homman uudelleen elpymään pelkästään omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fraasi on parisuhderiippuvainen. Uusi partneri ja uudet kujeet, näin se useimmiten liittyy siihen että aidan takana ruoho on todettu vihreämmäksi.
Harvassa ovat ne parit jotka saavat homman uudelleen elpymään pelkästään omillaan.
Kun tarkastellaan terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä, niin miksi sitten ainoastaan naiset avautuvat aiheesta julkisuudessa ja yksityiskohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkastellaan terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä, niin miksi sitten ainoastaan naiset avautuvat aiheesta julkisuudessa ja yksityiskohtaisesti?
Koska naisen kertomana se on hienoa ja voimaantunutta. Miehen kertomana sama asia on noloa, entistä puolisoa loukkaavaa ja ällöttävää kehuskelua.
Vain nainen pystyy avaamaan revittelemään kirjaimellisesti leväälleen niin että näkyy. Netissäkin. Kysykää vaikka 64v toosainkkarilta.
Viiskymppisenä miehet jättää naisensa.
Siihen liittyy hauskanpitoa, poissaoloja, valheita, taiteilijaystäviä 10-15 vuotta nuorempia, ikuisesti riippumattomia lapsettomia vapaita tyyppejä, päihteitä, alkoo ym jännää elämää. On kuin ois nuori kerran taas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaan persettä ja pillua ympäri kyliä.
Varsinkin se brasilialainen.
ILTAPASKA tehnyt tämmöisestä linnunpelättimestä pillujutun. Pitkä haastattelu. K kertoo entisestä elämästä ja harmittavan tarkkaan uudesta.
Hankitaan rrrahhaa keinoilla millä hyvänsä.
Ap, vastaan otsikkosi kysymykseen.
"Kyllä he ovat"
Vain WT kirjoittaa tänne aiheesta.
Panokone ryskyttää parkettilattialla. Videointi käynnissä.
KK
Vierailija kirjoitti:
J, älä valehtele taas.
"Tajusin, että äärikonservatiivit on itsekkäitä, joten vasemmistolainen on sängyssä parempi." 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuteenhan tuleekin vain mielisairaat ja tärähtäneet. Omilla nimillään.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen pystyy avaamaan revittelemään kirjaimellisesti leväälleen niin että näkyy. Netissäkin. Kysykää vaikka 64v toosainkkarilta.
Tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä
Kiva, että näet naisen osat edes jossain 😚
Vierailija kirjoitti:
Mies voi löytää myös seksuaalisuunsa uudelleen, kun pitkän kuivan liiton jälkeen löytää kumppanin jonka kanssa suhde on hyvä ja myös seksuaalisuuden saralla kohtaa.
Edellisessä kumppanissa ei ole ollut mitään vikaa eikä miehessäkään, mutta halut eri paria. Sitten kun seksiä onkin ihanan naisen kanssa yllin kyllin ja kokeikevasti, ei tarvitse anella, tulla jatkuvasti torjutuksi eikä tuntea haluistaan syyllisyyttä, niin onhan se hieno matka.
Sä matkustat rikkinäisellä fillarilla. Se on vanha polkukone. Varo. Se pettää sut. Lakkaa toimimasta, vaikka ponnistelet.
Vierailija kirjoitti:
Biisi
Skädäm: Hän oli Katujen Kuningatar vuonna
.
Why Women Have Sex on julkaisu vuonna 2010 (rajoitettu ensipainos 2009). Kyseessä on siis yksi nykyfeminismin raamatuista, ei 1970 luvulta peräisin kuten arvelet. Tälläkin palstalla olen törmännyt naisten hajatelmiin jotka on omaksuttu siitä.
Tämä tekele on kuitenkin miehille arvokas ikkuna naismielen syövereihin.