Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä fraasi löysin s*ksuaalisuuteni uudelleen oikeasti tarkoittaa?

Vierailija
30.04.2024 |

Ovatko tuon fraasin käyttäjät jotain mt-ongelmaisia weetee ihmisiä?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus on suunnitelmataloudellinen, siis päätösasia, ei vietti eikä himo kuten miehellä. Toisin sanoen, kun nainen laskelmoi että mies on varsin hyödyllinen tälle, niin nainen päättää seksuaalisuutensa olevan juuri sellainen kuin mies haluaa sen olevan. 

Kannattaa lukea, ei opiskella vaan lukea, tekele Why Women Have Sex jonka on raapustellut suurfemakko Cindy Meston, tekele on yksi nykyfemakkojen raamatuista. Tekeleen toiseksi raapuselijaksi on merkitty David Buss, joka on painavaa luokkaa edustava tutkija … tekeleen luettuaan voi ymmärtää miksi Buss antoi vetää nimensä lokaan. Meston oli muuten tekelettä raapustellessaan juurikin siinä iässä, 40+, jossa tämä vaihdevuosiin liittyvä seksuaalinen voimaantuminen naisilla tapahtuu.

Pidän itseäni feministinä, mutta en ole kyseiseen kirjaan enkä valtaosaan muistakaan feministisen teorian helmistä koskenut. Luulisin, että tuollaisia teoksia seuraavat vain sellaiset himofeministit, jotka silloin aikoinaan perustivat naisten kommuuneja ja päättivät ryhtyä poliittisiksi lesboiksi, mutta joista harvoin nykypäivänä enää edes kuulee. Uskallan väittää, että valtaosa naisista ja feministeistä pitää suunnitelmataloudellisen seksuaalisuuden kaltaisia ideoita ideologisena höttönä, joka ei vastaa enemmistön todellisuutta, joka on loppujen lopulta melko samanlaista kuin miehilläkin: seksiä harrastetaan, koska siitä nautitaan.

Why Women Have Sex on julkaisu vuonna 2010 (rajoitettu ensipainos 2009). Kyseessä on siis yksi nykyfeminismin raamatuista, ei 1970 luvulta peräisin kuten arvelet. Tälläkin palstalla olen törmännyt naisten hajatelmiin jotka on omaksuttu siitä. 
Tämä tekele on kuitenkin miehille arvokas ikkuna naismielen syövereihin.

Vierailija
62/79 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä sanonta ole mitenkään sukupuoliriippuvainen. Olin pitkään huonossa suhteessa jossa ei ollut tunneyhteyttä eikä seksi ollut kummoista. Olen löytänyt taas intohimon uuden naisystävän kanssa ja seksi on nyt taivaallista, vaihtelevaa ja sitä on lähes päivittäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan persettä ja pillua ympäri kyliä.

Vierailija
64/79 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidän itseäni feministinä, mutta en ole kyseiseen kirjaan enkä valtaosaan muistakaan feministisen teorian helmistä koskenut."

Ennen kun alkaa minkään ideologian taistelijatteksi, on tärkeätä tietää mitä se idelogia on.

Vierailija
65/79 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä sanonta ole mitenkään sukupuoliriippuvainen. Olin pitkään huonossa suhteessa jossa ei ollut tunneyhteyttä eikä seksi ollut kummoista. Olen löytänyt taas intohimon uuden naisystävän kanssa ja seksi on nyt taivaallista, vaihtelevaa ja sitä on lähes päivittäin. 

Fraasi on parisuhderiippuvainen. Uusi partneri ja uudet kujeet, näin se useimmiten liittyy siihen että aidan takana ruoho on todettu vihreämmäksi.

Harvassa ovat ne parit jotka saavat homman uudelleen elpymään pelkästään omillaan.

Vierailija
66/79 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fraasi on parisuhderiippuvainen. Uusi partneri ja uudet kujeet, näin se useimmiten liittyy siihen että aidan takana ruoho on todettu vihreämmäksi.

Harvassa ovat ne parit jotka saavat homman uudelleen elpymään pelkästään omillaan.

Kun tarkastellaan terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä, niin miksi sitten ainoastaan naiset avautuvat aiheesta julkisuudessa ja yksityiskohtaisesti? 

Vierailija
67/79 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tarkastellaan terveen seksuaalisuuden omaavia ihmisiä, niin miksi sitten ainoastaan naiset avautuvat aiheesta julkisuudessa ja yksityiskohtaisesti? 

Koska naisen kertomana se on hienoa ja voimaantunutta. Miehen kertomana sama asia on noloa, entistä puolisoa loukkaavaa ja ällöttävää kehuskelua.

Vierailija
68/79 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen pystyy avaamaan revittelemään kirjaimellisesti leväälleen niin että näkyy. Netissäkin. Kysykää vaikka 64v toosainkkarilta.

Vierailija
69/79 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä miehet jättää naisensa. 

Siihen liittyy hauskanpitoa, poissaoloja, valheita, taiteilijaystäviä 10-15 vuotta nuorempia, ikuisesti riippumattomia lapsettomia vapaita tyyppejä, päihteitä, alkoo ym jännää elämää. On kuin ois nuori kerran taas uudestaan.

Vierailija
70/79 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan persettä ja pillua ympäri kyliä.

Varsinkin se brasilialainen.

ILTAPASKA tehnyt tämmöisestä linnunpelättimestä pillujutun. Pitkä haastattelu. K kertoo entisestä elämästä ja harmittavan tarkkaan uudesta. 

Vierailija
71/79 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitaan rrrahhaa keinoilla millä hyvänsä.

Vierailija
72/79 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaan otsikkosi kysymykseen.

"Kyllä he ovat"

Vain WT kirjoittaa tänne aiheesta.

Panokone ryskyttää parkettilattialla. Videointi käynnissä.

KK

Vierailija
73/79 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J, älä valehtele taas.

Vierailija
74/79 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tajusin, että äärikonservatiivit on itsekkäitä, joten vasemmistolainen on sängyssä parempi." 😚

Vierailija
75/79 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuteenhan tuleekin vain mielisairaat ja tärähtäneet. Omilla nimillään. 

Vierailija
76/79 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen pystyy avaamaan revittelemään kirjaimellisesti leväälleen niin että näkyy. Netissäkin. Kysykää vaikka 64v toosainkkarilta.

Tässä 

Vierailija
77/79 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä 

Kiva, että näet naisen osat edes jossain 😚

Vierailija
78/79 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi löytää myös seksuaalisuunsa uudelleen, kun pitkän kuivan liiton jälkeen löytää kumppanin jonka kanssa suhde on hyvä ja myös seksuaalisuuden saralla kohtaa. 

Edellisessä kumppanissa ei ole ollut mitään vikaa eikä miehessäkään, mutta halut eri paria. Sitten kun seksiä onkin ihanan naisen kanssa yllin kyllin ja kokeikevasti, ei tarvitse anella, tulla jatkuvasti torjutuksi eikä tuntea haluistaan syyllisyyttä, niin onhan se hieno matka.

Sä matkustat rikkinäisellä fillarilla. Se on vanha polkukone. Varo. Se pettää sut. Lakkaa toimimasta, vaikka ponnistelet. 

Vierailija
79/79 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisi

Skädäm: Hän oli Katujen Kuningatar vuonna 

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan